Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Foxi

Ik heb geen sterke voorkeur. We kunnen Erwipro doen of een speler pakken die in een andere wijk woont dan ons 3. Dan hebben we zicht op meer spelers

Morana

We kunnen ook even tactisch kiezen..iemand van de bosrand of de  vergulde florijn wijk

Foxi

Bosrand is Bloodwolf, Mexi, Waterwork of William.
Oude hart is Malanaphy, Shaddow, Yasu of Zabulus.

Lynn

Citaat van: Foxi op 15 april 2023, 11:37:36
Ik heb geen sterke voorkeur. We kunnen Erwipro doen of een speler pakken die in een andere wijk woont dan ons 3. Dan hebben we zicht op meer spelers

We kunnen ook altijd verhuizen natuurlijk. Indien we Erwipro doen verhuis ik wel ofzo. Of inderdaad iemand uit een andere wijk is ook wel een goede optie.

nu denk ik wel dat we nog mensen missen, 3 wolven op 20 spelers lijken me wat weinig.

Morana

Oude hart heeft niet echt boeiende wijk krachten. Ik zou de vergulde florijn of de bosrand dan pakken ivm hun lynch bonussen.

Foxi

Er zullen ook wel hulpjes inzitten die we nog moeten opsporen, maar zeker als we met 3 zijn is het goed om gelijk iemand erbij te halen. Ik vind het ook prima om Erwipro erbij te halen, achter de vesting is een goede wijk om voorwerpen te kunnen kopen door de extra kans op promotie. Ik zit in de nieuwe steen, dus ik kan in de gaten houden wie er lunchbescherming heeft.

Lynn

Morana, je moet denk ik wel eventjes je locatie aanpassen. De bouwmarkt is al volzet

Lynn

Citaat van: Foxi op 15 april 2023, 11:45:54
Er zullen ook wel hulpjes inzitten die we nog moeten opsporen, maar zeker als we met 3 zijn is het goed om gelijk iemand erbij te halen. Ik vind het ook prima om Erwipro erbij te halen, achter de vesting is een goede wijk om voorwerpen te kunnen kopen door de extra kans op promotie. Ik zit in de nieuwe steen, dus ik kan in de gaten houden wie er lunchbescherming heeft.

Klopt, maar aangezien de extra krachten die goed te pakken kan krijgen is dit wel extreem magertjes, ik vermoed toch dat we met 3 te weinig hebben ondanks conversie (deze kan ook mislukken)

bert-boefjes

Citaat van: Lynn op 15 april 2023, 11:00:55
ook gewone weerwolf, met een item dat ik kan gebruiken op een speler en daarop slagen alle nachtacties maar 1 op 2.

over de conversie, ik ben persoonlijk van mening dat we dit gelijk gebruiken, daarna kan je eventueel andere items te pakken krijgen en we hebben ineens 1 meer aan onze kant staan.

@bert-boefjes @123berber kunnen we meerdere items te gelijk hebben of ruilen we het vorige in?

Je kan meerdere voorwerpen tegelijk bezitten! Sommige voorwerpen hebben een gebruiksduur van een aantal keer dat je hem kan gebruiken. Daarna zal die weg zijn.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Yo, ben er ook, kijk morgenavond en maandag verder

Heb hier nauwelijk internet helaas

Morana

Citaat van: Lynn op 15 april 2023, 11:47:44
Morana, je moet denk ik wel eventjes je locatie aanpassen. De bouwmarkt is al volzet

Ja goeie ik kwam er ook achter, ik ga gokken op een leuke markttas :D

Foxi

Binnen wijk de nieuwe steen krijg ik vannacht lunchbescherming. Dat kan dus voordelig zijn als het een stille nacht word door conversie. Ik volg jullie in de persoon die jullie erbij willen halen  (A)

Morana

Citaat van: Foxi op 15 april 2023, 11:40:35
Bosrand is Bloodwolf, Mexi, Waterwork of William.
Oude hart is Malanaphy, Shaddow, Yasu of Zabulus.
Shaddow zit al bij ons. Laten we dan voor de bosrand gaan, dan hebben we zicht op alle wijken.
Waterwork niet, die is bij de b&b. Wie heeft dan jullie voorkeur?

Morana

Ik heb vast Mexicanobroeder neergezet, wijzig het vooral als je het er niet mee eens bent. Maar anders vergeten we het straks

Foxi

Ik vind Mexi prima, vorig spel ook fijn mee samengewerkt