Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Some of you may die, but it’s a sacrifice I’m willing to make.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:32:03

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio[666]

Ik vind hem lastig. Ik weet dat afwisselend een slotenmaker en ik op Donkey zouden staan en vannacht was mijn beurt omdat slotenmaker niet mocht. Ik acht de kans groot dat de slotenmaker Cinderella gaat beschermen.

Rumpelstiltskin[666]

Oké dan stel ik voor om bijvoorbeeld Gingy te eten oid. Want heb jij meer rollenclaims?

Pinocchio[666]

Nee, verder geen rollen. Ik vermoed dat Fairy Godmother de slotenmaker is maar dat is meer door afstrepen  :P Gingy is voor mij akkoord.

Pinocchio[666]

Rumpelstiltskin[666]

Pinocchio[666]

Voorstel voor de lunch: Fairy Godmother? Ik denk dat zij een van de weinige nog nuttige rollen heeft, en als de slotenmaker weg is hebben we meer vrijheid om meer obvious lunches te doen (lees: Cinderella).

Rapunzel[666]

Dus jouw voorstel is nu Fairy en daarna Cinderella? Daar kan ik mee leven.

Rumpelstiltskin[666]

Maar zij is ook neutraal met de kans dat ze slecht heeft gekozen hè? Ik denk eerder dat ze goed heeft gekozen, maar you never know. Ik denk dat Sleeping Beauty en Merlin wellicht koppel zijn?

Rapunzel[666]

Zou kunnen idd... Beide scenario's die je noemt. Maar een Slotenmaker wordt sterker hoe minder spelers er zijn. Kan echt een probleem worden voor ons.

Rumpelstiltskin[666]

Rumpelstiltskin[666]

Ah we hebben dus te maken met adel. Het was namelijk 4 - 4 op Dragon en Pinokkio, maar de BM stond op Dragon. Pinokkio werd gelyncht als wolf.
Dat betekent dus dat 1 van de volgende 4 (of meer) adel is: Dragon, Sleeping beauty, Merlin, Queen Lillian

Rumpelstiltskin[666]

Daarnaast claimen Merlin en Sleeping Beauty zvw, maar ik zie de 2 ook goed adel met elkaar zijn. Sleeping Beauty vertelde maar niet waarom zij Merlin zo vertrouwde, maar als je adel bent mag dat ook niet of course.

Rapunzel[666]

Holy shit... Ik had ECHT niet meer op adel gerekend. Daarom dacht ik dat dit wel goed zat met ook Puss die op Dragon zat.

Wat is handig nu? Want dit maakt onze situatie wel echt een stuk lastiger.

Rumpelstiltskin[666]

Ja en wij maken denk ik ook niet echt kans om in adel te komen. Ik denk sowieso merlin of sleeping beauty lunchen