Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Zabulus

Mag ik even zeggen dat ik geniet van de discussie omtrend of ik slecht ben of niet?  :D

Verder vroeg Waterwork volgens mij ergens of het mijn enige verdediging was. Het antwoord: JA  8)

Malanaphy

Citaat van: BloodWolf14 op 21 april 2023, 12:08:40
Ik vind onderstaande post van Mala verder ook bijzonder. Als slechtje heb je immers de info dat iemand niet slecht of hoogstens hulpje is, dus bij een mislukte wissel is diegene bijna automatisch neutraal/hulpje. In het geval van een Delver wil je die het liefst niet direct eruit met een mislukte lunch nacht 2.
Citaat van: Malanaphy op 20 april 2023, 17:06:03
Persoonlijk denk ik wel dat RH echt neutraal is, hij is zover ik weet niet het type om standaard neutraal te claimen. Mijn vraag is alleen, deed hij dit ook al claimen voor het wisselverhaal? Of was dit alleen achteraf? Iemand die dit kan beantwoorden? Want als hij dat nu pas deed stem ik misschien wel op hem, omdat het dan wellicht een laatste redmiddel was en dan liever toch een neutraaltje eruit dan een goedje.
De andere lynchoptie die Mala in diezelfde post noemt is Zabulus voor lynch. Nu denk ik tbh niet dat Zabulus slecht is. Hij heeft volgens mij van zichzelf al een beetje een nonchalante houding als het om spellen gaat. Dat fanatisme is er bij hem al lang uitgevecht volgens mij XD

En ik denk dat ik in een tunnel zit op Mala, maar ze geeft eerst aan het meest geneigd te zijn om op Zabulus te gaan stemmen, maar is uiteindelijk wel gewoon iemand die op RH stemt zonder dat ze een uitleg geeft waarom die wint boven Zabulus. Mijn stem gaat vandaag weer naar haar, maar ik ben bereid om mee te gaan op Semi/Katz.

Ik mis een beetje je punt hahahaha, wat is nu precies het probleem? Waar zeg ik dat RH automatisch hulpje of neutraal moet zijn? Ik zeg daar heel duidelijk dat het voor mij ervan afhing wanneer hij neutraal heeft geclaimd, of dat ik dat geloofde of niet. Hij gaf toe dat hij dat nu pas deed, dus ik dacht dat hij dan wss slecht was ivm de wissel. Snap niet waar jij dit hele gedeelte vandaan haalt met hulpjes of whatever?

Je tunnelt inderdaad op mij, maar daar bovenop probeer jij mij ook verdacht te maken lijkt het wel. Je noemt namelijk wel dat ik Zabulus noem, maar laat wel heel convieniently dat gedeelte van mijn bericht uit jouw citaat. Wat ik zei:
Citaat van: Malanaphy op 20 april 2023, 17:06:03
Zabulus snap ik zelf ook niet zo, zowel met zijn onaangekondigde stem op mij als zijn verdere statements niet, evenals in onze buurtpreventieapp. Weet ff niet wie het nou zei maar als hij idd prins ofzo is en op deze manier zichzelf wil laten bewijzen ofzo dan vind ik dat whatever, dus ben voor nu het meest geneigd om mijn stem op hem te zetten als er verder niet veel meer info komt in het DT
Er staat hier ook vrij duidelijk dat ik toen geneigd was mijn stem op hem te zetten, MITS er geen verdere info kwam. Dat kwam wel, van RH. Plus ik heb het ook over dingen in onze wijk, waar jij niet in zit. Dusss, wat aan dit alles maakt mij precies verdacht?

Ik snap niet wat jouw game hier is tbh
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Dixie

Aangezien Circle blijkbaar alleen in haar wijk wil delen wie er met mij samen kan winnen, wat ik overigens een bizar verhaal vind maar goed... Misschien kan Inuzuki mij dan in een PM laten weten wie het geweest is die jij gecheckt hebt? Inuzuki heeft een telefoon dus ik ben wel heel benieuwd. En als dat niet zou mogen, dan ben ik ook benieuwd waarom niet.

