Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Ik heb zo'n vermoeden dat er weer iemand scheutig is geweest met de Ijzeren Hein bijrol en als ik andere posts lees is dat niet heel ongewoon voor Skunki  :P.

Verder ben ik eerlijk gezegd de draad nu al kwijt, ben nog kaderwet van werk en kan dus niet even alles rustig op de laptop lezen en moet het met mijn telefoon doen  XD.

Maar goed, ik zie Castiel dus wel vaker zo reageren en ik snap het ook wel want ik ben over het algemeen net zo allergisch voor ongefundeerde onderbouwingen. Ik kan zelf ook zo prikkelig reageren, dus voor mij niet meteen een reden om aan te nemen dat het iets te betekenen heeft.

Niet dat dit het voor mij heel veel duidelijker maakt op wie ik dan moet stemmen, ik zie nog niet echt perse hele duidelijke verdenkingen verder dan wat half bakken beschuldigingen heen en weer...

Foxi

Ik denk persoonlijk eerder dat Castiel als slechtje de post had weerlegd en niet met deze intensiteit erin gegaan was. Het gebeurd hem namelijk vaker dat niemand iets weet, 1 persoon heb noemt en er vervolgens een treintje start. Met dat in gedachte is een stukje frustratie niet gek

Shaddow

Mijn avondeten wordt koud :'(

Misschien dat ik straks nog mijn stem wijzig, Angelique lijkt voor mij afwezig (al postte ze wel net toen ik mijn stem had besloten).

Okay succes

Malanaphy

Ik heb gesproken met Wannas en hij komt achteraf gezien toch beter op mij over.

Citaat van: domien op  3 april 2023, 18:56:13
Na alles wat hier vandaag al gepasseerd is, ben ik nu voorlopig aan het kijken naar Katz, Malanaphy en Rampposi. Mijn stem zal zeer waarschijnlijk naar 1 van die 3 gaan.
Ik switch daarom naar Domien. POV Domien deze post:

"Hmmm, ik moet ook nog stemmen. Oké ik pak... 3 namen die veel in het DT verschijnen en dan zeg ik tussen hun te twijfelen. Ja, en dan hoef ik verder niks toe te lichten en kan ik alsnog volgen. Handuhhhg!"
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Thelight288

als ik nu het dt lees zie ik malanaphy heel veel andere mensen opperen en wisselen. krijg het gevoel dat ze hier alternatieven probeert te krijgen, waardoor ze zelf minder in schot komt na een paar stemmen. Ook apart dat Katz hier gelijk in volgt, ofja misschien niet apart, maar wel het idee dat mala dus mensen privé aan het benaderen is hiervoor. als dat niet zo is hoor ik dat graag, maar voorlopig krijgt malanaphy nog mijn stem.

Foxi

Het is iig duidelijk dat Katz geen loyaliteit voelt naar zijn drietal.

Ja Domien haalt idd de namen aan die voor meer mensen verdacht zijn, maar dat zal ook komen omdat er bij de meest van die 3 ook wel dingen zijn die opvallen. Ik neig zelf te gaan voor de persoon met de actie castiel onder de bus duwen aangezien dit een strategie is die vaker gebruikt word

Inuzuki

Ik heb het gevoel dat we vooral geen baat hebben met een hele hoop mensen met 1 of 2 stemmen omdat dat voor slecht veel te makkelijk te sturen is. Dus ik zal iets dichter bij de deadline mijn stem zetten op iemand die al stemmen heeft om hopelijk wat meer naar een nette spreiding tussen maar enkele namen te gaan.

Malanaphy

Citaat van: thelight288 op  3 april 2023, 19:37:43
als ik nu het dt lees zie ik malanaphy heel veel andere mensen opperen en wisselen. krijg het gevoel dat ze hier alternatieven probeert te krijgen, waardoor ze zelf minder in schot komt na een paar stemmen. Ook apart dat Katz hier gelijk in volgt, ofja misschien niet apart, maar wel het idee dat mala dus mensen privé aan het benaderen is hiervoor. als dat niet zo is hoor ik dat graag, maar voorlopig krijgt malanaphy nog mijn stem.
Consider... dat ik iedereen die zonder reden op mij volgt verdacht vind en dat ik obviously naar iemand anders zoek omdat ik niet dood wil?? XD
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Shaddow

Lijkt te gaan tussen Mala en Domien en Mala lijkt oprecht geagiteerd, alsof ze gefrustreerd is dat ze zonder goede reden wordt gelyncht.

Kan alsnog zijn dat ze een slechtje is, kan zijn dat ik dingen verkeerd lees, maar op dit moment vind ik haar argument voor domien sterker en schat ik de kans dat Malanaphy goed is hoger dan de kans dat Domien dat is.

Lan

Mijn verdachten zitten helaas niet op een plek dat ze realistisch nog lynch kunnen worden. Malanaphy komt op mij behoorlijk oprecht over met haar frustratie (en eerder uitvragen bij mij over Wannas), waardoor ik haar wel het voordeel van de twijfel wil geven.

RoodHapje

Domien is trouwens ook al inactief geweest en is verder inactiever hier ook dan Mala, dus wat dat betreft zou ik het tussen die 2 ook wel weten. Maar ik weet niet zeker of er echt een slechtje tussen deze 2 zit, dus mijn stem zal ik niet aanpassen.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Wannas

Ik pas hem ook aan... Heb goed gepraat met malanaphy. Komt toch oprecht over. Beetje last minute dat wel...

Thelight288

Ik denk niet dat Domien slecht is uit prive gesprekken. plus niemand lijkt hem te redden, als er nog een alternatief is buiten mala of domien sta ik daar ook voor open, katz zegt dat die vrij zeker weet dat mala niet slecht is. hoe hij het bracht vond ik opvallend, maar hij kent r wel beste natuurlijk, dus kan ook wat in zitten.

Aappen21

ik denk persoonlijk dat zowel mal als domien goed zijn. Alvast een voorspelling voor over een paar minuten want waarom ook niet
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

domien

Ga jullie gang, gooi die gratis bescherming maar weg. Het is niet zo omdat iemand het luidst roept dat die van de 2 goed is  ;)

"In this world there are no sides, just players"