Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Wie willen we nu dan stemmen? En waarom die stem op mij?

yasu

Citaat van: yasu op  1 mei 2023, 09:03:58
Ik wil persoonlijk gelijk voor rampposi instaan, 2 dagen geleden heb ik rampposi gecontroleerd in het observatorium en hij was toen goed (ik heb zijn rol opgevraagd, niet puur of hij kon winnen met iemand)
Ik wilde eigenlijk lynn opvragen, maar mijn statement richting Bert-Boefjes werkte niet wanneer er een gelijkspel kwam waarbij lynn niet direct een doorslaggevende stem had, waardoor ik alsnog rampposi kreeg. Maar voor dit geval geef ik hem dus zeer lage kans op slecht zijn.

Ik vind dit een redelijk goede reden.. hij is dan in de afgelopen 2 dagen geconverteerd of lijk geworden, anders is hij goed.

Katz

Ik denk dat ik zelf voor Aappen ga. Doordat er geen antwoord is gekomen van Lynn of hem wie eigenlijk het koppeldrankje gekocht heeft.

Aan de andere kant misschien ook niet zo slim om als slechtje ervoor te gaan, dus twijfel aan de andere kant ook. Want dan val je direct door de mand.

yasu

Persoonlijk is iedereen (voor zover ik weet) al wel ergens gecontroleerd (behalve mex en blood) en zouden we dan op zoek zijn naar conversies.
Zelf heb ik wel het gevoel dat er bij aappen wat gewijzigd is, maar ik weet niet of ik hem meer verdenk van lijk of conversie..

Katz

Maar jongens als Mex slecht is, zal Bloodwolf toch gewoon lijk zijn. Dat zou ook verklaren waarom Bloodwolf hele tijd op Zabulus stemde. Ik denk dat Bloodwolf het lijk voor een periode samen werkte met mex slecht.

Daarnaast zijn Dixie en erwipro ook twee mensen hoog op mijn lijst door twee keer op een goedje te stemmen + laatste keer niet op lynn volgens mij.

Rampposi

21 april; doden zeggen 2 of meer neutralen
24 april; doden zeggen dat er een zvw in zit
26 april: doden zeggen dat er geen conversiemogelijkheid is
29 april; doden zeggen dat bloodwolf geen slechtje is
30 april; vraag of er een slechtje is in deze wijk, gelijkspel.

Dit waren al mijn vragen. Doe er je voordeel mee

Katz

Jongens wat willen we nu stemmen Bloodwolf of iemand anders die conversiedoelwit kan zijn zoals Erwipro, Dixie of aappen.

Rich

Huh ik zie mijn post niet meer?

Aappen lijkt idd veranderd qua gedrag, Katz is ook flink getemperd.

Ik denk dat ik voor Aappen ga.

Aappen21

ik kan het verklaren.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Rich

@Dixie en @Malanaphy vergeet niet te stemmen..

Rampposi

Citaat van: Semi-Sjamaan op  2 mei 2023, 21:53:02
Huh ik zie mijn post niet meer?

Aappen lijkt idd veranderd qua gedrag, Katz is ook flink getemperd.

Ik denk dat ik voor Aappen ga.
Ja ik mis je post ook ineens xd

yasu

Ik ga toch voor katz, en dat is o.a. door de post van ramp, plus dat ik denk dat bw alleen lijk kan zijn, of echt neutraal en gezien de staat van slecht zal hij echt geen slecht hebben gekozen op dat punt, en dat risico wil ik niet nemen. Ik heb het gevoel alsof er sinds een paar dagen iets mist bij katz, maar ik kan toch de vinger er niet goed opleggen.

Citaat van: Katz op  2 mei 2023, 21:52:27
Jongens wat willen we nu stemmen Bloodwolf of iemand anders die conversiedoelwit kan zijn zoals Erwipro, Dixie of aappen.

ook lijkt dit weer tegen de post van ramp in te gaan waarin meeste stemmen waren geen conversie (en volgens mij waren er toen meer goedjes/goed neutralen dood)

Dixie

Geen extra tijd om te stemmen en ik was in het laatste uur niet meer online, dus sorry dat ik niet opnieuw gestemd heb :(

Katz

Wacht ik ben een beetje confused. Hoezo is Mex dood gegaan? Had Dixie haar schot op iemand anders of heeft Mex geeneens gehuidwisseld?

yasu

Ik denk wel met Mex gezien de gesprekken die ik had met dixie.. maar dan zou hij idd niet gewisseld hebben. Daar gaat helaas alleen wel mijn observatorium actie want die stond op Mex.. dus ik ben helaas geen steek wijzer na dit. Ik weet gelukkig wel dat 1 van de bronnen (de hz) tot op het einde gewoon zuiver bleek, maar gezien dixie en erwipro beide dood gingen is daar helaas wel iemand met voorkennis bezig aangezien zij toch wel de spinnen in het web waren (in ieder geval voor mij)