BloodWolf14

Citaat van: Semi-Sjamaan op 21 april 2023, 12:26:57
Mijn stem op RH kwam omdat ik Katz eerder als goed zie, aangezien ik hem echt als goede Katz vind spelen en omdat ik stukken minder vertrouwen heb in mijn andere wijkgenoten. Toen ineens de stemmen op Katz kwamen had ik liever een neutraaltje / slechtje er uit dan iemand die ik wel als goedje zie spelen.
Durf jij te zeggen dat Katz en jij zeker aan dezelfde kant staan dit spel? Of durf je je lot niet aan die van hem te verbinden? :P

Want voor mij is het duidelijk dat jullie of allebei slecht of allebei goed zijn. Immers red je hem van de lynch.

@Malanaphy het gaat me in jouw post om dat je direct zegt te denken dat RH waarschijnlijk neutraal is. Dat is een conclusie die tot zover te zien getrokken is op de info dat hij normaal geen neutraal claimt en dat nu wel deed. Dit is als goedje wel een heel simpele conclusie, helemaal met het gegeven dat er een wissel was mislukt. Wat ik daarna dus zeg is dat je die conclusie als slechtje wel makkelijk kan trekken omdat je meer info hebt over dat RH geen onboard is en dus wel neutraal/offboard moet zijn bij een mislukte wissel (mits er geen actie de wissel in de weg zat). Daar haal ik de neutrale/offboard vandaan.

Verder heb je idd netjes aangegeven RH te willen stemmen met meer info. Die info kwam, jouw stem volgde, maar je geeft nergens meer een uitleg waarom dat jouw dan overtuigd of niet. Ik ga er dan maar vanuit dat het komt omdat RH pas neutraal claimde na het bericht van de mislukte wissel.

Ik wil m'n stem voor nu wel van je afhalen. Vond dit wel een legit reactie :)

Even een herziening van m'n verdenkingen:
Mala met een okay reactie. William/Yasu gaan snel mee op Morana. Dixie basically bewezen. Zab zie ik niet snel slecht zijn atm. Als Semi en Katz voor elkaar in durven staan hoef ik hen ook niet te lynchen. Aappen heeft kennis van een mislukte wissel én riep Dixie/Morana uit waaruit Morana's lynch kwam. Ook hier geen slechtje direct denk ik.

Dan blijven voor mij dus Circle, Erwipro, Foxi/Inu, Lynn, Mex, Ramp, Shaddow en Waterwork over als mijn lynchopties.

Ik verwacht niet dat zowel WW als Mex slecht zijn gezien zij afgelopen lynch samen Zabulus hebben gestemd. Als je dat als twee wolven doet valt het best wel veel op. Like, letterlijk als RH 1 stem minder had gehad was Zabulus een mogelijke lynch.

Lynn kan wat mij betreft prima wolf zijn. Ik heb haar nog niets echt iets bijzonders zien doen tbh.

Circle is een prima optie wat mij betreft als ze niet gehuidenwisseld staat. Rampposi met zijn dubbele stem vind ik ook aanvoelen als mogelijk wolfje. Zo'n dubbele stem is altijd handig om te hebben. Ook Shaddow die veelal afwezig is vind ik passend voor zijn speelstijl als slechtje.

Foxi/Inu kan ik nog niet echt peilen op de al aanwezige reacties.

Ik denk dat ik m'n stem voor nu op Circle ga zetten.

BloodWolf14

@Semi-Sjamaan heb jij trouwens ergens al laten weten wat jouw actie in het observatorium heeft opgeleverd?

Dixie

Ik blijf ook bij mijn overtuiging dat Circle waarschijnlijk slecht is. Vond het al geen goed idee om haar te laten leven ookal zat ze in het observatorium en die puinhoop met het stemmen gisteren plus haar posts vandaag hebben het eigenlijk alleen maar erger gemaakt. Ik ben wel benieuwd of Circle/Inuzuki nog in gaan op mijn post hierboven, wellicht dat daar nog wat interessante informatie uit kan komen, maar voor nu staat mijn stem wel goed.

