Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Wacht William als je rol er een invloed op heeft, waarom neem je dan B&B? Als je toch een kans hebt niet geluncht te worden :'). Dat is gewoon niet logisch... . Daarnaast aanhalen één van de eerste te zijn om op Morana te gaan, kan ook een slechtje doen. Als je denkt dat Morana er toch gaat uitliggen en anders kan je ook nog mogelijks later aanpassen om op Dixie te gaan. Dus vindt een stem zetten op Morana in het begin niet iets dat iemand "goed" maakt, want er waren maar twee keuzes.

Williambz

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 14:31:16
Wacht William als je rol er een invloed op heeft, waarom neem je dan B&B? Als je toch een kans hebt niet geluncht te worden :'). Dat is gewoon niet logisch... . Daarnaast aanhalen één van de eerste te zijn om op Morana te gaan, kan ook een slechtje doen. Als je denkt dat Morana er toch gaat uitliggen en anders kan je ook nog mogelijks later aanpassen om op Dixie te gaan. Dus vindt een stem zetten op Morana in het begin niet iets dat iemand "goed" maakt, want er waren maar twee keuzes.
Kijk ik wil het best uitleggen en dan snap je het ook, maar dan moet ik mijn rol openbaren en ik weet niet of dat handig is in het verdere verloop van het spel.

Williambz

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 14:31:16

Bovendien zeg je zelf al een 'kans'. Een kans is nooit 100% Katz. Misschien is er wel een vervloekte of iets dergelijks. En dan is de B&B een veiligere optie.

Daarnaast kan ik mij ook niet vinden in het feit over Morana. Ik was de eerste die, al zeg ik het zelf, best sterk op Morana ging. Na haar verdediging benoemde ik (ook als eerste) dat ze daardoor alleen verdachter werd. En dan zou het wel heeel gek moeten verlopen mocht ik nog naar Dixie willen wisselen. Dit doe je niet al je samen beginwolf bent.

Katz

Ik zou het wel doen. Ik zou dan eerder kiezen om mijn medewolf onder de bus te gooien om zo vertrouwen op te wekken bij anderen. Als het dan toch nog geswitcht wordt door anderen naar dixie leeft Morana toch max 1 lynch nog, dus het past niet zoveel aan.

Ja, het probleem is dat anderen waarschijnlijk geen kans hebben om de lunch te overleven + meer likely zijn om lunch te worden.

En wie zijn jou slechtjes @William

Williambz

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 14:47:57
Ik zou het wel doen. Ik zou dan eerder kiezen om mijn medewolf onder de bus te gooien om zo vertrouwen op te wekken bij anderen. Als het dan toch nog geswitcht wordt door anderen naar dixie leeft Morana toch max 1 lynch nog, dus het past niet zoveel aan.

Ja, het probleem is dat anderen waarschijnlijk geen kans hebben om de lunch te overleven + meer likely zijn om lunch te worden.

En wie zijn jou slechtjes @William

Nou als je dat doet bestempel ik dat als erg individualistisch. Ik speel weerwolven zelden met plays of andere rare fratsen en speel gewoon met mijn team tot het echt niet meer kan. Ik zou dus niet zomaar een medewolf onder de bus gooien, want dat vind ik echt naaiend.

En waarom zouden anderen geen kans hebben om de lunch te overleven? Ik denk dat ik echt niet de enige speciale goedjesrol heb.

Mijn slechtjes ben ik nog niet volledig over uit, maar ik vond je theorie over 1 slechtje per wijk niet eens zo gek. Als ik dan daarop af ga zou ik zeggen dat in de wvolgende wijken de volgende slechtjes zitten:
- De bosrand (BW,  mexi en ik): Mexi, omdat ik hem puur verdachter vind dan BW. Vond het wel toevallig dat beide heren hun stem op rampposi en dus mij lieten staan. BW geloof ik enigzins nog wel daarin, maar zag Mexi meerdere keren online na de 2 berichten dat ik gehuidenwisseld was. Dit deed mij meer vermoeden dat hij het wel prima vond om zijn stem te laten staan.
- Achter de vesting: Rampposi of Lynn. Erwipro schijnt al bevestigd te zijn. Nu vind ik Ramp en Lynn allebei mogelijke kandidaten voor weerwolf. Rampposi heb ik al meerdere malen genoemd en vind ik bijzondere keuzes maken voor o.a. locatie. Lynn vind ik eigenlijk vrij onopvallend spelen en hoewel ze wel post in dt glijdt ze eigenlijk vrij makkelijk mee in de groep. Daarnaast is ze ook BM en dan zie je meestal wel iets meer activiteit.

