Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Waterwork op 23 april 2023, 01:05:56
Ik denk datje in een tunnelvisie zit. Het is duidelijk wat ik gezegd heb en de bewijzen zijn er

ik zit totaal niet in een tunnelvisie, ik probeer duidelijk te maken dat jullie niet zeker van elkaar kunnen zijn. En dat wij andere spelers hier ook niet zomaar vanuit kunnen gaan.

Rampposi

In nacht 3 is er een transplantatie uitgevoerd op mij. Lang leven tarotkaarten (en dus geen ouija board zoals men suggereert)

Sorry, slaapritme  mijn lichaam en mn hersens waren op nonactief vandaag ben blij dat wateractir meer tijd geeft voor mij,analyse zal dus na mn slaap komen.

Snap de stemmen op mij ook niet echt? Omdat ik inactiever ben, zou ik slecht zijn? Ik houd van chaos zaaien en heb zelfs de raarste fakeclaims gedaan als slecht (hz claimen bijv). Bij mij ligt het er gewoon even aan dat ok het DT niet zo goed heb gevolgd vanaf begin, wel gelezen, niet alles opgeslagen. Geen privecontact zorgt er dan ook voor dat ik wat inactiever overkom maar probeer dat echt te veranderen.

Circle

Tunnelvisie of niet, je punt is gemaakt en klopt alleen wat mij betreft. De walkie-talkie bewijst alleen dat ik goed was toen ik m kreeg. Als je daarna een andere alliantie krijgt, blijft je kanaal gelijk ook als er nog niemand anders op dat kanaal zat. Dat heeft Bert bevestigd. Daardoor zijn alleen Semi en WW nu als 100% goed te bestempelen.

Als het inderdaad klopt dat er een transplantatie op Rampposi is uitgevoerd (en hij nu dus nog gehuidenwisseld is), moet Malanaphy of Williamz dat gedaan hebben. Ik ben benieuwd of 1 van de 2 dat kan bevestigen. We kunnen dit overigens eenvoudig checken: als we Rampposi lynchen, zal degene die dat gedaan heeft sterven. Tenzij hij liegt, dan sterft hij zelf. Dus als William of Mala dit inderdaad gedaan heeft, horen we dat en de verklaring daarvoor vanzelf. Ik stem dus op Rampposi.

Aappen21

Citaat van: Circle op 23 april 2023, 07:58:20
Tunnelvisie of niet, je punt is gemaakt en klopt alleen wat mij betreft. De walkie-talkie bewijst alleen dat ik goed was toen ik m kreeg. Als je daarna een andere alliantie krijgt, blijft je kanaal gelijk ook als er nog niemand anders op dat kanaal zat. Dat heeft Bert bevestigd. Daardoor zijn alleen Semi en WW nu als 100% goed te bestempelen.

Als het inderdaad klopt dat er een transplantatie op Rampposi is uitgevoerd (en hij nu dus nog gehuidenwisseld is), moet Malanaphy of Williamz dat gedaan hebben. Ik ben benieuwd of 1 van de 2 dat kan bevestigen. We kunnen dit overigens eenvoudig checken: als we Rampposi lynchen, zal degene die dat gedaan heeft sterven. Tenzij hij liegt, dan sterft hij zelf. Dus als William of Mala dit inderdaad gedaan heeft, horen we dat en de verklaring daarvoor vanzelf. Ik stem dus op Rampposi.
ik denk dat hij het over de vorige speldag heeft
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Circle

Hij zegt 'in nacht 3'. Dat geldt tot en met de lynch van de dag erna. Die is nog niet geweest.

Lynn

Citaat van: Circle op 23 april 2023, 07:58:20

Oké nu ga jij mijn stem krijgen. je wil iemand hangen om te kijken of die liegt over een huidewisselaar. Dus bent bereid iemand anders te lynchen die mogelijk goed want we weten niets is gewoon om dit te bewijzen.

En over WW: neen, ik heb Bert gevraagd of als iemand in nacht 3 een walkie krijgt diezelfde nacht geconverteerd wordt zit die op frequentie goed, want WW kan d a 't item pas tijdens de dag inzetten dus is zijn alliantie voor het item is pas slecht vanaf de dag niet nacht toen hij de walkie kreeg. @bert-boefjes kan je even bevestigen En dit is w wanneer we can conversie uit gaan niet wanneer jullie beiden slecht zijn sant dzt is ook mogelijk .

Williambz

HOO STOP. Dit is oprecht echt heel dom, maar ik stem nu indirect op mijzelf, want ik heb eem transplantatie op rampossi uitgevoerd! Dit klinkt misschien nu mega fake, omdat ik het zelf vergeten ben, maar ik houd steeds geen rekening mee dat het bij de lynch ook geld.

De reden waarom ik voor rampposi heb gekozen is denk ik geen verrassing, want ik verdacht hem nog en hoopte zo dat de wolven zichzelf zouden lunchen. Dus ALS men op Rampposi wilt stemmen zet dan je stem op mij! Maar ik zeg zelf al verdacht, want nu begin ik ook aan hem te twijfelen. Hij heeft echter al twee mogelijkheden gehad om tarotkaarten te kopen...

Ik moet vandaag nog even iedereen doornemen, want ik ben best clueless atm

Williambz

Oprecht thanks dat je het zei Rampposi, want anders was ik het vergeten XD.

Dus zouden @BloodWolf14 @Semi-Sjamaan @Mexicanobroeder @yasu @Aappen21 en @Circle hun stem kunnen overwegen of op mij zetten als ze op rampposi willen gaan  ;D

Circle

Wow Lynn, je kan wel ontkennen dat je in een tunnel zit, maar dat zit je toch echt. Het ging mij niet zozeer om wat je achterhaalt door de lynch zelf. Maar door op Ramp te stemmen forceer je in mijn ogen dat de waarheid boven water komt. Want degene die met hem gewisseld staat meldt zich dan echt wel. En als niemand dat gedaan had, had hij daarover gelogen en dan had ik hem inderdaad wel willen lynchen. Want ik zie geen goede reden om daarover te liegen. Dus jouw logica klopt niet.

