Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodencafé

Gestart door bert-boefjes, 11 april 2023, 22:20:01

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Ik vind het best knap dat je toch nog zoveel lynches hebt overleeft  XD O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Lynn

Citaat van: bert-boefjes op 30 april 2023, 23:16:32
Ik vind het best knap dat je toch nog zoveel lynches hebt overleeft  XD O0

Nja had niet verwacht dat ik die 2de had overleefd hahaha

Lynn

oh geen koppel meer bij slecht  ???

Sunny

Hi. Ik ben het met BB eens, lang vol gehouden!

Williambz

Had ik toch gelijk met Lynn de Wolf - De Wolff  :P

Het verhalentopic is alleen wel dood nu

Shaddow

Rampossi vertrouwd ons niet :'(

Sunny


Mexicanobroeder

Ik vond mezelf nog aardig dichtbij.  (A)

BloodWolf14

Ik was die deurketting van je alweer vergeten, anders was je 2 nachten eerder dood geweest ;)

Zoals ik zei heb ik totaal niet bijgehouden hoe veel items iedereen had enzo :P

BloodWolf14

Potjandikkie wel dat ik nu net dood was. Hoogste salaris en wss ook de grootste rekening. Sterven met 1400+ geld :(

Sunny

Holymoly, wat een nacht!!!

Erwipro

Heel erg bummer van de Drank van de Langzame Dood. Ik had niet door dat het ook ging om acties die ik zelf deed :(