[Welkom] Some of you may die, but it’s a sacrifice I’m willing to make.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:32:03

Vorige topic - Volgende topic

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Shrek[666] op 25 maart 2023, 12:47:22
Conversie is geslaagd hoor

Maar waarom op pinokkio? Ik denk dat je met Donkey een stuk meer info had binnengesleept

Pinocchio[666]

Ik denk niet dat Adriaan het goed gaat keuren mij met Donkey te ruilen nog. Donkey werd daarnaast door mij (bengel) en een slotenmaker om beurten beschermd, dus die was op korte termijn niet te converteren.

Shrek[666]

Fairy godmother even op de lunch gezet. Die geeft aan dat ik wel heks moet zijn... Exact wat ik claim nu hier en daar.... Dat maakt het een beetje eng.

Rumpelstiltskin[666]

Ik snap alleen niet goed waarom je neutraalclaims op de lunch zet. Dat maakt het voor jezelf alleen maar lastiger Shrek. Ik zou eerder Dragon bijv. op de lunch plaatsen.

Pinocchio[666]

Rumpelstiltskin[666]

Dan wissel ik naar Dragon, behalve als Shrek het echt oneens is? Ik denk namelijk dat we dat neutraalclaims even moeten bewaren

Rumpelstiltskin[666]

Shit weer een mislukte lunch? Ik denk nacht 2 dan Yeti, want Sjaman kunnen we lunchen. Nu dan wer Yeti of Dragon is wamster?

Pinocchio[666]

Ja yeti zou kunnen maar tot nader order Dragon links laten liggen denk ik.

Voor vanavond King Harold wellicht?

Rumpelstiltskin[666]

Ikvind King Harold goed. Hebben jullie eigenlijk iets van claims of veel contact met mensen? Bij mij is het nogal schaars namelijk.

Rumpelstiltskin[666]

Three little pigs claimt trouwens in een groepsbericht stalker en hij wilt iemand stalken die claimt geen actie te hebben. Zo hoopt hij iemand te betrappen op wel een actie.

Pinocchio[666]

Nee. Ik wil eigenlijk meer info uit Donkey proberen te krijgen maar ik wil niet teveel argwaan wekken en hij is niet super actief, dus ik kan niet heel makkelijk sparren. 

Rumpelstiltskin[666]

We moeten er wel voor oppassen dat we niet teveel bewijsbare rollen krijgen. Wat dacht je ervan om nu bijvoorbeeld sleeping beauty te lunchen?

Rumpelstiltskin[666]