Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Citaat van: Malanaphy op 18 april 2023, 23:56:54
Ik laat mijn verdediging ook hierbij tbh want ik voel alweer een treintje komen en ik ga niet weer in de stress zitten zoals bij 668 (waar ik goed was btw :-*) en 669 (waar ik goed was btw :-*)

excuses dat ik het ga benoemen xD ik ben zelf namelijk nog helemaal niet zeker op wie ik ga stemmen en ik vind zelf een mislukte wissel iets concreter dan jij die (ook wat mij betreft) gekke posts maakte omtrent het hele orakelgedoe. Maar juist deze zin van je maakt het eerder slechter dan beter in mijn ogen voor je haha "toen was ik wel goed, dus nu ook" voelt als een manier van slechtjes qua verdedigen xD maar ah fin, ik ken je ook al langer dan vandaag en bij menig ander zou ik hier harder op duiken.

Dixie

Uhmm, iemand anders die zich afvraagt waarom Circle linea recta het observatorium induikt? XD
Ik ben vandaag de hele dag aan het reizen maar als ik het me goed herinner waren jouw Posts de afgelopen dag ook al.... Raar. Is dit een poging om er als wolf voor te zorgen dat niet nog een wolf ontdekt wordt, of?

Circle

Ik heb gewoon 2 mensen in gedachte waarvan ik heel graag wil checken of ze samen kunnen winnen. Het lijkt me een gewilde locatie, dus heb ik een beetje in de gaten gehouden of ik er al heen kon.

BloodWolf14

Citaat van: yasu op 19 april 2023, 09:33:33
excuses dat ik het ga benoemen xD ik ben zelf namelijk nog helemaal niet zeker op wie ik ga stemmen en ik vind zelf een mislukte wissel iets concreter dan jij die (ook wat mij betreft) gekke posts maakte omtrent het hele orakelgedoe. Maar juist deze zin van je maakt het eerder slechter dan beter in mijn ogen voor je haha "toen was ik wel goed, dus nu ook" voelt als een manier van slechtjes qua verdedigen xD maar ah fin, ik ken je ook al langer dan vandaag en bij menig ander zou ik hier harder op duiken.
Je hebt Katz' post ook gelezen toch?

BloodWolf14

Citaat van: Rampposi op 19 april 2023, 01:27:50
Als we het hebben over een orakelactis;
G/S is geen aparte alliantie daarvoor, en dat maakt dus als dixie en morana niet samen kunnen winnen, dat dixie 100% goed is. Neutraal is een match met iedereen.
Oh ja hier heb je gelijk in idd. Dan is Dixie in dit geval dus goed.

Williambz

Ik wil eigenlijk nog even inhaken op het verhaal van Mexi op Bloodwolf. Persoonlijk vond ik Bloodwolf op het board niet verdacht, omdat jij ons puur vroeg wie wij verdachter vonden: Morana of Dixie. Wie mij wel opviel op het board was Waterwork. Hij postte toen er nog niet heel veel stemmen op Morana waren of we onze stemmen zouden splitten en dus 2 op Morana en 2 op Dixie zouden zetten zodat ze beide 2 extra stemmen zouden krijgen (dit heeft met onze wijk te maken). Ik postte dat ik dit onzinnig vond als we 1 van de twee willen lynchen. Als beide 2 extra stemmen krijgen is dat 0 in ratio tov elkaar. Hier reageerde hij niet meer op en zijn late stem op Morana is ook niet uitgelegd in dt wat mij hem erg doet verdenken.

Ik denk dat de wolven Morana nog wel wilden houden, aangezien ik er niet vanuit ga dat ze wisten dat ze g/s koppel was. Dus ik zit eerder te zoeken naar subtiele verdedigingen in plaats van heel openlijke verdedigingen richting Morana. Zabulus bijvoorbeeld geeft openlijk aan liever niet te willen stemmen op Morana. Nu kan een wolf dat ook doen als hij denkt fuck it, maar ik zou dat zelf niet snel doen. Ook omdat er nu ogen op Mala zijn gericht die dat ook deed. Ik denk dat ze zeker wolf kunnen zijn, maar zelf zou ik eerder een actie als WW proberen

Een andere verdachte van mij is Rampposi die naar de spirituele winkel ging gisteren. Hij postte erg laat welke locatie hij ging bezoeken en eigenlijk was de lynch op Morana zo goed als zeker. Als we kijken naar de spullen is het voor Rampposi onmogelijk om de botten voor 750 te kopen. Hij was de dag ervoor namelijk ook anar een winkel geweest en je kan gisteren dan nooit aan 750 WD zitten. Dan blijven de tarotkaarten voor 250 en her ouijaboard voor 350 WD over. Nu denk ik sterk dat Rampposi dus het Ouijaboard heeft gekocht om zo Morana een vraag te kunnen stellen. Tarotkaarten zie ik zelf de waarde niet echt van in en bovendien kon Rampposi deze ook de dag ervoor kopen. Omdat hij ook de locatie postte toen Morana gedoemd was te sterven staat ook Rampposi nu hoog op mijn lijst.

