Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Neutraal kan ook gewoon met slecht winnen lijkt me toch

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Morana

Citaat van: Dixie op 18 april 2023, 22:51:09
Morgana
Echt waar? Ik weet dat ik een poos niet heb meegedaan.. maar ik had toch meer van je verwacht Dixi :"(

Dixie

Citaat van: Aappen21 op 17 april 2023, 12:18:33
Citaat van: BloodWolf14 op 17 april 2023, 12:09:48
Citaat van: yasu op 17 april 2023, 10:38:44
Het ding is dat ik niet denk dat je mensen elkaar zal zien aanvallen of verdedigen zolang er niets is om elkaar voor aan te vallen of te verdedigen haha ik denk wel dat je info het meest concreet zal zijn op dit punt. Je zou er niet over hoeven te liegen, daar zie ik het nut ook niet zo van in nee, behalve het spel weer wat dagen voortslepen omdat er twee random spelers gelyncht worden (waarschijnlijk dan beide goedjes) Ik denk persoonlijk alleen ook weer niet dat het de tijd en geld waard is om de namen dan weer te controleren door een tweede, want dan kost informatie winnen steeds wel erg veel tijd.

Ik ben benieuwd waarom het bekend gemaakt moet worden dat de jonge wijk voor lunchbescherming kiest? ik snap de beredenering, maar wil je niet juist de wolven lekker laten gokken wat er aan de hand is en wat jullie gedaan zouden hebben. Ik had het persoonlijk denk ik gewoon stil gehouden, is die keuze vanuit iedereen gekomen? of heb je zelf besloten het te plaatsen katz?

Citaat van: Katz op 15 april 2023, 04:12:06
Ik vermoed dat malanaphy, William, Lynn, yasu en erwipro slecht zijn. Dus dat zijn mijn targets voor de lynch. Ik wil graag dat ze allemaal nu pleiten, waarom ze niet slecht zouden zijn. Als ze niet pleiten ontvangen ze al een stem van keizer Katz

ik ben ook stiekem nog wel benieuwd waar deze vandaan kwam en of er nog iets van logica achterzat behalve random? XD
Ik wil even reageren op het dikgedrukte. Ik denk dat het wel handiger is om dit te melden. De kans dat er een slechtje in de groep spelers zit daar is best aanwezig, dus in dat geval is het voor slecht al bekend dat daar lunchbescherming zit. Voor goedjes die mogelijk reddende acties hebben kan het dus voordelig zijn om dit wel te weten en daar ook op in te spelen.

@Aappen21 Tot in hoeverre geldt samen winnen? Weet jij dat ook? Of kreeg jij alleen deze informatie zonder verdere uitleg? En kan dit beïnvloed worden door nachtacties?
het kwam zonder uitleg, maar ik neem aan de zelfde regels als een normale orakel visoen dus
Spoiler
Orakel (credits: Rampposi)
Eigenschappen:
Het Orakel controleert elke nacht of twee personen samen kunnen winnen.
Beperkingen:
Een G/S-koppel zal niet als aparte alliantie gezien worden. Het Orakel controleert dus op de overwinningsmogelijkheden van de rol van de gekozen persoon.
Het Orakel ziet geen rollen of allianties, enkel of ze samen kunnen winnen.
Een goedje en een slecht neutraal worden gezien als een match voor een overwinning.
Een slechtje en een goed neutraal worden gezien als een match voor een overwinning.
Een Lijk zal alleen een match vormen met zijn/haar delver.
Het Orakel kan niet twee nachten achter elkaar dezelfde speler opvragen en mag niet zichzelf opvragen.
Tijd van de actie:
De nacht. (Uur 12: Dorpsgek, Helderziende, Sjamaan, Ziener, Grafdelver(lijk maken), Raddraaier, Pyromaan)
[close]

Ik weet niet of het beinvloed kan worden en door wat. Ik ken niet alle voorwerpen uit men hoofd... Kwa rollen is er een rol. Maar ik neem aan dat die er niet inzit sinds het een BETA rol is

@Katz ik was dit ook even vergeten, maar hier wordt het uitgelegd

Dixie

Citaat van: Morana op 18 april 2023, 23:15:55
Citaat van: Dixie op 18 april 2023, 22:51:09
Morgana
Echt waar? Ik weet dat ik een poos niet heb meegedaan.. maar ik had toch meer van je verwacht Dixi :"(

Ik probeer dit allemaal op mijn telefoon te doen, ik doe mijn best maar af en toe wint autocorrect het toch van me :'( :'( het spijt me!!

Aappen21

ik ben/heb gehoord dat roodhapje vannacht mislukt gewisseld is. Wel toevallig he,  goed claimen....
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 18 april 2023, 23:27:01
ik ben/heb gehoord dat roodhapje vannacht mislukt gewisseld is. Wel toevallig he,  goed claimen....

Dat kan mogelijks door mij komen.