Katz

Ik denk eigenlijk dat Circle niet slecht is. Ze maakte gisteren een heel impulsieve beslissing om haar zelf luncbesherming te geven, wat niet werkt. Dat zie ik een slechtje niet doen, die zou eerder oftwel niks doen of foxi of mij lunchbescherming geven.

De lunchbescherming stond eerst op Semi, want ik had eerst op hem gestemd en daarna had foxi op Circle gestemd. Semi-sjamaan en Circle hadden niet gestemd. Ik besloot dan in alle chaos om de laatste 3 seconden voor de deadline te switchen naar Circle, omdat ik dacht dat als het gelijke stemming was. Er geen lunchbescherming zou zijn. Dus wou ik liever tenminste één iemand lunchbescherming geven.

Wie ik wel denk dat slecht is in onze groep is Inu. Die heeft haar de hele tijd afzijdig gehouden in het groepje en ook in het dt toen er backlash kwam op Circle. Zij is de enige van de 4 die nu het spectacle ontwijkt. En ze lijkt me ook degene die de hele tijd Circle het meest vertrouwde, want ze wou mee gaan op Circle haar plan door haar lunchbescherming te geven. Dan vind ik het fishy dat je geen moeite gaat doen om Circle te verdedigen en het vechten maar laat doorgaan.

Katz

Tbh snap ik ook niet waarom Foxi geen stem heeft neer gezet, want ze was letterlijk online voor de deadline. Ja, ik snap dat ze weinig tijd en zin heeft en nu ook vervangen is. Maar zou nog steeds een stem neer zetten. Zonder stem te zetten, krijgen we ook minder info als goedjes.

Katz

Ik heb nog iets duidelijk te maken. Ik heb helemaal niks rolgerelateerd te maken met Semi. Ik denk dat hij gewoon door heeft dat dit mijn goede speelstijl is.

Aappen21

@Circle zou bereid zijn de dood te accepteren en katz mee te nemen in die laatste momenten met je geweer?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 21 april 2023, 16:25:33
@Circle zou bereid zijn de dood te accepteren en katz mee te nemen in die laatste momenten met je geweer?

Dus je gaat ervan uit dat Circle goed is?

Aappen21

Citaat van: Katz op 21 april 2023, 16:35:31

Dus je gaat ervan uit dat Circle goed is?
nee. Maar mocht ze vrij perongeluk chaos maken en goed blijken, dan lijkt me jouw een grafsteen geven geen slecht idee, sinds dat niemand volgens mij ook maar enig idee hebt wat je ook maar bent, en vrij veel mensen toch meer na slecht neigen dan naar goed
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Circle

Ik zal zeker iemand meenemen, maar ondanks mijn onvrede over zijn beslissing om me gisteren (in eerste instantie) geen lunchbescherming te geven, denk ik dat hij goed is.

Als ik dood ga, neem ik Inuzuki mee. Mijn keuze om naar het ziekenhuis te gaan (terwijl de kans groot was dat ik in het orakel-visioen meegenomen zou worden) was ongelukkig. Maar dat Foxi achter me aan ging voelt nu alsof ze dat buitenkansje om het visioen te beïnvloeden met beide handen aangreep. Het is me te toevallig.

Rich

@BloodWolf14 nee ik zou niet mijn lot verbinden aan hem omdat je nooit 100% zeker weet of iemand goed is. Het was de laatste minuut echter Katz of RH en RH was delver of een slechtje. Ik vind Katz zoals ik al zei overkomen als goedje én ik heb veel minder vertrouwen in de andere 2 in mijn wijk, en aangezien ik daar geen 3 wolven verwacht, komt Katz voor mij als waarschijnlijk goedje er uit. Dus ja dan kies ik ervoor om RH te lynchen. Maar dat je ervanuitgaat dat ik dan meteen 100% heb vind ik te kort door de bocht. Zie het als een bm actie waarin je tussen 2 kan kiezen. Dan kies je ook degene die je het best vind overkomen.