In de andere wijken is al een slechtje uit. Maar als ik de wijkentheorie weghaal zou ik ook deze namen kunnen noemen. De enige andere naam waar ik dan nog wel twijfel bij heb is Zabulus door zijn aparte speelstijl. Ik denk nog steeds dat hij prins kan zijn, maar nu hij ook lijk wilt maken e.d. doet mij wel meer vraagtekens bij hem zetten.

Katz

Mexi en Zabulus zullen niet samen slecht zijn. Anders zou Mexi er een extra wolf bijna uitspelen op dag 3. Dus daarom lijkt Zabulus me niet slecht. Bloodwolf en Zabulus zouden wel nog samen slecht kunnen zijn.

Ik denk ook dat Lynn eerder slecht is dan Rampposi. Rampposi heeft als eerste een stem op Shaddow gegooit en dat is zijn dood geworden. Ik denk dat hij als slechtje voor Erwipro was gegaan die nu bewezen is, maar ook veel vraagtekens bij zaten. En ik ook wel op zou gaan.

Lynn werd ook heel boos na de dood van Inuzuki. Misschien omdat ze het spel heeft opgegeven? Daarnaast duwt ze ook de hele tijd richting een kleine mogelijkheid en voegt ze uiteindelijk niet zo veel toe.

De reden waarom ik nu liever op William stem dan al de andere die ik eerder zie als slechtje. Is omdat ik wil tonen dat het je dood is zowel als goedje of slechtje als je naar een locatie gaat met Drank der verandering. Anders gaan zowel slechtjes als goedjes dit blijven kopen en gaan de overgebleven goedjes geen kans meer hebben om te winnen.

Erwipro

@Williambz zie je het dan wel zitten om je rol te vertellen aan iemand van het 'bewezen' lijstje van Dixie? Misschien dat er dan iemand voor je in kan staan. Want zo vaag als je het nu houdt vertrouw ik het niet helemaal.

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 15:14:49
omdat ik wil tonen dat het je dood is zowel als goedje of slechtje als je naar een locatie gaat met Drank der verandering
Stemmen doe je omdat je iemand verdacht vindt, niet om een punt te maken. Dit vind ik een beetje een vreemde uitspraak.

Malanaphy

Citaat van: Erwipro op 24 april 2023, 08:39:19
Citaat van: Katz op 23 april 2023, 12:01:32
Misschien dat @Erwipro kan vragen welke keuze William heeft gemaakt in de natuurwinkel?
William heeft de Drank der Verandering gekocht.

Superslim om op het DT te posten wie er potentieel geconverteerd kan worden :D
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

De reden waarom ik nu liever op William stem dan al de andere die ik eerder zie als slechtje. Is omdat ik wil tonen dat het je dood is zowel als goedje of slechtje als je naar een locatie gaat met Drank der verandering. Anders gaan zowel slechtjes als goedjes dit blijven kopen en gaan de overgebleven goedjes geen kans meer hebben om te winnen.
Oke wtf. Als dat echt je reden wordt om mij eruit te stemmen vind ik dat echt lame en heb ik er ook geen zin in verder. Het boeit jou dus niet eens dat ik een goedje ben etc. Prima als je het zo wilt spelen.

Citaat van: Erwipro op 24 april 2023, 15:41:46
@Williambz zie je het dan wel zitten om je rol te vertellen aan iemand van het 'bewezen' lijstje van Dixie? Misschien dat er dan iemand voor je in kan staan. Want zo vaag als je het nu houdt vertrouw ik het niet helemaal.

omdat ik wil tonen dat het je dood is zowel als goedje of slechtje als je naar een locatie gaat met Drank der verandering
Stemmen doe je omdat je iemand verdacht vindt, niet om een punt te maken. Dit vind ik een beetje een vreemde uitspraak.

