Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Kan iemand zegmaar een samenvatting geven van waarom Circle nu verdacht is want eigenlijk snap ik er niks van buiten dat ze dus naar het observatorium is geweest wat mensen niet leuk vonden for some reason XD
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Zabulus

Citaat van: Williambz op 21 april 2023, 20:58:11
Een andere verdachte van Semi is ook nog Zabulus. Ik denk dat ik daar wel genoeg over heb gezegd en anderen ook die denken dat Zab goed is en mogelijk gelyncht wilt worden of tegenwoordig altijd wat nonchelanter speelt. En hoewel ik echt geen fan ben van nonchelant spelen, omdat ik dan gewoon denk dat je geen reet geeft om het spel, denk ik nog niet dat hij slecht is.

Ik ga even wat serieuzer reageren. Ten eerste speel ik eigenlijk enkel dit spel zo. Ik speel te weinig om een echt een speelstijl te hebben.

Verder is er nu wel vaker gezegd dat ik ´Geen reet geef om het spel´. Dat is een mispresentatie van hoe ik speel. Dat suggereert dat ik geen respect heb voor de spelleiders en de moeite die ze hebben gestopt in dit spel en van die suggestie wil ik afstand nemen.

Nee ik geef geen diepgaande analyses van hoe iedere speler speelt, of hoe er gestemd wordt. Daar heb ik inderdaad geen tijd voor helaas, maar daar haal ik ook nu niet zoveel plezier uit. Ik wil het spel spelen voor de lol.
Maar mijn spel heeft wel een doel. En dat is het uitlokken van reacties. Er zijn genoeg spelers die analyse na analyse geven en genoeg spelers die eigenlijk allemaal of hetzelfde zeggen of een beetje hetzelfde overkomen. Door anders te zijn zorg ik voor reacties waar je dan weer conclusies uit kunt trekken. Dat is extra informatie en dat is weer goed voor goed.

Aappen21

Citaat van: Zabulus op 21 april 2023, 21:30:27
Citaat van: Williambz op 21 april 2023, 20:58:11
Een andere verdachte van Semi is ook nog Zabulus. Ik denk dat ik daar wel genoeg over heb gezegd en anderen ook die denken dat Zab goed is en mogelijk gelyncht wilt worden of tegenwoordig altijd wat nonchelanter speelt. En hoewel ik echt geen fan ben van nonchelant spelen, omdat ik dan gewoon denk dat je geen reet geeft om het spel, denk ik nog niet dat hij slecht is.

Ik ga even wat serieuzer reageren. Ten eerste speel ik eigenlijk enkel dit spel zo. Ik speel te weinig om een echt een speelstijl te hebben.

Verder is er nu wel vaker gezegd dat ik ´Geen reet geef om het spel´. Dat is een mispresentatie van hoe ik speel. Dat suggereert dat ik geen respect heb voor de spelleiders en de moeite die ze hebben gestopt in dit spel en van die suggestie wil ik afstand nemen.

Nee ik geef geen diepgaande analyses van hoe iedere speler speelt, of hoe er gestemd wordt. Daar heb ik inderdaad geen tijd voor helaas, maar daar haal ik ook nu niet zoveel plezier uit. Ik wil het spel spelen voor de lol.
Maar mijn spel heeft wel een doel. En dat is het uitlokken van reacties. Er zijn genoeg spelers die analyse na analyse geven en genoeg spelers die eigenlijk allemaal of hetzelfde zeggen of een beetje hetzelfde overkomen. Door anders te zijn zorg ik voor reacties waar je dan weer conclusies uit kunt trekken. Dat is extra informatie en dat is weer goed voor goed.

maar waarom stem je op semi sjamaan?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Als jullie iemand van circle, Katz en semi er willen uitstemmen. Stem mij er maar uit heb toch geen zin in een spel, waar er alleen naar de actieve wordt gekeken en de minder actieve niks moeten toevoegen om zichzelf te verdedigen. Daardoor zorg je gewoon voor een spel zonder/minder info.

