Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Gingy[666]

Rapunzel[666]

Zoals ik vorige speeldag al zei Puss, heeft het een reden dat ik minder zoekend overkom. Maar laten we dat terzijde leggen.

Gezien het priesterwater is voor mij nu wel bevestigd dat Puss wel goed is. Ik ga ook uit van Priesterwater en niet van ketterwater. Ik zal daarom mijn claim bij Puss neerleggen. Ik verwacht zo laat in het spel niet nog een actieve Conversiewolf. Die zal waarschijnlijk al wel gebruikt zijn nadat ze hun eerste conversiewolf verloren.

Wat betreft de Welp actie op mij, ik heb vrijwel met niemand veel contact gehad over dit spel. Daarom ben ik ook zo afzijdig dit potje, weet gewoon niet wat er gebeurd. Waarom de welp mij gewelpt heeft geen idee, maar waarom zou ik het verzinnen als het niet zou kloppen? Geef me 1 goede reden.

King Harold[666]

Goed. Er is weer het een en ander gebeurd. We zijn in ieder geval een hulpje armer.  Misschien niet helemaal waar je naar zoekt, ik bedoel, wolven zijn beter, maar het is iets. We weten nooit zeker of Prince Charming contact had met de wolven, wat zijn dood minder informatie geeft over wie op groen te zetten. Het levert ook niet direct info op over de neutralen.

We zijn nu met.. 16? en daarmee is het grote wegstrepen voor mij ook wel een beetje begonnen, zeker door de priesteractie. Puss blind op groen zetten lijkt me niet slim, maar we hebben nu twee spelers die alleen Ketter zouden kunnen zijn. Aangezien er nog genoeg andere wolven zijn waarschijnlijk niet direct waar ik nu op wil stemmen. Ik vind het ergens zonde van het water van Rumpel, maar er gebeurde ook een dag niets, ik wil dan ook nog wel eens gooien om de status quo te vermijden. Als slechtje kun je dan prima je water op zak houden. Pinokkio en Gingy geven mij daarnaast ook een 'oke' gevoel in de discussie. Zij zijn de meest actieve spelers zowat. Zijn zeker niet bewezen ofzo, maar als ik op mijn gevoel af moet gaan.. Ik verwacht daar geen slechtjes. Donkey en ikzelf neem ik ook niet mee. Dan blijft er een tiental over.

Daarbij zitten Cinderella, Rapunzel en Queen Lilian voor wie voor mij alle drie hetzelfde geldt in lichte of zware mate: Ze zijn voor mijn gevoel alleen fysiek aanwezig in dit spel. Cinderella is de laatste dagen iets aanweziger, tot aan pagina 14 kon ik haar op geen enkele spannende uitspraak betrappen. Queen Lilian heb ik ook eigenlijk totaal geen hoogte van en dan is er ook nog het gedoe van vervanging daar. Bij Rapunzel valt voor mij nog steeds op dat ze dag 1 gewelpt is en vervolgens alsnog te weinig info heeft om dag 2 iets anders te doen dan op zichzelf stemmen. Vervolgens is die Welp nooit meer gesignaleerd en Rapunzel, ja, eigenlijk ook niet. Maar ik zou niet van een passieve speler verwachten dat die wél even een welpmelding verzint, dus ik kom toch een beetje terug op mijn stem van gisteren, voor nu. Rapunzel is voor mij zeker niet onverdacht, maar krijgt wel deze dag van mij, ook omdat die paar defensieve posts wel redelijk oprecht overkomen. Voor Merlin geldt ook wel een beetje dat hij in deze groep valt, maar daarvan heb ik het idee dat het een speler is die vaker zo speelt. Wij verschillen in visie over het spel denk ik en dat mag, is gezond, etc, maar ik denk dat dat in andere spellen ook zo is. Dragon is ook redelijk afwezig en trok bovendien in een van zijn weinige aanwezige posts de bewezen beul al direct in twijfel, wat ik in ieder geval interessant vind. Als Donkey niet geconverteerd is, vind ik dat wel interessant. Ik geloof op dit moment nog wel dat Donkey dat niet is, dus Dragon is voor mij de meest serieuze stemoptie van deze vijf.

