Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Some of you may die, but it’s a sacrifice I’m willing to make.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:32:03

Vorige topic - Volgende topic

adriaan



Rumpelstiltskin[666]


Shrek[666]


Rumpelstiltskin[666]

Ik vrees dat we te maken hebben met 1 of 2 stille wolven, maar dat merken we snel genoeg als we diegene willen lunchen

Rumpelstiltskin[666]


Snow White[666]

Sorry maar ik wilde mij nog niet melden in de hoop gekoppeld te worden, maar tevergeefs.

Dus ik ben ook van de partij. Gezellig toch.
Over de lunch: er is een #girlspower pmclubje opgericht waaruit de algemene vraag is gekomen als er een slechtje in dat clubje zit, dat er dan het liefst een man wordt vermoord zodat alle dames morgen nog thee kunnen drinken.
Wat is jullie gedachte hierachter en mening hierover? Ikzelf denk dat we door dat juist een vrouwelijk karakter moeten lunchen.

Shrek[666]

Ja lijkt me leuk juist een vrouwelijk karakter te pakken met deze info.

Rumpelstiltskin[666]

Ja lijkt me een goed plan. Al enige voorkeur voor een personage?

Snow White[666]

Dat is mij om het even. Denk dat het gewoon random roullette wordt, kan nog niks opmaken uit de gesprekken over wie een belangrijke rol kan hebben.

Magic Mirror claimt neutraal.

Rumpelstiltskin[666]


Snow White[666]


Snow White[666]

Oh, en Fiona is neutraal nummer 3.


Ik stel voor om Dragon of Doris te lunchen.

Rumpelstiltskin[666]

Nou 3 neutraaltjes vind ik sterk. Ik zet nu dan Doris alvast op de lunch aangezien ik niet weet of dragon ook in dat groepje zit?