Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodencafé

Gestart door bert-boefjes, 11 april 2023, 22:20:01

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Hebben er slechtjes zvw geclaimd?

Waterwork


Shaddow

Citaat van: Sunny op 23 april 2023, 23:25:47
Hebben er slechtjes zvw geclaimd?
Niet dat er in het board staat.

Sunny

Dan maakt een leugentje ook niet uit haha

Waterwork

Het helpt niet dat iedereen slecht is hier :-\

Sunny

Ho ho, ik ben ook maar een 🍔

Williambz

Nou zeg door 1 stom drankje kost het mij de kop?! Oh en @Aappen21. Ik wist waarschijnlijk wel dat ik naar de rechtbank zou gaan, dus had uiteraard mijzelf op de bescherming gezet.

Ik vond het wel een goede move van Lynn om mij te proberen vrij te pleiten, want daardoor dacht ik al meteen dat zij dan waarschijnlijk wel goed zou zijn. Aappen die heel laat wisselde daarentegen...

Sunny

Maar nu legt ze het er wel een beetje dik op  XD

Goede move dat het observatorium gesloten is vandaag BB!

Williambz

Ahw Mexi en Lynn hebben beide het observatorium gesloten. Maar ik heb dus aappen 1x succesvol beschermt van conversie nacht 3, alleen heeft hij nu zelf nota bene nu alsnog drank der verandering gekregen haha.

Sunny


Zabulus


bert-boefjes

Gezellig dat je er bent :D Je hebt het nog best lang vol gehouden. Alleen helaas geen geluk met een lijk te maken :(
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Zabulus

Ach, het was leuk zolang het duurde  XD

Sunny

Schijnbaar is iedereen vergeten dat er een wisselaar in het spel is?

Lynn