Williambz

Oh hmm ik wil even een kleine aanpassing doen dat Rampposi eerder zijn locatie postte dan ik dacht. Er stonden toen 5 stemmen (7 door onze locatie) op Morana. Ik dacht meer, maar dit is alsnog een aanzienlijk aantal, dus ik denk nog wel dat hij goed mogelijk voor dat ouijaboard is gegaan.

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 19 april 2023, 10:50:37
Je hebt Katz' post ook gelezen toch?

ja, daarom hang ik er roodhapje ook nog niet voor op, maar ik vind vooral malanaphy dus te snel gelijk een soort handdoek in de ring te zien gooien terwijl daar in mijn ogen nog totaal geen reden voor is omdat er iig concretere punten genoemd worden nog op dat moment.

Aappen21

Citaat van: Circle op 19 april 2023, 10:31:44
Ik heb gewoon 2 mensen in gedachte waarvan ik heel graag wil checken of ze samen kunnen winnen. Het lijkt me een gewilde locatie, dus heb ik een beetje in de gaten gehouden of ik er al heen kon.
ja maar hallo waarom heb je recht al dit? Je hebt immers ook wl een geweer en een collectebus. Waarom heb jij hier zonder overleg meer recht op? en dan ook nog een visoen?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 19 april 2023, 11:35:17
ja maar hallo waarom heb je recht al dit? Je hebt immers ook wl een geweer en een collectebus. Waarom heb jij hier zonder overleg meer recht op? en dan ook nog een visoen?

Het was afgesproken in onze groep dat ze deze mocht nemen.

Lynn

Denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat Dixie idd goed is, tenzij conversie, maar dan hangen we haar alsnog later. Nu zijn er een aantal mensen me wel opgevallen.

Katz: die zabulus bleef aanvallen terwijl er veel betere lynch kandidaten waren (Dixie of Morana), omwille dat door verschillende redenen de informatie fout kan zijn. (vind ik persoonlijk een BS reden om niet op een mogelijk slechtje te stemmen.)

Mala: die zegt dat zij denkt dat aappen niet liegt, maar dat de info niet concreet genoeg is om op een van deze spelers te stemmen. Maar heeft zelf ook geen andere verdachten (toen was het de speldag is pas begonnen) om uiteindelijk toch mee op Morana te gaan op het laatste moment, wanneer duidelijk is dat ze toch gehangen zou worden en zou sterven als wolf en dus met het idee "hey heb toch gestemd op een wolf"

Zabulus: die eerder mij wil horen praten over "global warming" en de "inkomensongelijkheid" dan ingaan op wat er gaande is in het spel. Verder een post dat hij moet kiezen tussen 2 spelers die hij er liever niet uit wil. Een opmerking over door 2 spelers als slecht bestempel te worden en dat hij misschien wel wordt opgehangen. Wanneer aappen vraagt of zijn minimale bedrage express is geeft hij aan dat hij geen zin heeft om diep in het spel te zitten en meer op gevoel wil spelen geeft mij het gevoel dat hij ofwel niet wil spelen of effectief slecht is.

Shaddow

Citaat van: Katz op 19 april 2023, 11:41:37

Ah dat is wel vreemd, want in onze groep is afgesproken dat ze de juist niet mocht hebben. Was er maar een plek waar we dit soort dingen openbaar konden bespreken =\

RoodHapje

Ik weet dat ik nederig moet zijn en niks mag verwachten. Toch zou ik willen vragen of Circle mij misschien wil checken met bijvoorbeeld zichzelf of Dixie. Niet geschoten is immers altijd mis. Ik heb aan Bert gevraagd hoe en wat het gaat met het orakelactiegebeuren. Omdat ik neutraal ben word ik als goed gezien bij het orakel, dus zou ik dan met Dixie kunnen winnen. Als ik slechtje zou zijn heb je een andere uitslag. Ik ben hier niet onzeker over, ik weet wat voor uitslag het gaat zijn. Ik vind dit spel fantastisch en ondanks dat het voor anderen ook zal gelden wil ik jullie vragen me nog wat tijd te geven zodat ik op andere manieren gecheckt kan worden, of zoals ik zeg dus via het orakel. Ik zal zeker voor goed kiezen en jullie vertrouwen niet beschamen. Zolang ik dit spelletje nog maar even door kan spelen. Ik weet het, een 'smeekbede' is niet de sterkste verdediging, maar jullie zouden me dolgelukkig maken als jullie me nog even het voordeel van de twijfel geven.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aappen21

ah ja en van ons groepje was afgesproken dat ik hem zou pakken, dus waarom pakt circle het gewoon zonder te overleggen met ons?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 19 april 2023, 12:01:59

ah ja en van ons groepje was afgesproken dat ik hem zou pakken, dus waarom pakt circle het gewoon zonder te overleggen met ons?

De redenering achter het te geven aan iemand uit onze groep. Is dat we die persoon altijd lunchbescherming kunnen geven, dus minder kans dat het visioen mislukt. Terwijl jij makkelijk geluncht kan worden, toch?