Katz

Maar semi een vraagje als jij Zabulus nu verdenkt? Waarom besloot je niet op hem te stemmen in de plaats van Roodhapje?

yasu

Citaat van: Katz op 21 april 2023, 21:40:05
Als jullie iemand van circle, Katz en semi er willen uitstemmen. Stem mij er maar uit heb toch geen zin in een spel, waar er alleen naar de actieve wordt gekeken en de minder actieve niks moeten toevoegen om zichzelf te verdedigen. Daardoor zorg je gewoon voor een spel zonder/minder info.

Wie zijn in jou ogen alle "minder actieve" waar dan naar gekeken moet worden?

Waterwork

Ik wil hierbij zeggen en wss wordt dit mijn dood maar ik weet bijna zeker dat Circle goed is. Er wordt een heel groot ding gemaakt van iets wat niet zoveel betekent of waar Circle niet zoveel achter zocht. Ik ga dan ook vragen om de stemmen te verwijderen want Circle is echt goed

Rich

Citaat van: Katz op 21 april 2023, 21:59:43
Maar semi een vraagje als jij Zabulus nu verdenkt? Waarom besloot je niet op hem te stemmen in de plaats van Roodhapje?

Omdat ik het idee had (en was dat niet ook zo?) dat RH meer stemmen had dan Zabulus.

Aappen21

Citaat van: Waterwork op 21 april 2023, 22:27:42
Ik wil hierbij zeggen en wss wordt dit mijn dood maar ik weet bijna zeker dat Circle goed is. Er wordt een heel groot ding gemaakt van iets wat niet zoveel betekent of waar Circle niet zoveel achter zocht. Ik ga dan ook vragen om de stemmen te verwijderen want Circle is echt goed
op wie wil jij dan stemmen?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Erwipro

Sorry allemaal. Ik heb moeite gehad om tijd te vinden. En dat gaat ook morgen het geval zijn.
Moeilijk om te beslissen om wel of niet op de Circle-trein te springen maar ik wil Waterwork voor nu het voordeel van de twijfel geven. Ik hoop gauw actiever te kunnen zijn!

Waterwork

Citaat van: Aappen21 op 21 april 2023, 22:33:40
Citaat van: Waterwork op 21 april 2023, 22:27:42
op wie wil jij dan stemmen?

Ik zelf neig naar Zabulus omdat het een mooie speech js die hij net geeft maar niet veel zegt om eerlijk te zijn