RoodHapje

Katz, ik heb goed geclaimd omdat ik neutraal ben en in een spel als deze slechtjes zeker delvers zullen verwachten. Dan ben je direct lunch. Ik snap dat ik hieruit behoorlijk verdacht overkom, maar wie zou er wel neutraal hebben geclaimd? Ik denk dat veel mensen hetzelfde zouden doen. Maar feit is dat Aappen dus wel met een goed punt komt.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Aappen21

Citaat van: Katz op 18 april 2023, 23:29:53
Citaat van: Aappen21 op 18 april 2023, 23:27:01

Dat kan mogelijks door mij komen.
hoezo kan dit door jou komen?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

BloodWolf14

Citaat van: RoodHapje op 18 april 2023, 23:14:47
Ja klopt. Maar daarom is de kans dat Dixie ook wolf is dus zo klein. Bij letterlijk alles behalve goed vs slecht en g/s vs goed/slecht hoor je "ja". In dit geval weten we dat Morana dus g/s was, wat Dixie niet direct vrijspreekt, maar ik zie de kans dat ze wolf is niet heel erg groot.

Ik zet voor nu persoonlijk Aappen en Dixie dus op groen.

Voor Aappens post van zojuist wilde ik zelf verder kijken naar Mala voor deze lynch. Dit omdat ze in eerste instantie anderen wilde stemmen en niet de keuze wilde maken tussen Dixie/Morana, maar ze wel als laatste nog meestemt op Morana met een uitleg die voor mij niet heel sterk klinkt. Meegaan omdat niemand Morana verdedigde en haar medewolfjes haar dan wel opgegeven zouden hebben ???

BloodWolf14

Dubbelpost: Ik zie nieuwe ontwikkelingen rondom RH dus zet eerst mn stem op Mala :)

Dixie

Eens over Mala, diens gedrag viel mij meteen op samen met Sunny, maar goed daarvan weet ik niet hoe het komt :P ik vond Mala's post echt typisch zo'n gevoel geven van een wolfje wat vreest dat een medewolf eruit gaat en lichtjes maar niet té opvallend wil proberen om de lynch een andere kant op te sturen. Maar goed, dat is gevoel, en dan vind ik een mislukte wissel toch wel interessanter op het moment. Alhoewel neutraal claimen het wel kán verklaren., zou ik niet super rouwig zijn om een graf delver eruit bij gebrek aan beter.

RoodHapje

Hé doe eens lief! Maar ik snap je wel, zou ik bij gebrek aan beter ook doen. Iemand nog een slechtje gezien? ;)

Awards
[close]

Zabulus

Jammer dat Morana er uit is  :(

Malanaphy

Citaat van: Dixie op 18 april 2023, 23:38:10
Eens over Mala, diens gedrag viel mij meteen op samen met Sunny, maar goed daarvan weet ik niet hoe het komt :P ik vond Mala's post echt typisch zo'n gevoel geven van een wolfje wat vreest dat een medewolf eruit gaat en lichtjes maar niet té opvallend wil proberen om de lynch een andere kant op te sturen. Maar goed, dat is gevoel, en dan vind ik een mislukte wissel toch wel interessanter op het moment. Alhoewel neutraal claimen het wel kán verklaren., zou ik niet super rouwig zijn om een graf delver eruit bij gebrek aan beter.

Dat kan jij makkelijk zeggen, als persoon voor wie het dus al duidelijk was. Ik ken jullie speelstijlen niet en weet ook niet wat effect kan hebben op een orakelactie, dus voor mij was het niet zo zwart wit. Denk dat de wolven, zoals ik al zei, het allang hadden opgegeven omdat het voor hun óók zwart-wit is en ze hoe dan ook Morana kwijt zouden raken.

Ik laat mijn verdediging ook hierbij tbh want ik voel alweer een treintje komen en ik ga niet weer in de stress zitten zoals bij 668 (waar ik goed was btw :-*) en 669 (waar ik goed was btw :-*)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Rampposi

Citaat van: BloodWolf14 op 18 april 2023, 23:34:27
Citaat van: RoodHapje op 18 april 2023, 23:14:47
Ja klopt. Maar daarom is de kans dat Dixie ook wolf is dus zo klein. Bij letterlijk alles behalve goed vs slecht en g/s vs goed/slecht hoor je "ja". In dit geval weten we dat Morana dus g/s was, wat Dixie niet direct vrijspreekt, maar ik zie de kans dat ze wolf is niet heel erg groot.

Ik zet voor nu persoonlijk Aappen en Dixie dus op groen.

Voor Aappens post van zojuist wilde ik zelf verder kijken naar Mala voor deze lynch. Dit omdat ze in eerste instantie anderen wilde stemmen en niet de keuze wilde maken tussen Dixie/Morana, maar ze wel als laatste nog meestemt op Morana met een uitleg die voor mij niet heel sterk klinkt. Meegaan omdat niemand Morana verdedigde en haar medewolfjes haar dan wel opgegeven zouden hebben ???
Als we het hebben over een orakelactis;
G/S is geen aparte alliantie daarvoor, en dat maakt dus als dixie en morana niet samen kunnen winnen, dat dixie 100% goed is. Neutraal is een match met iedereen.