Shrek en Fairy zijn de neutraaltjes die nog over zijn, thans waar ik weet van heb. Fairy vroeg mij nog waarom ik Prince Charming zou kiezen uit de neutraaltjes. Nu is het nogal een aftertime, maar ik vond hem in de discussie minder relevant dan Fairy en wilde voorlopig meegaan in het feit dat Shrek zich ergens bewezen zou hebben. Dit is natuurlijk wel erg makkelijk gezegd, want zeker in een anoniem spel denk ik dat je dit wel onder tafel kan schuiven. Als er een wolf neutraal heeft geclaimd is dat voor mij dus eerder Shrek, maar het kan ook best dat er geen enkele wolf neutraal heeft geclaimd. Wellicht is de Sjamaan een bloedbroeder en heeft slecht hem naar voren geschoven, wellicht was de sjamaan zoekende (en daarom neutraal claimende).

De biggen lagen in het begin van het spel bijna op de barbecue, ik weet het nog goed. Van de spelers die op ze stemden is er 1 dood, 1 beul, 1 priester/ketter, 1 pinokkio en 1 merlin. Ik vind dat niet per se de spelers om de wandelende knakworsten volledig vrij te pleiten. Maar ik zie nog steeds niet echt een slechtje in de Donkey-stemmers die hem mogelijk probeerden te redden.

Lord Farquaad heeft al vanaf het begin door 1 opmerking van mij besloten dat ik slecht ben, en dat staat hem volledig vrij dat te denken, ook al heeft hij vanzelfsprekend ongelijk. Hij spreekt zich in ieder geval uit op momenten. Dat geldt ook voor Sleeping Beauty. Die voelt af en toe wel ietwat stokerig, maar dat kan ook zijn door de tunnel die zij heeft op Farquaad. Ze zijn in ieder geval niet samen slecht zou je op deze manier zeggen, en aangezien ik denk dat niet alle slechtjes tussen de inactieven zitten zou het zo kunnen dat 1 van deze 2 slecht is.

Als ik het zo zie neig ik het meest naar Dragon, dus gaat daar mijn stem heen. Ik denk nog steeds dat inactiviteit + je weinig uitspreken slim is als slechtje in een dergelijk spel. Helaas zijn er minimaal 5 waarop je dit profiel kunt plakken. Als ik dan diegene bekijk die toch nog wat heeft proberen te sturen en die hier ook wat onderuit lijkt te komen, is het Dragon. Zijn stem vorige lynch was verdedigbaar (hij had al eerder Pinokkio verdacht), maar zorgde er ook voor dat Pinokkio bijna werd gelyncht. Als hij slecht is kwam dat hem ook prima uit.

Rapunzel[666]

King Harald, jij verwacht dat alle slechtjes onder de inactievere spelers vallen dus? En waar verwacht jij de conversie als die niet bij Donkey geweest is? Ik heb begrepen dat de kans dat Donkey geconverteerd is klein is door verschillende redenen. Ik vraag me alleen af waar hij dan wel is, aangezien ik het zeker acht dat slecht hem wel al gebruikt zal hebben.

Voor mij zijn Rumpel, Puss en Gingy eigenlijk vrij zeker goed op dit moment en ook niet geconverteerd. Het zou in elk geval een knappe play zijn als wolf om Wb te gaan claimen aangezien je niet alle variabelen hebt en dit dus easily fout zou kunnen lopen.

Op dit moment zie ik de slechtjes ook bij de wat inactievere spelers maar ik verwacht zeker nog 1 of 2 slechtjes bij de spelers die juist op de voorgrond spelen. Ik stemde vorige dagen op Shrek en had eigenlijk verwacht dat er nu in elk geval wel iets bewezen zou zijn daar. Nadat Gingy aangegeven hweft dat er een 2e conversiewolf was blijft het knagen aan me dat Shrek zich nooit bewezen heeft en met die uitspraak de lynch toen overleefde. Het voelt alsof hij zijn taak heeft kunnen uitvoeren en nu lekker op de achtergrond blijft en zo lang mogelijk wil blijven leven op die manier. Dat vannacht een andere Neutraal claimer als Sjamaan gestorven is spreekt dan wel weer in zijn voordeel.