Ik zou het wel willen doen, maar ik heb geen telefoon, dus dan zou ik het in onze wijk moeten vertellenw aar Lynn en Rampposi inzitten die ik beide niet echt vertrouw. Dus als ik het vertel doe ik het meteen in het DT.

Williambz

Citaat van: Malanaphy op 24 april 2023, 15:44:08
Misschien dat @Erwipro kan vragen welke keuze William heeft gemaakt in de natuurwinkel?

Nou dat vind ik nog geen eens zo raar, want ik denk dat ik dan juist minder snel wordt geconverteerd. Maar nogmaals ikzelf wil gewoon voor goed blijven spelen en mezelf van de lunch en daardoor dus conversie houden. Het feit dat Katz (en aappen?) mij nu puur voor de reden dat ik voor dat drankje ben gegaan wilt lynchen vind ik echt triest. Je wilt dan een punt maken om anderen af te schrikken om naar een locatie te gaan met dat drankje.. Ik ben dan juist geneigd om dit nog een keer te doen, omdat ik dit bederf van de variant vind.

Malanaphy

Ik vind het wel raar. Ik denk dat er handigere manieren zijn om dit aan te pakken. Naast dat het ergens ook simpelweg lullig is voor jouzelf, want ik snap wel waarom je het hebt gekocht en vind dat dus ook niet verdacht (al heb je er als wolf natuurlijk ook baat bij; maar voor een goedje kan ik het ook begrijpen). Zeker omdat Erwipro verder niet zo veel toevoegt aan het spel vind ik dit een rare aanpak en komt het op mij over als een hulpje die zo de wolven wil helpen.

Maar ik ga mijn stem nog niet op hem zetten, ik wacht zijn verdere posts deze dag nog wel af. Wat mij opviel was dat toen ik mijn stem op Lynn had gezet ik opeens andere mensen ook zie zeggen dat ze haar verdacht vinden. Ligt misschien aan mij hoor, misschien dat dit hiervoor ook al werd geroepen! Maar ik zet voor nu mijn stem weer op haar, want dat zij daar niet op in is gegaan maar wel nog na mij een stem heeft geplaatst zit mij niet helemaal lekker.

Overigens heb ik sinds vandaag de splinternieuwe WolfPhone 14S Pro, dus als iemand mij wil bellen, doe het! Ik ben een beetje eenzaam (A) Ik weet niet waarom ik op het "bewezen" lijstje sta dus misschien kan iemand mij informeren?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Erwipro

Citaat van: Malanaphy op 24 april 2023, 17:07:00
Maar ik ga mijn stem nog niet op hem zetten, ik wacht zijn verdere posts deze dag nog wel af.
Dan mag je lang wachten. Het is niet mijn stijl om in het dt te gaan kommaneuken op basis van onzekerheden, en al helemaal niet om dan ook openbaar te gaan delen wat ik ervan vind. Ik heb al een dagtaak aan het bijhouden van alles wat hier wordt geneuzeld.
Ik weet dat we in hetzelfde lijstje staan dus sorry voor de agressieve woorden, maar meer inbreng ga ik voor nu niet bijdragen en ik word gewoon een beetje moe van mensen die me daarop lijken af te schrijven.

Aappen21

Citaat van: Williambz op 24 april 2023, 16:54:35

Nou dat vind ik nog geen eens zo raar, want ik denk dat ik dan juist minder snel wordt geconverteerd. Maar nogmaals ikzelf wil gewoon voor goed blijven spelen en mezelf van de lunch en daardoor dus conversie houden. Het feit dat Katz (en aappen?) mij nu puur voor de reden dat ik voor dat drankje ben gegaan wilt lynchen vind ik echt triest. Je wilt dan een punt maken om anderen af te schrikken om naar een locatie te gaan met dat drankje.. Ik ben dan juist geneigd om dit nog een keer te doen, omdat ik dit bederf van de variant vind.
Ja maar ik geloof niet dat een goedje momenteel dat effect zou kopen, want de situatie is gewoon dat slecht er slecht voorstaat. Waarom zou je daar bij willen horen? ik mis het idee. Als je zo graag levend wil blijven waarom dan geen deurketting of een bewegingssenor? Het is voor mij niet afschrikken, het is gewoon raar dat je dit zou kopen als goedje.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Williambz