Katz

Weet je wat anders maak ik gewoon een post over hoe lief ik jullie allemaal heb  :-*.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als eerste hebben we onze geliefde Shaddow die dit spel nog geen grappen heeft gemaakt  ??? Dat is natuurlijk iets heel liefs om te doen, want in dit spel is er geen tijd voor grappen. Aan de andere kant is het ook wel verdacht, want Shaddow maakt altijd grapjes als burger. Zou hij dan wolf kunnen wezen?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op numéro 2 hebben we Zabulus. Oh Zabulus wat een mooi lichaam heb jij. Het zou wel eens kunnen dat iemand je bekeken heeft of was het nep :o. Oh ja ik deed alsof dat ik je bekeken had. Daarom mijn focus op jou.
Dan komt onze Yasu er aan. Die komt al direct met een love letter naar mij met wie zijn deze mooie "minder actieve" spelers. Ik zou eerder zeggen dat het "mooie spelers" zijn dan minder actief, maar dat is mijn mening. Dan nog iets over Yasu zelf, hij is heel opervlakkig dit spel gelijk een gecalculeerde wolf of misschien toch een burger.
Hopsidesie daar hebben we onze Waterwork. De echte geliefde Marc die nooit haat ontvangt van onze geliefde Inuzuki. Nee, daar is Waterwork te goed voor. Maar in dit spel? Daar zit hij misschien toch niet zo goed. Ik vind zijn bijdrage namelijk heel minimaal.
Wat zou het leven zijn zonder een geliefd koppel zoals Sunny en Morana. Die ons zoveel gezegende acties hebben toegewenst, omdat ze zo graag hebben dat dit geliefde groepje het spel samen wint. Ze houden namelijk van verliezen.
Semi, Semi. Die wordt maar semi geliefd door ons  :"(. Misschien iemand die zijn naam naar sjamaan kan veranderen, dan zal namelijk iedereen hem dier hebben. Alleszins ik zou het doen. Hier een kusje van mij  :-*. Aan de andere kant misschien niet de handigste naam om te hebben, want anders word je makkelijk verdacht als sjamaan. Ik zelf word ook snel verdacht van KATZijnde. Aan de serieuze kant, snap ik niet waarom je niet op Zabulus stemde gisteren, als je er toch vanuit ging dat Roodhapje een lekker neutraalhapje was.
Oh we hadden het net over jou Roodhapje. Ik heb een vermoeden dat de wolven jou zijn vergeten te eten of kwamen de stemmen op jou allemaal door de wolfje. Misschien durfden ze niet u schoonheid op te eten, dus hadden ze een veiliger plan bedacht door u te lynchen.
Allemachtig, wat zie ik daar een vulkaan die openbarst met liefde? Is dat een ramp of is dat gewoon liefde? Ik denk dat jullie al weten over wie ik het heb. Het gaat namelijk over Rampposi. Die door de keuze van zijn locatie verdacht wordt. Het is gewoon een keuze dat je maakt, wat is daar nu mis mee ;(. Stop met judgen mensen. Er moet alleen liefde zijn gelijk tussen Sunny en Morana  :-*. Dat zijn de echten. Ik wil wel zeggen dat Rampposi me wel heel inactief overkomt, maar geen idee of hij daardoor slecht of goed is. Ik weet alleen dat als hij goed is. Hij soms met iets controversieel of een gekke tactiek komt in het begin van het spel.
Zullen we gezamenlijk Mexico spelen? Wie zal het meest geluk of ongeluk hebben? Het zal zeker niet mexicanobroeder zijn die heeft heel zijn leven er voor bereid. Het is ook één van de redenen waarom we zoveel van Mexicanobroeder houden. Hij heeft namelijk het spel uit verzonnen. Net niet dit spel. Dat is uitgevonden door onze geliefde heer bert-boefjes. Gelukkig heeft Mex een spel dat openstaat en ik zeg schrijf jullie in. Hij is namelijk de meest geliefde spelverzinner. Ik denk dat ik iets te ver aan het tunnelen ben. Dus zullen we terug naar de hoofdzaak gaan. Hoe kunnen jou posten er altijd zo professioneel eruit zien? Het lijkt op magie. Zou het geliefde magie zijn of darke magie  :"(. Dat is waar we moeten achter komen, maar ik zie het beste in iedereen. Daarom ga ik voor het eerste  ;D
Is het een vraag? Oh nog een vraag? Wow, nog een vraag? Ze blijven maar komen. Alleen maar geliefde vragen komen uit Malanaphy haar mond. Haar hele mooie mond. Ze heeft de kracht om met haar mond door alles te lullen  :o. Daarom is ze ook gekend als de meest geliefde/vriendelijke speler. Het enige waarvan ze nog meer houdt zijn vragen die naar haar persoonlijk worden gesteld. Daarom vraag ik haar "Waarom stel je zoveel vragen de hele tijd? Snap je echt helemaal niks van het spel? Of doe je alsof gelijk een wolfje?  ???
Hier hebben we wel iemand die haar naam heeft aangepast. De enige echte zoetelieven burgemeester. Ja, dat heb je goed gereden het gaat over Lyne. Oh bedoel Lynn. Hopelijk word ik nu niet gecancelled. Ik wil namelijk geen #Katzcancelled. Het lijkt er wel op te komen, want ze stemt al sinds de bm op mij. Doordat ben ik een beetje bang  :-[. Ik vind haar ook een beetje verdwenen in het dt en ik verwacht iets meer van een burgemeester. Ik herinner me ook dat ze zowel Zabulus als mij als verdachten had. Die voor mij beiden goed lijken, dus vindt het een beetje apart. Uiteindelijk is ze nog steeds de meest geliefde burgemeester en verdient ze veel kusjes  :-* :-* :-*. Drie kusjes zo hoort het in de wakkerdamse cultuur.
De enige viezerd in heel deze rij. Ja, ik heb het spijtig genoeg over onze viespeuk Katz. Die 100% slecht is. Omg hij is zelf gezien door 20 mensen als viespeuk. Nu vraag je je zeker af, wat doet de rol viespeuk? Daar wil ik gerust een antwoord op geven.