Three little pigs gaf mij mijn 4e stem vorige speeldag en deed dit met een wel heel erge flutreden. Ik weet dat ik goed ben en heb daar het idee dat iemand me naar beneden wilde drukken om zo extra stemmen op me mee te krijgen. Mijn stem gaat dus naar Thee little Pigs

Ik kan me daarnaast erg vinden in de analyse van King Harald. De lange teksten vlogen constant om de oren de vorige speeldagen maar nu dat even niet gebeurd heb ik wel wat meer overzicht. Ik kan nog nuttig zijn voor goed, dat is het enige wat ik erover kwijt wil :)

King Harold[666]

Ik verwacht eerder dat een van de actieve spelers is geconverteerd ja. Pinokkio zou daarin best kunnen, en anders wellicht Sleeping Beauty of de Lord? Een van de neutralen zou ook goed kunnen, Shrek heeft zich tenslotte 'bewezen' en is dus wellicht ook een interessant conversiedoelwit. Ik heb wel begrepen dat het Donkey niet kan zijn, of in ieder geval dat de kans klein is ja. En ik denk dat van die inactieve groep minimaal 3 spelers goed zijn, dat maakt het ook lastig om de slechtjes die zich in die groep schuilhouden (want dat denk ik dan weer wél) er uit te vissen.

Lord Farquaad[666]

Als "de Lord" is geconverteerd dan is iemand vergeten mij dat te vertellen.
Ik ben wie ik gezegd heb dat ik ben.

Fairy Godmother[666]

Ik merk dat ik nog altijd redelijk weinig heb om vanuit te gaan. Vorige speldag had ik een theorie en deze getest bij Shrek en dit leek te kloppen. Hierdoor Prince Charming kunnen aanmerken als in ieder geval de neutraalclaimer die niet neutraal zou zijn. Shrek kan daarmee nog steeds niet neutraal zijn, maar dan is het toevallig goed uitgekomen voor hem en verwacht ik dat hij toch nog wel door de mand zal vallen. Donkey hoor ik genoeg redenen over waarom de kans klein is dat hij geconverteerd zal zijn, maakt het niet onmogelijk, maar voor nu nog even niet op mijn radar. Repel en Puss ga ik even voor nu uit van een priester en qua kansberekenen voor puss op dit moment ook nog wel goed. Verder moet ik even de lijst afgaan om echt nog iets te kunnen roepen.

Cinderella kan ik erg lastig plaatsen. ze is gegaan van "geen fan van neutralenjacht" naar op shrek en op prince charming te hebben gestemd (nu viel prince charming uit als sjamaan, maar tot die tijd wel een neutraalclaimer), Maar vooraf zat ze wel op snow white wat goed bleek te zitten. Ik zou haar daardoor voor nu nog wel op goed willen zetten, maar lastig verder te plaatsen.

Dragon is een beetje afwezig, ze noemde aan het begin snow white en de three little pigs als niet slecht overkomende spelers, waarvan een natuurlijk nu bewezen slecht is. en zit nu vooral op pinoccio (waar ik me dan wel nog een beetje in kan vinden, maar niet om de genoemde redenen). Zit huidig nog in mijn kandidaten om op te stemmen.

Gingy valt nu eerst pinoccio aan over zijn statement, maar gaat nu "mee op Rapunzel" zonder dat ik echt zie of lees waarom. Tot op heden kon ik me echter wel vinden in de posts en klinkt ook de wijze burger claim nog geloofwaardig. Voor nu laat ik even naast me liggen, al ben ik wel benieuwd waarom vanuit jou Rapunzel nu de keus is?

