668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Wannas

Haii. Ik ga gewoon mee met het verhaal. Op foxi moet idd gestemd worden. En dan op een ander minder. Echter heb ik 3 stemmen indien gelijkspel. Dus wel effe op letten.  :P

Katz

Citaat van: Katz op  7 april 2023, 13:47:27
Maar er moeten ook stemmen op Fannie komen? Die heeft ook hetzelfde voordeel.

Dan nog een vraagje? Castiel met wie zat je in een groepje naast Foxi.

Daarom dacht ik nummer 1-2 + 4-5 + 7-8 + 19-20 stemmen op Foxi. Dat zijn dan aappen, angelique, Fannie, Castiel, Inuzuki, William, Shaddow.

Dan stemmen nummer 10-17 en 6 op Fannie. Dat zijn dan Foxi, Lan, Malanaphy, Mex, Rampposi, Sunny, Thelight, wannas. 

De overgebleven spelers stemmen op William. Dat zouden dan Bert, Waterwork en ik zijn.

Is iedereen het hier akkoord mee? Like deze post als je het met eens bent  ;D. Anders boos gezichtje  >:(

Dit is mijn verdeling.

Lan

Ik ben een echte rebel  8) (en mijn stem telt niet)

Mexicanobroeder

Gedoe, zou Bert van Dirkjan zeggen.

Maar naar wat ik heb gehoord lijkt het me prima om op William te gaan. Elk slechtje dat het er niet mee eens is en anders stemt dan op het bewijzen van Foxi/Fannieklm valt vanzelf door de mand. Als mensen het er niet mee eens zijn kunnen ze nu openlijk protest indienen, lijkt me.

En als mensen gedoe hebben met hun stemmen dan moeten ze dat ook even aangeven.
Het is wel jammer dat deze voordelen weinig discussie opleveren, maar William heeft zich wel aardig non grata gemaakt en is in ieder geval een keuze uit de koker van een goedje en zo hebben we hopelijk twee goedjes bewezen. En anders is fannie of foxi als slechtje dood (als ze neutraal zouden zijn zouden ze dat wel zeggen denk ik) en dat zou ook prima zijn.

Waterwork

Citaat van: Wannas op  7 april 2023, 15:06:56
Haii. Ik ga gewoon mee met het verhaal. Op foxi moet idd gestemd worden. En dan op een ander minder. Echter heb ik 3 stemmen indien gelijkspel. Dus wel effe op letten.  :P

Ik heb ook 3 stemmen als het gelijk spel word

Malanaphy

Citaat van: Mexicanobroeder op  7 april 2023, 15:22:54

Maar naar wat ik heb gehoord lijkt het me prima om op William te gaan. Elk slechtje dat het er niet mee eens is en anders stemt dan op het bewijzen van Foxi/Fannieklm valt vanzelf door de mand. Als mensen het er niet mee eens zijn kunnen ze nu openlijk protest indienen, lijkt me.

Het is wel jammer dat deze voordelen weinig discussie opleveren, maar William heeft zich wel aardig non grata gemaakt en is in ieder geval een keuze uit de koker van een goedje en zo hebben we hopelijk twee goedjes bewezen. En anders is fannie of foxi als slechtje dood (als ze neutraal zouden zijn zouden ze dat wel zeggen denk ik) en dat zou ook prima zijn.

Huh, hoezo zijn mensen die op Foxi/Fannie stemmen slecht??? Hahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Inuzuki

En ik heb ook een extra stem. Ik denk dat in deze variant zoiets proberen echt niet gaat werken tbh. Maar ben wel blij dat er iig open kaart wordt gespeeld over dergelijke voordelen dat we erop kunnen anticiperen. Dus ik wil best proberen mee te werken aan zo'n soort spreiding, maar heb er niet heel erg vertrouwen in dat met alle stemaanpassingen die zichtbaar of wellicht onzichtbaar worden verdeeld dit op deze manier goed uitpakt.. Het gevaar is dat we straks denken dat iemand bewezen is en dat vervolgens door alle aanpassingen in stemmen die gewoon minder stemmen oid had.

Thelight288

Citaat van: Malanaphy op  7 april 2023, 16:24:57

Er staat vgm anders stemmen dan foxi/fannie (of William)

Williambz

Citaat van: Katz op  7 april 2023, 14:11:21
Citaat van: Williambz op  7 april 2023, 14:07:57
Citaat van: Katz op  7 april 2023, 14:04:15
Jawel ik gaf aan niet te willen dat hij het zou nemen. Dat vind ik genoeg proberen. Dat hij het dan nog steeds neemt, spreekt niet in zijn voordeel.

