668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Ik zou iets meer mensen op William laten stemmen nog zodat er niet een groepje mensen last minute de lynch kan bepalen. 6-8 op William en de rest op Foxi kan prima. 3 vind ik iets te weinig persoonlijk.

Maar even voor mijn beeld - waarom als jullie in een groepje zitten met iemand die jullie niet vertrouwen stellen jullie niet een andere verdeling voor? (voor katz en ww vooral)

Katz

Maar er moeten ook stemmen op Fannie komen? Die heeft ook hetzelfde voordeel.

Dan nog een vraagje? Castiel met wie zat je in een groepje naast Foxi.

Daarom dacht ik nummer 1-2 + 4-5 + 7-8 + 19-20 stemmen op Foxi. Dat zijn dan aappen, angelique, Fannie, Castiel, Inuzuki, William, Shaddow.

Dan stemmen nummer 10-17 en 6 op Fannie. Dat zijn dan Foxi, Lan, Malanaphy, Mex, Rampposi, Sunny, Thelight, wannas. 

De overgebleven spelers stemmen op William. Dat zouden dan Bert, Waterwork en ik zijn.

Is iedereen het hier akkoord mee? Like deze post als je het met eens bent  ;D. Anders boos gezichtje  >:(

Katz

Citaat van: Shaddow op  7 april 2023, 13:44:33
Ik zou iets meer mensen op William laten stemmen nog zodat er niet een groepje mensen last minute de lynch kan bepalen. 6-8 op William en de rest op Foxi kan prima. 3 vind ik iets te weinig persoonlijk.

Maar even voor mijn beeld - waarom als jullie in een groepje zitten met iemand die jullie niet vertrouwen stellen jullie niet een andere verdeling voor? (voor katz en ww vooral)

Omdat we bang waren dat het dan the wheel of doom zou worden.

Shaddow

Foxi en fannieklm hoeven niet evenveel stemmen te hebben, zolang ze maar beide meer hebben dan William.

Sunny

Citaat van: Katz op  7 april 2023, 13:47:49

Maar als ik het goed begrijp hebben jullie het niet eens geprobeerd?

Sunny

Citaat van: Katz op  7 april 2023, 13:47:49

Maar als ik dit goed begrepen heb hebben jullie het ook niet geprobeerd?

Katz

Jawel ik gaf aan niet te willen dat hij het zou nemen. Dat vind ik genoeg proberen. Dat hij het dan nog steeds neemt, spreekt niet in zijn voordeel.

Williambz

Ze zijn er blijkbaar alleen in hun hoofd bang voor geweest, want ze hebben het inderdaad niet geprobeerd.

Williambz

Citaat van: Katz op  7 april 2023, 14:04:15
Jawel ik gaf aan niet te willen dat hij het zou nemen. Dat vind ik genoeg proberen. Dat hij het dan nog steeds neemt, spreekt niet in zijn voordeel.

Nee Katz. Je zei 'is het niet handiger als WW of ik die krijg?' Daarna zei WW dat hij het goed vond als ik voordeel 1 kreeg en daar heb jij niets op gezegd. Dan voel ik geen bezwaar, dus dit is echt bullshit. Als je dan zoveel problemen ermee hebt had je moeten zeggen na WW 'nee daar ben ik het niet mee eens'. En WW heeft nota bene helemaal hier niets over gezegd. Over the wheel of doom of whatever hebben jullie beide niks gezegd, dus ik vind het zaar lullig dat ik er nu hierdoor wordt uit gegooid.

fannieklm

Ik heb inderdaad hetzelfde voordeel.
Maar aangezien wij met zn alle altijd heel goed zijn in het maken van verdelingen (en dan vooral ons eraan houden, NOT) heb ik dit voor me gehouden.
Want met meer mensen in de mix is het nog lastiger om dit op een manier te timen dat slecht niet de lachende 3e wordt.

Katz

Citaat van: Williambz op  7 april 2023, 14:07:57
Citaat van: Katz op  7 april 2023, 14:04:15

Nee Katz. Je zei 'is het niet handiger als WW of ik die krijg?' Daarna zei WW dat hij het goed vond als ik voordeel 1 kreeg en daar heb jij niets op gezegd. Dan voel ik geen bezwaar, dus dit is echt bullshit. Als je dan zoveel problemen ermee hebt had je moeten zeggen na WW 'nee daar ben ik het niet mee eens'. En WW heeft nota bene helemaal hier niets over gezegd. Over the wheel of doom of whatever hebben jullie beide niks gezegd, dus ik vind het zaar lullig dat ik er nu hierdoor wordt uit gegooid.

Dat Waterwork zei dat het goed was kwam pas nadat jij er zelf voor gekozen had om voordeel 1 te nemen. Dus niemand was het eens met jou om voordeel 1 te nemen voordat je het nam.

Daarnaast negeer je ook gewoon het bewijs dat is geleverd dat Malanaphy mislukt is gewelpt. Hoe wil je dit dan verklaren?

Katz

Maar stel dat je goed bent, wie zijn voor jou de wolven?

Malanaphy

Oké maar even, die hele discussie over dat drietal boeit niet eens zo veel want de essentie blijft dat William naar Katz kwam en welp claimde, Katz tegen William zei dat hij mij kon welpen op X rol, en ik daadwerkelijk gewelpt ben lol. Er is verder niemand anders die een gok zou hebben kunnen gewaagd, BEHALVE Angelique (door een bepaald bericht wat ik in ons drietal postte), die ik het gewoon niet zie doen omdat zij best inactief is en ook niet slecht op mij overkwam.

Dus de kans dat William slecht is is gewoon echt heel groot lol en waarschijnlijk had William wel door dat Katz hem belazerd had aangezien de welppoging mislukte en de stemwissels op het einde. Dus William heeft most likely de boel staan saboteren voor WW en Katz.

Dus, hoe gaan we de stemmen nu verdelen? Want blijkbaar moeten er dus ook wat op Fannie staan?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Dat moet alleen van Katz, maar het natuurlijk wel.
Het maakt het voor slecht wel gemakkelijker om William eventueel te redden denk, met meer spelers in de mix. Helaas is katz niet van het overleggen anders had Fannie dat hem kunnen vertellen.
Maar goed ik denk niet dat zij slecht is en foxi geloof ik ook dat die goed is dus zolang zij meer stemmen krijgen zou het goed moeten gaan. We weren alleen niet waar eventuele extra stemmen allemaal zitten. Dat maakt dat ik de actie van La z echt betreur.

Sunny

Sorry van de typos. Als het te onduidelijk is doe ik graag verduidelijken  :)