En je hebt gelijk dat WW in theorie slecht zou kunnen zijn als ik dat ook al was geweest toen ik de walkie-talkie kreeg. Maar ik ben goed gestart en gebleven, dus hij kan alleen maar goed zijn.

De informatie van William maakt nu wel dat ik mijn stem op Rampposi intrek. Wel apart dat Ramp daar zo laat mee komt. Als er niet was gewaterd, had hij nog maar een ruim uur om daarmee te komen. Was dat bewust in de hoop dat hij met een slechtje gewisseld stond? Of juist omdat hij als slechtje wist dat hij met goedje gewisseld stond? Of was het te wijten aan zijn beperkte tijd dit weekend?

bert-boefjes

Citaat van: Lynn op 23 april 2023, 08:36:24
En over WW: neen, ik heb Bert gevraagd of als iemand in nacht 3 een walkie krijgt diezelfde nacht geconverteerd wordt zit die op frequentie goed, want WW kan d a 't item pas tijdens de dag inzetten dus is zijn alliantie voor het item is pas slecht vanaf de dag niet nacht toen hij de walkie kreeg. @bert-boefjes kan je even bevestigen En dit is w wanneer we can conversie uit gaan niet wanneer jullie beiden slecht zijn sant dzt is ook mogelijk .

CiteerVoorwerp: Walkie-Talkie
Prijs: Bieden
Eigenschap: Het is altijd spannend als je een walkie talkie in je handen krijgt. Je weet nooit zeker wie je aan de andere kant van de lijn krijgt. Spelers die een walkie talkie in bezit krijgen, zullen er een krijgen ingesteld op een persoonlijke frequentie. Zodra iemand anders van jouw alliantie ook een walkie talkie heeft heb je de kans dat jullie op dezelfde frequentie zitten. Dit geldt voor zowel goede als slechte spelers. Neutrale spelers zullen op de frequentie bij goed komen, tenzij ze voor slecht gekozen hebben.
Het werkt eigenlijk hetzelfde als zielsverwant/bloedbroeders. Met de uitzondering dat goede spelers wel geconverteerd kunnen worden.

Om hier even op te reageren. De voorwerpen die gekocht worden zijn vanaf de volgende dag te gebruiken. Dus stel dat je als goedje op dag 3 een walkie-talkie koopt, ben je op dat moment goed en zal zodoende op dat kanaal terecht komen. Als jij in die nacht geconverteerd wordt, dan had je de walkie talkie al in bezit toen je goed was, dus blijf je op het goede kanaal zitten. Pas na de nacht, de volgende dag, zal je pas de walkie talkie kunnen gebruiken en op het betreffende board terecht kunnen komen,
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Lynn

Citaat van: Circle op 23 april 2023, 09:55:52
Wow Lynn, je kan wel ontkennen dat je in een tunnel zit, maar dat zit je toch echt. Het ging mij niet zozeer om wat je achterhaalt door de lynch zelf. Maar door op Ramp te stemmen forceer je in mijn ogen dat de waarheid boven water komt. Want degene die met hem gewisseld staat meldt zich dan echt wel. En als niemand dat gedaan had, had hij daarover gelogen en dan had ik hem inderdaad wel willen lynchen. Want ik zie geen goede reden om daarover te liegen. Dus jouw logica klopt niet.

En je hebt gelijk dat WW in theorie slecht zou kunnen zijn als ik dat ook al was geweest toen ik de walkie-talkie kreeg. Maar ik ben goed gestart en gebleven, dus hij kan alleen maar goed zijn.

De informatie van William maakt nu wel dat ik mijn stem op Rampposi intrek. Wel apart dat Ramp daar zo laat mee komt. Als er niet was gewaterd, had hij nog maar een ruim uur om daarmee te komen. Was dat bewust in de hoop dat hij met een slechtje gewisseld stond? Of juist omdat hij als slechtje wist dat hij met goedje gewisseld stond? Of was het te wijten aan zijn beperkte tijd dit weekend?

Neen, je acties zijn gewoon verdacht momenteel. Mijn stem blijft staan. je kan er wel een spin aangeven omdat william het nu meld, maar geloof geen woord van wat je zegt. Ook in samenspraak met het feit dat je alsnog slecht kan zijn ivm je samen kon winnen met inu, maakt dat je voor mij momenteel idd hoofdverdachte nummer 1. noemt het een tunnel zoveel je wil, maar ik vertrouw het hele zaakje niet. De trein op Rampposi ging te makkelijk.

Katz

wacht je krijgt te horen als er een transplantatie is uitgevoerd?

Lynn

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 10:08:12
wacht je krijgt te horen als er een transplantatie is uitgevoerd?

Hij heeft tarotkaarten gebruikt

BloodWolf14

@Erwipro @Lynn RH is gelyncht doordat Rampposi een extra stem had van de Raadszaal. Dit heb ik tijden geleden al benoemt. Hij is daardoor op 5 stemmen gekomen waar Zabulus en Katz er beide 4 hadden.

Lynn

Citaat van: BloodWolf14 op 23 april 2023, 11:12:13
@Erwipro @Lynn RH is gelyncht doordat Rampposi een extra stem had van de Raadszaal. Dit heb ik tijden geleden al benoemt. Hij is daardoor op 5 stemmen gekomen waar Zabulus en Katz er beide 4 hadden.

Ik heb het meer over het feit dat hij erop stond in de eerste plaats niet over de stemming zelf.