Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Pfff, ik vind het wel moeilijk hoor. Zabulus, Lynn en William kunnen alledrie slecht zijn, maar ik denk niet dat ze alledrie slecht zijn XD Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo'n probleem als elk van de drie eruit gaat, dus wat mij betreft houden we gewoon goed in de gaten wie wat stemt en wanneer.

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

en? hoe verliep de nacht?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Niks bijzonders, Rampposi schijnt goed te zijn.

Aappen21

het is een beetje dweilen met de kraan open
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

zullen we whatsapp nummers uitwisselen?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie

Nee, ik hou het liever op het forum, dan heb ik ook nog momenten met rust als ik even niet met het spel bezig wil zijn :P

Ik vond jouw stemwisseling trouwens erg raar dus ik ga ook niet al teveel informatie meer met je delen XD

Aappen21

ik vertrouw je en stem met je mee
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Dixie

Citaat van: Aappen21 op 28 april 2023, 21:40:34
ik vertrouw je en stem met je mee

Dit is zo'n rare opmerking, waar komt dit vandaan?