Viespeuk

Eigenschappen:
De viespeuk mag alleen in Comic sans schrijven anders zal die het spel verliezen. Als de viespeuk dit volhoudt tot het einde van het spel wint die het spel. Het maakt niks uit welke alliantie heeft gewonnen.

Beperkingen:
De viespeuk moet dit ook voortzetten in het dodentopic en moet daar minstens 500 woorden schrijven per dag.
De viespeuk kan niet winnen als die als actievelingen sterft
De viespeuk moet minstens 500 woorden schrijven per dag in het dt.
Tijdens het netwerken moet de viespeuk ook in comic sans schrijven. Anders zal de viespeuk gebanned worden van de site.

Als jullie willen dat ik van deze gedoemde rol afraak zullen jullie mij allemaal een complimentje moeten geven.
Wat hebben we daar een Foxi? Wacht! Nee, het is de bloed mooie Inuzuki. Brein helemaal leeggelopen, omdat men ogen te veel focussen op haar schoonheid. Daarom zeg ik stem een Foxi Inuzuki, red een leven. Anders zullen we allemaal brein dood worden door de hele tijd naar Medusa te kijken. Of wacht ging dat over in steen veranderen? Tja is eigenlijk gewoon hetzelfde. Het positieve aan zo mooi zijn, is dat je niks moet toevoegen aan het dt. Je kan gewoon jezelf aan de zijlijn houden. En ondertussen je andere kamergenoten tot de dood te laten strijden. Daar houden heel geliefde mensen wel van. Of dat dacht ik alleszins. Kan iemand anders mij hiermee helpen?
OMG daar hebben we een ultieme PRO. Die moet heel geliefd zijn in de weerwolf community, want die verzint alle geliefde tactieken die tot deze dag nog worden gebruikt. Zonder hem was weerwolvenvanwakkerdam allang dood. Als jullie het nog niet door hadden ik heb het over Erwipro. Ik hou heel veel van pro's, dus mijn liefde heb je al  :-*. Alleen dit spel zie ik de PRO skills niet helemaal. Het is niet bedoelt om pessimistisch te doen, want ik geloof best wel dat je eigenlijk Pro bent. Oh ik zie het verkeerd hij stemt al op een semi bewezen Sjamaan. Dan is hij wel echt pro en hij is ook één van de weinigen die voorlopig een perfect voting record heeft door op Morana te stemmen en dan niemand. Dan ben je wel echt pro. Hij wist gewoon dat er geen kans was dat één van de wolven eruit zou vliegen, omdat alle stemmen op burgers waren. Daarom besloot hij zijn geheime wapen te gebruiken "niet stemmen". Hij zal ook de oorzaak voor alle mislukte lunches zijn. Nu is de vraag komt het doordat hij zelf wolf is en expres de lunch laat mislukken of weerhamster die al drie keer op een rij is geluncht. Het enige probleem dat ik heb is dat je weinig toevoegt in het dt omtrent je verdachten en meestal met iets komt. Die heel algemeen zijn, zoals vragen over de locatie op voorhand afspreken. Daar kun je als wolfje makkelijk over kletsen. Zeggen wie slecht zou zijn, is een stukje moeilijker. Maar aan de andere kant kan dit gewoon je PRO tactiek zijn om zo als een kleiner gevaar te worden gezien door het eventueel lijk. Dus eigenlijk is het toch niet zo gek, toch?
Nog iemand die een spel heeft verzonnen. Het alom beroemde spel Dixit, maar het is een beetje saai om het daar over te hebben. Dat is namelijk maar een heel klein deeltje van jou gezelligheid. De echte liefde straalt pas op het moment van ontwaking in weerwolven. Na een lange tijd is ze teruggekomen met een uitstraling van goud. Dat zag de Aappen namelijk wanneer hij Morana en Dixie samen bekeek. Oh jullie wisten nog niet dat het over Dixie ging, wat een gekke surprise. Wat meer kan ik zeggen over deze schat. Ik denk dat Aappen er meer over weet. Dus hopelijk deelt hij het met ons.
