Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodencafé

Gestart door bert-boefjes, 11 april 2023, 22:20:01

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Helaas ben je in het spel dood gegaan. Wat is er gebeurd?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

123berber

Welkom Sunny en Morana!! Gelukkig zijn jullie doordat jullie BFF's waren niet alleen op het dodenboard. En bedenk maar zo: het wordt hier alleen maar gezelliger!

Wat een pech zeg Morana, nu al in 2 spellen vroeg de dood tegemoet gegaan :(

WCeend!! Zomerspelen 2014

Sunny

Jaaaaa stomme John van der Zon!  >:(

Morana

Ach ja 3x is scheepsrecht ;D

Volgende spel overleef ik. Wel echt respect voor dit spel hoor. Echt heel leuk opgezet met alle voorwerpen en locaties etc. En het ouijaboard vind ik een hele leuke om dode spelers nog betrokken te laten zijn! O0

bert-boefjes

Dank je wel, dat is leuk om te horen. Super jammer dat jullie er zo snel uit liggen :(
Het ouijaboard is gekocht, dus jullie kunnen nog zeker je stem laten gelden  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Morana

Toch een schrale troost dat het niet alleen mijn gedrag was waarop ik was veroordeeld.. maar een wisselaar die net succesvol is gewisseld en de uitkomst dat 1 van de 2 slecht moet zijn.. ja, daar kan je niet tegenop redeneren.

Sunny

Nee dat is inderdaad een gevecht die je niet kunt winnen. Maar nu weet iedereen dat er een wissellaar in het spel zit en Aappen heeft volgens mij geen telefoon?

bert-boefjes

Welkom Roodhapje in ons gezellige dodencafé. Het is niet zo eng hier als het lijk-t. Jammer dat je er uit ligt.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

bert-boefjes

Welkom Inuzuki. Jammer dat je er uit ligt, maar hier hebben we nog wel wat droge kleren klaar liggen voor je!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Sunny

Ik vind het zo sneu voor Circle dat er zo op haar wordt gepusht.
Hi Inu, kortste spel ooit voor jou geloof ik?  ;D

Inuzuki

Jup dit was wel een beetje frustrerend. Een hoop tijd besteed om bij te lezen en erin te komen en toen klaar  XD

Sunny

Ja zonde van je tijd.

Inuzuki

Wat een werk en moeite in deze variant trouwens zeg. Enorm leuk gedaan Khenny!

Sunny

Ja ik baal echt wel wat dat betreft dat ik er meteen uitlag haha.
Echt zo gaaf gedaan!

bert-boefjes

Welkom Marc en Marc (de volgorde mogen jullie zelf bepalen),

Helaas zijn jullie ook gestorven in het spel. Momenteel ziet het er voor slecht niet heel goed uit meer uit. Al hebben hun er natuurlijk geen weet van dat zowel Malanphy als William nog mogelijk wolf kan gaan worden. Ik hoop het voor ze!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!