Harold komt voor nu door zijn posts wel goed over. Voor nu niet op mijn radar.

Farquaad maakt veel korte posts waar ik net genoeg uit haal, maar ook niet helemaal hem kan plaatsen en echt zijn mening goed kan plaatsen. Ik denk voor nu nog geen stem waardig, maar hij staat ook niet op groen.

Merlin kan ik nog altijd niets mee en heeft nog altijd wel mijn aandacht. Heeft wel op Snow gestemd toentertijd, maar de aanvallen op mij die erg eenzijdig waren (werd in ieder geval nooit echt een discussie, maar alleen statements vanuit hem) en op het begin ook een van de mensen zijn die erg gemakkelijk ging van "de biggetjes gaan te snel dus donkey". Ook nog steeds een mogelijkheid voor mijn stem.

Pinoccio komt bij mij wel goed over, stelt vragen en legt zijn ideeën wel uit. Zie ik persoonlijk nog geen slechtje in, hooguit een speler die ik geconverteerd zou zien zijn.

Lillian kan ik niets mee, gewoon te weinig aanwezig en te weinig een mening gevormt waardoor ik er niets over durf te zeggen. Wat me wel opviel was het argument waar ze het met donkey eens was over dat een neutraal die niet zijn/haar rol ondertussen bij donkey had geclaimd opviel. Ik weet dat ik neutraal ben en ik verwacht dat shrek neutraal was, stel Charming was volledig offboard en geen bloedbroeder en nog geen contact, dan is dat wel een goede manier om de ogen een kant nog op te krijgen waarbij het argument ook nog eens plausibel klinkt, maar je eigenlijk weet dat je dan zelf als wolf wat langer weer veilig zou zitten. Huidig kan ik er echter nog niets van maken.

Rapunzel kan ik me opzich nog wel vinden in de posts tot op heden, waaren misschien wat fel en soms misschien met een mening waar ik me niet per se in kan vinden, maar wel met een duidelijke mening en dat vind ik vaak wel voor iemand spreken. Er zijn altijd slechtjes met duidelijke meningen, maar die zijn toch vaker geneigd om je te vriend te houden. Plus ik kan me nog altijd vinden in een verdenking op de Three little pigs.

Sleeping Beauty zit nog altijd lekker in de Farquaad tunnel, maar daardoor kan ik er verder ook nog weinig een mening over vormen, omdat het daar een beetje blijft. Maar voor nu nog geen reden om er mijn stem op te zetten.

En last but not least de Three Little Pigs, persoonlijk heb ik nog helemaal niets gezien waardoor zij ineens van iedereens radar zijn verdwenen lijken te zijn. Ineens waren ze niet meer verdacht, maar wat ook al werd aangehaald zijn zij wel degene waar al een aantal bewezen spelers op gestemd hebben (en dus weinig/geen) slechtjes al daarop hebben meegedaan. Daarnaast hebben ze ook nog niet echt op iemand gestemd waar slechte punten uit zijn gekomen en is de activiteit ook enorm weggevallen sinds ze niet meer op het hakblok liggen. Nog steeds een grote mogelijkheid voor mijn stem.

Al met al gaat het voor mij tussen Dragon, Merlin en de Three Little Pigs. Huidig lijk ik zelf nog te neigen daar de laatste.

Queen Lillian[666]

Ik begrijp dat ik meerdere keren genoemd wordt, inderdaad heb ik wat moeite om goed in het spel te komen. Maar het helpt ook niet mee dat ook niemand contact lijkt te zoeken. Als je het spel in komt en 13 pagina's aan discussie bij hebt te lezen en hebt te verwerken valt dat niet mee, dus dan is het niet makkelijk om direct met de meest inhoudelijke posts te komen. Ik heb enkele mensen benaderd maar behalve van donkey van niemand (los van een aantal grotere groepspm) uit zichzelf een berichtje gehad. Ik ga zelf nog maar wat berichtjes sturen, maar het is niet makkelijk om na de 3e nacht alles net zo goed op te pakken als wanneer je vanaf het begin mee doet.
Citaat van: King Harold[666] op 28 maart 2023, 17:49:13Queen Lilian heb ik ook eigenlijk totaal geen hoogte van en dan is er ook nog het gedoe van vervanging daar.
Het gedoe van de vervanging? Klinkt alsof het feit dat ik inval dus tegen me werkt? Dat is niet erg motiverend om het stokje van iemand over te nemen.