Mn orakelvisioen: soms kan het best helpen om dt te lezen O0

Ik vind Circle nog altijd verdacht, ook haar visioen vind ik niet de meest logische. Maar ik ken haar spelstijl niet en het zoú kunnen dat ze zo speelt als goedje. Daarnaast heb ik van mijn wijk in Foxi nog het minst vertrouwen, die óók het ziekenhuis in ging, terwijl ik mijn visioen op 1 van de 3 zou plaatsen, en niet vertelde wie ze dan onder toezicht had gesteld. Foxi mengt zich helemaal niet in de discussie en dat zie ik haar eerder doen als slechtje dan als goedje. De posts die ze wel plaatste waren ook weinig inhoudelijk. Foxi staat dus boven Circle op mijn lijst.

Verder vind ik Rampposi nog altijd verdacht. Hij maakt zich er wel makkelijk af steeds en keuze voor raadszaal vind ik idd wat BW ook zei eerder een slechtje doen dan een goedje.

Zabulus acht ik eerder slecht omdat ik eerder een slechtje zich zo zie gedragen om onder de radar te blijven en eigenlijk "buiten het spel" te komen te staan dan een goedje.

Ik ben nu een weekendje weg en zal dus minder aanwezig zijn. Mijn stem gaat wss naar Foxi, Ramp of Zabulus.

Williambz

Citaat van: Circle op 21 april 2023, 17:06:09

Ik zal zeker iemand meenemen, maar ondanks mijn onvrede over zijn beslissing om me gisteren (in eerste instantie) geen lunchbescherming te geven, denk ik dat hij goed is.

Als ik dood ga, neem ik Inuzuki mee. Mijn keuze om naar het ziekenhuis te gaan (terwijl de kans groot was dat ik in het orakel-visioen meegenomen zou worden) was ongelukkig. Maar dat Foxi achter me aan ging voelt nu alsof ze dat buitenkansje om het visioen te beïnvloeden met beide handen aangreep. Het is me te toevallig.
Ik vind dit ook wel opmerkelijk, omdat het visioen van Semi sjamaan luidde dat Circle en Foxi (Inu) samen konden winnen en dat rijmt niet met elkaar. Circle heeft zelf geen huidenwissel gedaan (beweert ze tenminste), dus of Foxi heeft een huidenwissel gedaan of Semi liegt over het visioen.

Nu heb ik zelf wel op Circle gestemd, omdat ik haar naast Katz verdenk en nu komt Semi daar ook bij. Katz en Semi stemden natuurlijk heel laat nog beide op RH. Hiermee redt Semi Katz van de lynch. Het zou goed kunnen dat ze dit hebben afgestemd met elkaar. Dan als ik naar hun verdenkingen kijk groeit mijn verdenkingen op deze 3 nog meer. Zowel Katz als Semi willen niet op Circle stemmen. Semi benoemt haar wel als verdacht, maar niet als optie voor zijn stem. Semi benoemt Foxi als verdachte, maar die kon winnen met Circle zei hij zelf en ook is foxi een target voor circle en haar geweer. En drie keer raden wie ook Foxi/ Inu verdenkt? Jawel jawel Katz die zegt dat ze weinig bijdraagt etc. Semi benoemt nog dat hij haar dit eerder ziet doen als slechtje waar ik het ook niet mee eens ben. Foxi is ook als goedje niet de meest prominente speler en altijd wat stiller. Dit doet mij denken dat Foxi gewoon een goedje is en mogelijk zelf stond gehuidenwisseld met een slechtje als het visioen van Semi klopt. @Inuzuki Kan je vertellen of Foxi heeft gehuidenwisseld in het ziekenhuis?

Een andere verdachte van Semi is ook nog Zabulus. Ik denk dat ik daar wel genoeg over heb gezegd en anderen ook die denken dat Zab goed is en mogelijk gelyncht wilt worden of tegenwoordig altijd wat nonchelanter speelt. En hoewel ik echt geen fan ben van nonchelant spelen, omdat ik dan gewoon denk dat je geen reet geeft om het spel, denk ik nog niet dat hij slecht is.

Als laatst verdenkt hij Rampposi. Zelf heb ik rampposi ook nog niet afgestreept, maar hij is niet mijn hoofdverdachte. Het feit dat ik nu een link zie tussen Katz, Circle en Semi vind ik een stuk verdachter.