Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Citaat van: Aappen21 op  3 april 2023, 19:57:54
ik denk persoonlijk dat zowel mal als domien goed zijn. Alvast een voorspelling voor over een paar minuten want waarom ook niet

Beste voorspeller ter tijden  :o

Shaddow

Citaat van: Aappen21 op  3 april 2023, 19:57:54
ik denk persoonlijk dat zowel mal als domien goed zijn. Alvast een voorspelling voor over een paar minuten want waarom ook niet
Klinkt als iets wat een wolf zou zeggen

Rampposi

Citaat van: Williambz op  3 april 2023, 18:17:31
Citaat van: Rampposi op  3 april 2023, 16:40:50
Ik ben wel van mening hoe minder IH, hoe beter. Komt door een mogelijke beul en/of jagerschot die anders niet doorgaaf, en zelfs ongezien lijk kan worden als het mee/tegenzit, ligt aan je standpunt

Dus als jij als goedje Ijzeren Heijn hebt lever je die met plezier in? Ik vind dat echt idioot sorry hoor.
Citaat van: Rampposi op  3 april 2023, 17:56:50
Stem staat op william ook doordat ik weinig andere opties heb gezien waar ik achter sta en ik nu ga werken en ik de redenatie voor william wel logisch vind

Logisch? Dat ik als goedje niet mijn IH wil laten afstaan?? 1. Waaorm kiest Katz voor het grootste nadeel, terwijl hij zelf ook IH kon krijgen dan? En 2. Als ik Ijzeren heijn heb moet ik dan die afstaan zodat een beul mij fout kan beulen? Dan is de beul mooi bewezen en ik ben dood. Zo speel ik niet graag een spel Rampposi.
Ja, ik zou mijn IH inleveren ja. Ik snap niet wat niet te snappen valt aan de volgende situatie:
Stel, een beul beult jou, en jij bent goed + IH. Dan is de Beul dood en weten we als geheel nog niks. Je kan dan voor ons nog steeds goed of slecht zijn en de kans dat je dan alsnog op de lynch belandt is best groot.
Stel, een jager schiet jou in de nacht omdat deze is gelunched, en gedolven wordt, is het een stille nacht en niemand die doorheeft dat er een lijk is.
Beide situaties zijn erg klein van kans, maar de 2e situatie is een keer gebeurd niet zo lang geleden. In beide gevallen heeft het zijn van IH een nadelig effect op goed.
Ik denk ook dat dit een kwestie is van alliantiewinst te ja of te nee.

Rampposi

Citaat van: bert-boefjes op  3 april 2023, 18:20:51
Mijn stem zal momenteel naar Rampposi gaan. Van alle spelers, is hij eigenlijk de enige die nog niet gereageerd heeft op mijn pm. De andere spelers heb ik allemaal wel in verschillende mate contact mee.

Ik moet wel zeggen dat ik William ook wel begrijp er in. Waarom als je al een IJzeren Hein heb, die bewust kwijt raken. Ik vind het ergens wel voor hem spreken dat hij er in zijn drietal dan blijkbaar eerlijk over was.
Oh, mijn excuses. Ik ga er direct op reageren.

Rampposi

Citaat van: Inuzuki op  3 april 2023, 18:26:25
Ik kan William zn standpunt ook begrijpen. Ik vind het dan ook jammer dat het openbaar wordt gegooid en dat iedereen nu dus weet dat William IH is. Dat haalt de volledige toegevoegde waarde van de bijrol weg.
Het zijn van IH is alleen maar nadelig voor goed? Dus in welk opzicht zie jij toegevoegde waarde voor het behouden van de IH bijrol? Gelieve een voorbeeld te geven.

Rampposi

Citaat van: Sunny op  3 april 2023, 18:36:54
Ik stem op Rampposi omdat ik de reden dat Katz op William stemt echt heel vreemd vind, maar Ramp die daar in mee gaat nog vreemder.
Dus, jij had een beter alternatief op dat moment? Blijkbaar mij, maar waarom? Omdat ik op iets stem waar ik achter sta omdat ik daar speltechnisch een andere mening over heb..?