We lopen maar in cirkels. De hele dag zijn het cirkels. Ze proberen de lynch te ontwijken, maar het lijkt onmogelijk. De cirkels blijven maar op de lynch. Oh, wat hoor ik daar een vogeltje die met prachtige informatie komt? Circle, ze zou goed zijn? Ik wist het ze is veel te jong en lief om slecht te zijn. Echt, een wonder boven wonder dat een ridder op het witte paard voor haar opkomt met al zijn kracht. Dat zijn nu echte sprookjes. Ik wens jullie veel liefde toe  :-*. Aan de andere kant zouden ze dan een stel zijn in het spel? Misschien moeten we ze er wel uit halen, maar ze zien er zo kjoet uit. Dat kan ik ze niet aandoen.
Blood en Wolf. In het eerste opzicht lijkt het een eng concept, maar hoe meer je hem leert kennen. Hoe beter het concept lijkt te werken. Hij is heel geëngageerd bezig in het spel, wat veel liefde toont aan de spelleiders. Daardoor is Bloodwolf zelf ook zo geliefd, want hij geeft het altijd zijn effort. Ook al lijkt het hopeloos er is altijd nog iets aan te doen. Alleen spijtig dat hij vergeten in te zetten is voor de veiling, want Roodhapje heeft alles kunnen winnen voor hele lage bedragen. Maar ik kan hem niet blamen, ik heb dezelfde keuze genomen en ook niks gewonnen. Daarom hoop ik dat ik op Bloodwolf zijn borst kan slapen om even te bekomen. Ben jij het akkoord daarmee, Oh zo geliefde Bloodwolf? Ik hoop dat we zo samen onze droevig story's kunnen vertellen over hoe een grafdelver met al onze spullen gaat lopen. Aan der andere kant is ook een slechte kant aan bloodwolf. Het lijkt alsof hij meer tijd voor dit spel heeft, dan sommige andere spelen. Ik zie daar eerder een slechte bloodwolf in dan een goede. Een goede Bloodwolf is meestal gewoon Eye candy. Terwijl een slechte bloodwolf zich schaamt over zijn lichaam, waardoor hij actiever moet meedoen. Ik zeg je het Bloodwolf je moet je niet schamen om je weerwolf gedaante. Ik ben er altijd voor jou  :-*.
Door zo lang te lezen ben je zeker al terug in het verleden gevallen. Wanneer er geen mensen waren maar apen. De betere dierensoort kunnen we zeggen. In die tijd waren er wel geen pennen. Daarvoor moesten ze een lange tijd wachten. Uiteindelijk kwam de pen. Toen werd de goddelijk creatie genaamd Aappen21 gemaakt. De nummers komen, omdat degene voor hem allemaal mislukkelingen waren. We weten allemaal dat Aappen21 geen mislukking is, want kijk naar hoe grappig en lief hij voor iedereen is. Daarnaast ook onze favoriete chaotische speler. We love him. Het enige slechte dat hem kan overkomen is een dood aan de wolven en dan in een lijk veranderen   :"(. Dan is het niet meer de mooie en perfecte Aappen21 die we in ons hoofd hebben. Maar de kans dat dit gebeurd is ligt redelijk klein. Daarom is en blijft Aappen21 de beste Aappen.
Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten. Ik heb het speciaal voor jullie knipbaar gemaakt. Dus als jullie het willen ophangen op jullie muur. Doe het! ;D.

Als jullie kijken naar de chronologie van de spelers zullen jullie direct door hebben wie ik zal stemmen.

Zabulus

Citaat van: Katz op 21 april 2023, 23:59:29
Op numéro 2 hebben we Zabulus. Oh Zabulus wat een mooi lichaam heb jij. Het zou wel eens kunnen dat iemand je bekeken heeft of was het nep :o. Oh ja ik deed alsof dat ik je bekeken had. Daarom mijn focus op jou.

Deed je dat? Had ik niet door  XD

Zabulus

Citaat van: Aappen21 op 21 april 2023, 21:36:16
maar waarom stem je op semi sjamaan?
Want hij vond me verdacht  (A)

Williambz

Citaat van: Katz op 21 april 2023, 23:59:29
Weet je wat anders maak ik gewoon een post over hoe lief ik jullie allemaal heb  :-*.