Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

k dnk dt k wt w ht s

Malanaphy

Ben benieuwd wie de mensen waren waarmee dit overlegd is want ik vind dit super random?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

fannieklm

ht s hl grppg, mt mjn 3tl kwmn w r nt t.
ds ls jll dnkn wt prt fnn rr.
Dt s mjn strf vn 'th whl f dm'

k mg dz dg gn klnkrs gbrkn.

Malanaphy

Oei meid, hahahahahhaahhahahahahahahah

Ik bedoel

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

Citaat van: Malanaphy op  4 april 2023, 21:36:36
Oei meid, hahahahahhaahhahahahahahahah

Ik bedoel

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Dit dus ik vind dit helemaal geweldig

bert-boefjes

Ik heb vanavond vanuit een speler te horen gekregen dat Katz als slechtje is gezien.
Gezien wat mij verteld is, zie ik eigenlijk geen reden om te twijfelen aan of deze informatie klopt. Dus mijn stem zal dan ook naar Katz gaan!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Waterwork

Oke eeeehm ja ik wil Katz even afwachten of zijn verdediging iets is. Maar voor nu neig ik naar Katz

Williambz

Citaat van: bert-boefjes op  4 april 2023, 21:55:53
Ik heb vanavond vanuit een speler te horen gekregen dat Katz als slechtje is gezien.
Gezien wat mij verteld is, zie ik eigenlijk geen reden om te twijfelen aan of deze informatie klopt. Dus mijn stem zal dan ook naar Katz gaan!

Ik heb ook geen redenen om hieraan te twijfelen. En dit keer heb ik wel stemrecht *yay*, dus Katz it is

Katz

Hoezo is er niks te twijfelen? Zelfs als je die persoon vertrouwd, kan het nog steeds zijn dat er iets anders zich heeft voor gedaan in de nacht. Zoals een ilusiewolf,  toreadorwolf of wolventovenaar.

Daarnaast waarom zou een zienende rol het delen met een speler die neutraal claimt? Heeft die persoon je al overtuigd om goed te kiezen?

Castiel.

Waterwork, los van dat jij die speler die jou priester maakte vertrouwd, want dat snap ik volkomen. Dan hadden jullie nog steeds beter kunnen praten met Wannas toch en info kunnen ophalen? Nu is het water verspild.

Als dit je verdediging is Katz, ben ik geneigd mijn stem bij jou te leggen. Het klopt dat dit allemaal opties zijn. Maar zo vroeg in het spel is een dergelijke oproep negeren eigenlijk dom. Als jij als goedje sterft weten we dat de bron van Bert niet te vertrouwen is.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

bert-boefjes

Citaat van: Katz op  4 april 2023, 22:39:14

Hoezo is er niks te twijfelen? Zelfs als je die persoon vertrouwd, kan het nog steeds zijn dat er iets anders zich heeft voor gedaan in de nacht. Zoals een ilusiewolf,  toreadorwolf of wolventovenaar.

Daarnaast waarom zou een zienende rol het delen met een speler die neutraal claimt? Heeft die persoon je al overtuigd om goed te kiezen?

Deze speler, laten we die voor het gemak even Herman noemen, wist me toch vrij concrete informatie te vertellen. Die ik ook met een paar mensen in mijn netwerk gedeeld heb.
Blijkbaar heeft Herman een reden om mij te willen vertrouwen daarin. Of ik dan zelf door Herman gecheckt ben of iemand anders uit dat netwerk laat ik even in het midden. Maar gezien de andere informatie die ik van Herman heb gekregen wel vrij kloppend is, zie ik eigenlijk geen reden om dan aan te nemen waarom zijn claim over Katz dan niet zou kloppen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

fannieklm

k vnd d vrddgng vn ktz k nt hl gd.
N k z dnkn dt j mr j bst z dn.
ndnks dt k zls gmld bj brt-bfjs wt dt r vrdln zjn d vr n vls vsn knnn zrgn s ht gbrk n vrddgng tknnd

Mexicanobroeder

We weten allemaal hoe het zit, zo'n beschuldiging is meestal wel waar, want waarom zou je er over liegen.

Lan

Gezien Skunki's post gaat Katz zijn verdediging nu nog niet op. Als ik zo snel door de voordelen heen keek hebben we alleen de kracht als random slechtje gezien worden (maar dat zou Katz dan weten) of het grote mysterie van Pandora's box (of mis ik nog iets?). Ik verwacht zelf dat Pando's box spectaculairder zal zijn dan een visioen verstoren.  :P

Mexicanobroeder

Citaat van: Lan op  5 april 2023, 08:48:09
Gezien Skunki's post gaat Katz zijn verdediging nu nog niet op. Als ik zo snel door de voordelen heen keek hebben we alleen de kracht als random slechtje gezien worden (maar dat zou Katz dan weten) of het grote mysterie van Pandora's box (of mis ik nog iets?). Ik verwacht zelf dat Pando's box spectaculairder zal zijn dan een visioen verstoren.  :P

Een wolventovenaar zou kunnen bij een Hz-visioen als ik het goed begrijp, maar die kans is zo klein dat ik dat risico wel wil nemen.