Inuzuki

Ja hier ben ik na een gesprek met Katz idd op teruggekomen. Ik had echt de indruk dat IH delen niet handig is omdat ik nog nooit iemand het heb zien delen en zo'n bijrol voor jezelf houden logisch voelt. Maar inderdaad, ik snap dus niet waarom eigenlijk dit niet veel vaker wordt gedeeld.

RoodHapje

Citaat van: Rampposi op  3 april 2023, 21:48:46
Citaat van: Inuzuki op  3 april 2023, 18:26:25
Ik kan William zn standpunt ook begrijpen. Ik vind het dan ook jammer dat het openbaar wordt gegooid en dat iedereen nu dus weet dat William IH is. Dat haalt de volledige toegevoegde waarde van de bijrol weg.
Het zijn van IH is alleen maar nadelig voor goed? Dus in welk opzicht zie jij toegevoegde waarde voor het behouden van de IH bijrol? Gelieve een voorbeeld te geven.

Dat is niet waar. Als een ziener IH is gaat de beul, onderhand zonder krachten dus een normale burger in feite, dood. De ziener leeft nog. Kortom, IH is ook gunstig voor goedjes wanneer het een handig goedje in leven houd.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Inuzuki

Dat klopt ook, maar als de ziener even had gezegd dat hij IH was had de dood van de beul voorkomen kunnen worden (met als voorwaarde dat dit wordt geloofd XD over het algemeen als je gebeuld wordt zit er misschien iets qua vertrouwen niet helemaal lekker).

Thelight288

Ik zag dat Domien ineens veel stemmen ving, mijn te late stem op Rampposi was puur om hem proberen te redden, omdat ik van de lynchopties bij hem juist beste gevoel had. Verder vind ik Mala nog steeds verdachter dan Rampposi en ik heb ook gevoel dat Mala mogelijk gered is. Er was minder onderbouwing op Domien en ineens komen na mala en katz zijn stemmen echt heel veel op Domien en dat vind ik wel opvallend. Wel vraag ik me af als Mala slecht is, waarom er niet stemmen op ramp bij kwamen.

RoodHapje

Citaat van: Inuzuki op  4 april 2023, 05:38:19
Dat klopt ook, maar als de ziener even had gezegd dat hij IH was had de dood van de beul voorkomen kunnen worden (met als voorwaarde dat dit wordt geloofd XD over het algemeen als je gebeuld wordt zit er misschien iets qua vertrouwen niet helemaal lekker).

Daar ben ik het mee eens hoor, dat Katz die info dropte dat William IH is snap ik dan ook wel.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Sunny

Citaat van: Rampposi op  3 april 2023, 21:50:24
Citaat van: Sunny op  3 april 2023, 18:36:54
Ik stem op Rampposi omdat ik de reden dat Katz op William stemt echt heel vreemd vind, maar Ramp die daar in mee gaat nog vreemder.
Dus, jij had een beter alternatief op dat moment? Blijkbaar mij, maar waarom? Omdat ik op iets stem waar ik achter sta omdat ik daar speltechnisch een andere mening over heb..?
Yup.
Zoals ik al schreef vond ik de reden waarom Katz op William stemde vreemd. En dat hij dat zonder overleg in het DT gooit vind ik ook vreemd.
Maar dat jij dat allemaal prima leek te vinden was voor mij de reden om op jou te stemmen. Geen spijt van, ik sta er nog steeds achter.
En ik had op dat moment ook geen beter alternatief, dat komt er wel bij inderdaad.

Waterwork

De meeste zien dit komen als een random actie. Maar ik ga jullie uitleggen. Escuchame : Ik ben begonnen als burger. Toen ben ik priester geworden door een bisschop, ik ga niet zeggen wie dat mag deze persoon zelf bekend maken. Hij/zij wou graag Wannas gepriesterd zien worden.

Wannas

Zo ontzettend zonde. Neem dan eerst even contact met me op voordat je onnodig gaat lopen wateren.

Waterwork

Citaat van: Wannas op  4 april 2023, 21:14:20
Zo ontzettend zonde. Neem dan eerst even contact met me op voordat je onnodig gaat lopen wateren.

Zoals ik al zei je kan boos op me worden nu. Maar dit js in overleg gedaan en aangezien ik degene vertrouw die mij priester maakte heb ik het gewoon gedaan