Citaat van: Aappen21 op 24 april 2023, 20:08:21
Citaat van: Williambz op 24 april 2023, 16:54:35

Ja maar ik geloof niet dat een goedje momenteel dat effect zou kopen, want de situatie is gewoon dat slecht er slecht voorstaat. Waarom zou je daar bij willen horen? ik mis het idee. Als je zo graag levend wil blijven waarom dan geen deurketting of een bewegingssenor? Het is voor mij niet afschrikken, het is gewoon raar dat je dit zou kopen als goedje.

Aappen de enige reden dat ik dat drankje heb gekocht is dat ALS ik wordt geluncht ik niet verloren heb.
1. Wil ik bij slecht horen? Nee absoluut niet, want slecht heeft al 3!!! spelers verloren en dat zou echt een hele slechte zet zijn om daarvoor te gaan
2. Huh maar waarom koop je dat drankje dan? Omdat als je wordt vermoord zonder drankje je al SOWIESO verloren hebt. Ook al was je goed. Dan zegt het spel 'jammer joh maar je bent dood.' Als ik dan wolf wordt denk ik 'kut ik zit in een slechte positie, maar ik heb nog een kleine kans.'
3. Maar kan je dan wel je beschermen tegen de lunch?? JA. En omdat mensen zonder brein toch wel op mij stemmen zal ik dan ook maar bekend maken dat ik beschermengel ben. Ik ga niet vertellen hoevaak ik mijzelf heb beschermt, want dan weten de wolfjes dat ook, maar daarmee kan ik dus voorkomen dat ik lunch wordt en geconverteerd (want ik wil dat nog steeds NIET).
4. OH maar William. Waarom dan keuze voor Bed & Breakfast? Omdat ik mijzelf niet wil laten lunchen, want dan wordt ik wolf. Bovendien mag ik mijzelf maar 3x maximaal beschermen. Daar zit ik nog niet aan, maar dit spel zal nog wel een aantal nachten doorgaan totdat we klaar zijn. Ik wil dus ook helpen om anderen te beschermen.

Als jullie nog steeds denken dat ik fake ben of denken fk you dan schud ik de hand, maar dan ben je wel je beschermengel kwijt en dan wens ik de wolven veel succes. Its up to you en ik ga mij er (hopelijk) er niet meer te druk om maken. Naar mijn mening kan je veel betere keuzes maken, zoals ehmm... ECHTE wolven lynchen bijvoorbeeld? En als je denkt dat ik nu of over een paar nachten geconverteerd ben gooi je mij er lekker uit, maar bedenk dan dat ik sommige keuzes, zoals het wisselen met rampposi en het obvious kopen van dit drankje niet had gedaan.

Williambz

Citaat van: Aappen21 op 24 april 2023, 20:08:21
En om op het 2e gedeelte te reageren: een deurketting of bewegingssensor is repsectievelijk 50% kans om te lukken en de eerste actie mislukt. Dit is geen garantie. Die garantie heb je wel bij dit drankje ALS je wordt vermoord wat ik met mijn B&B en beschermingen probeer te voormomen, want ik ben nog steeds goed. Als jij die keuze niet zou maken kan ik dat begrijpen, maar ik maak die keuze wel als goed. Ik wil winnen ongeacht welke alliantie ik ben. Maar als ik goed ben strijd ik ook voor goed en dan ga ik niet alvast voor slecht spelen. Als je me nu al uit voorzorg lyncht, omdat je bang bent kan dat, maar dan zal je me wel als bengel zien sterven. En precies dat punt vind ik zeer kut als dat gebeurd. Jij zou het drankje niet kiezen en ik zou de keuze om uit voorzorg een goedje lynchen niet maken.