Nee Katz. Je zei 'is het niet handiger als WW of ik die krijg?' Daarna zei WW dat hij het goed vond als ik voordeel 1 kreeg en daar heb jij niets op gezegd. Dan voel ik geen bezwaar, dus dit is echt bullshit. Als je dan zoveel problemen ermee hebt had je moeten zeggen na WW 'nee daar ben ik het niet mee eens'. En WW heeft nota bene helemaal hier niets over gezegd. Over the wheel of doom of whatever hebben jullie beide niks gezegd, dus ik vind het zaar lullig dat ik er nu hierdoor wordt uit gegooid.

Dat Waterwork zei dat het goed was kwam pas nadat jij er zelf voor gekozen had om voordeel 1 te nemen. Dus niemand was het eens met jou om voordeel 1 te nemen voordat je het nam.

Daarnaast negeer je ook gewoon het bewijs dat is geleverd dat Malanaphy mislukt is gewelpt. Hoe wil je dit dan verklaren?

Nee nu verdraai je het weer, want WW had daarvoor nog niks gezegd. Dus alleen jij had aangegeven dat het misschien HANDIGER was als voordeel 1 bij jou of WW lag. Toen postte ii bij mezelf nog voordeel 1, aangezien WW nog niks zei. Toen gaf WW aan is goed voordeel 1 bij William. En toen dacht ik mooi, dan pak ik die.

Citaat van: Katz op  7 april 2023, 14:12:00
Maar stel dat je goed bent, wie zijn voor jou de wolven?

Weet ik veel. Het is dag 2.

Sunny

Citaat van: Waterwork op  7 april 2023, 15:34:51
Citaat van: Wannas op  7 april 2023, 15:06:56

Ik heb ook 3 stemmen als het gelijk spel word
Ik ook!

Malanaphy

Citaat van: thelight288 op  7 april 2023, 16:28:57
Citaat van: Malanaphy op  7 april 2023, 16:24:57

Er staat vgm anders stemmen dan foxi/fannie (of William)
O sorry, ik zie het hahahahahah
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Oke even voor mijn medeslechtjes. Ik heb Mala gewelpt op Bisschop, maar dat is ze niet. Katz zei dat ze gezegende claimde, maar dat klopt dus ook niet. Heb ik niet getest, maar hij dacht dat ik haar daarop heb gewelpt. De echte bisschop van Waterwork is hoogstwaarschijnlijk Castiel. Kijkend naar de stemmen op Wannas waren dat Castiel en Mala en de bisschop wilde Wannas gewatert hebben. Bovendien geloof ik niet dat Castiel echt neutraal was. Het is denk ik het proberen in ieder geval waard.

Daarnaast hoorde ik dat er een wisselaarsnetwerk actief is, dus kijk hiervoor uit aub! Katz had dit per ongeluk in de groepsapp van mij en WW gestuurd en te laat verwijderd. Hij wilde dit naar Mala sturen, dus die 2 weten ervan en WW ook.

Ik kan eventuele slechtjes nog bij elkaar brengen, maar ik snap als je daar huiverig voor bent, want Roodhapje en ik waren de lul bij Katz haha. Ik dacht eigenlijk dat Katz daarom op mij zou stemmen, maar het werd eerst een bijzondere reden  :P

De reden dat ik nu gewoon openlijk claim is omdat ik heel hoogstwaarschijnlijk vandaag de lynch ben als Foxi en Fannie goed zijn. Mocht 1 van die 2 slecht zijn ben ik toch wel de volgende lynch. En nu kunnen jullie wellicht nog een welppoging doen en als je durft kan je me aanspreken en kan ik jullie bij elkaar brengen. En ja ik ben mij ervan bewust dat goedjes dit ook gaan proberen  O0

Shaddow

Ik voel mij er toch niet comfortabel bij dat er een bekend slechtje is (William) waardoor er een kans bestaat dat slecht contact heeft met elkaar, en dat we dan maar 3 stemmen speling op katz hebben.

Ik zie dan liever dat er nog wat stemmen van Foxi of Fannie op William gaan.

Malanaphy

Citaat van: Shaddow op  7 april 2023, 19:03:55
Ik voel mij er toch niet comfortabel bij dat er een bekend slechtje is (William) waardoor er een kans bestaat dat slecht contact heeft met elkaar, en dat we dan maar 3 stemmen speling op katz hebben.

Ik zie dan liever dat er nog wat stemmen van Foxi of Fannie op William gaan.

Op deze manier gaat er toch 100% zeker een slechtje uit, als Foxi en Fannie niet slecht zijn dan zijn zij allebei confirmed én ligt William eruit. Zie echt niet in waarom je tegen dit plan bent als je goed bent?

Malanaphy

Iedereen die nog niet gestemd heeft (weet niet wie ik ga niet tellen sorry) kan nog op William stemmen