Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Citaat van: Malanaphy op  7 april 2023, 19:06:12
Citaat van: Shaddow op  7 april 2023, 19:03:55
Ik voel mij er toch niet comfortabel bij dat er een bekend slechtje is (William) waardoor er een kans bestaat dat slecht contact heeft met elkaar, en dat we dan maar 3 stemmen speling op katz hebben.

Ik zie dan liever dat er nog wat stemmen van Foxi of Fannie op William gaan.

Op deze manier gaat er toch 100% zeker een slechtje uit, als Foxi en Fannie niet slecht zijn dan zijn zij allebei confirmed én ligt William eruit. Zie echt niet in waarom je tegen dit plan bent als je goed bent?

Mijn probleem is dat het nu héél makkelijk is om William te redden - naast William zijn er maar 2 extra stemmen nodig.

Het is niet nodig om Fannieklm en Foxi te bewijzen dat beide meer dan twee keer zoveel stemmen als William hebben. Nu is er een verhouding van 3-8-8 gemaakt door Katz waarbij er dus 1 speler mist met 20 spelers. Zo'n verhouding kan ook prima 5-7-8 zijn of zelfs 6-7-7, waarbij het onmogelijk wordt voor slecht om de lynch te kapen.

Shaddow

Sorry, ik dacht dat het dtopic optelde naar 20, maar er missen 2 getallen dus we hebben 18 spelers.

Dan krijg je meer iets als 6-6-6, of 5-6-7.

Mexicanobroeder

Alsof er met 2 spelers dood waarvan 1 slechtje in een hulpjesspel ineens alle slechtjes gecoördineerd William gaan redden, dit vind ik echt een totaal irrationele angst.

Als Fannie of Foxi sterft ipv William hebben we morgen al een lynch klaarstaan, dus dat is ook geen issue. Juist bij een slechte spreiding kan William zelf nog de lynch kapen, nu is dat vrijwel onmogelijk.

Als er echt 3 welpen zo graag William wil redden dan daag ik ze uit om dat te doen, dan hebben we namelijk een heel menu aan opties voor de komende dagen.

Williambz

Eventuele welpen. Malanaphy is bengel. Deze is zeker, omdat de sjamaan mala heeft bekeken. Ik welp mala niet, omdat ik dood ga, maar als er nog een welp levend is ergens. Get MALANAPHY MUAHUAHAHUAH.

Overigens is Castiel toch niet de bisschop die we zoeken zei Waterwork en dat weet ik nu zeker.

Katz

Mijn reden dat William zijn ijzeren hein wou behouden, omdat die slecht is. Dat was gewoon 100% waar ;D

Daarom is Rampposi nu ook bewezen, want alleen de beste spelers begrijpen deze logica  :P

Angelique

Sorry guys, ben echt te inactief voor worden. Daarom voor mij nu een stem op Fannie, aangezien ik zo ook weer de deur uit ga en geen tijd heb om nog iets aan te passen. Had ook op Foxi gekund wat mij betreft, maar dit voelde voor mij beter.

Williambz

Citaat van: Katz op  7 april 2023, 19:40:47
Mijn reden dat William zijn ijzeren hein wou behouden, omdat die slecht is. Dat was gewoon 100% waar ;D

Daarom is Rampposi nu ook bewezen, want alleen de beste spelers begrijpen deze logica  :P

Nee dat zou ik oprecht ook hebben gedaan als ik goed was.

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Thanks voor de info op Wannas lieve Fannie  :-*

Mexicanobroeder

Malanaphy

Citaat van: Williambz op  7 april 2023, 21:13:17

Wel jammer dat de welppoging was mislukt :-* Denk dat Fannie toch niet alles wist! #flop
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Malanaphy op  7 april 2023, 21:17:56
Citaat van: Williambz op  7 april 2023, 21:13:17

Wel jammer dat de welppoging was mislukt :-* Denk dat Fannie toch niet alles wist! #flop

Ja alleen ben jij niet gewelpt  ;)

Lan

Citaat van: Skunki op  7 april 2023, 21:05:02
Uitkomst deadline 4:
Jullie lynchen Fannieklm. Haar rol was sjamaan.
In de nacht zijn Katz (bisschop) en Wannas (orakel) overleden.

@Rampposi was (voor de tweede keer) inactief. 

De deadlines:
Deadline drietallen: zaterdag 8 april 20:00 uur.
Deadline dag 3: vrijdag 9 april 20:00 uur.

bert-boefjes

Waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben, waren er afgelopen lynch mensen die een voordeel hadden rondom het stemmen zelf? Denk aan extra stemmen, dubbele stemmen, niet kunnen stemmen etc.
Ik zou dat graag hier of via pm/app horen. Dit mag over jezelf zijn of als er iemand in je drietal zat die zo'n voordeel gewonnen heeft.

Zo op het oog lijkt het dat Foxi inderdaad de meeste stemmen heeft gekregen en dat daarmee het voordeel voor haar gewerkt heeft omdat ze goed is. Maar ik weet dat er deze ronde toch een paar voordelen rondom het stemmen zijn. Dus vandaar dat ik dat liever wil na checken.  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Castiel.

Wat een dramatische uitslag weer dit... Mijn god. Ik had minder tijd door Goede vrijdag dus kon me niet mega bemoeien maar dit is wel echt heel zuur
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.