Hetgeen waar ik vooral vanuit wil gaan is stemgedrag boven het aantal berichtjes hier. Meerdere mensen benoemen me hier, maar het feit dat ik als tweede een stem op de sjamaan zet (waarvan ik behoorlijk zeker ben dat die tegen dit punt, als die dat nog niet al was vanaf het begin, bekend is bij slecht) lijkt dus voor die mensen niks uit te maken?

Als ik zelf een overzicht van de stemmen maak kom ik op het volgende uit, met kleurtjes voor hoe goed ze op me over komen:
Cinderella: Snow white (conversiewolf, laat stemmen), Shrek, Prince charming (sjamaan, maar pas laat)
Donkey: Snow white (conversiewolf, 1e), Queen lillian (maar ik ben dus goed), Prince charming (eerste stem). Door de laatste stem zou ik voor nu neigen naar niet geconverteerd.
Dragon: Donkey, Pinocchio, Pinocchio
Fairy Godmother: Three little pigs, Arthur (goed), Prince charming (3e)
Gingy: Snow white, Arthur (goed), Pinocchio (op basis van stemgedrag niet heel sterk, wijze burger zou ik als wolf dan wel weer een gewaagde actie vinden)
King Harold: Snow white (conversiewolf, snel volgen), Arthur (goed), Rapunzel
Lord Farquaad: Snow white (conversiewolf, vrij laat), King Harold, Pinocchio
Merlin: Snow white (conversiewolf, vrij laat), Fairy godmother, lord farquaad
Pinocchio: Snow white (conversiewolf, snel), Arthur (goed), Prince charming
Puss in Boots: Rumpelstiltskin, Arthur (goed), Rumpelstilskin (Gewaterd, zou daarom voor nu niet op hem focussen. Maar als Rumpelstiltskin idd goed is qua stemgedrag wel behoorlijk rood)
Queen Lillian: Dragon, geen stem, prince charming (2e) -> De kleur laat ik wel aan jullie over  :P
Rapunzel: Rapunzel (??), Shrek, Shrek
Rumpelstiltskin: Three little pigs, puss in boots, rapunzel. Door wateractie zou ik voor nu wel naar goed neigen, al had ik hem wel liever anders benut gezien. Stemgedrag is weinig over te zeggen omdat iedereen nog leeft, maar in elk geval wel op mensen die bij mij ook oranje of rood kleuren
Shrek: Snow white (conversiewolf), Puss in boots, Lord Farquaad
Sleeping Beauty: Snow white (conversiewolf, laat), geen stem, Lord Farquaad
Three Little Pigs: Rumpelstiltskin, Puss in boots, Rapunzel

De kleuren kunnen misschien naarmate ik verder in mijn analyse kwam een beetje varieren, gaandeweg kreeg ik er ook nog wat andere ideeen over, dus pin me niet te veel op de kleurtjes vast.
Ergens verwacht ik namelijk dat een wolf waarschijnlijk wel op snow white mee zou zijn gegaan (want je wil niet opvallen), maar dit relatief laat pas zou doen als duidelijk is dat ze er echt uit gaat. In die zin vallen sommige oranjes me meer op dan de rode. Er is ook veel oranje omdat er ook gewoon veel stemmen zijn gedaan waar ik weinig mee kan omdat ik niet weet of de persoon waarop gestemd is uiteindelijk goed was. Op arthur stemmen is iig een minput en heel laat of niet op snow white/prince charming mee ook.
Ik denk dat mijn stem zal gaan naar iemand die laat op snow white stemde en niet op prince charming. Dan kom ik uit bij Lord Farqquaad, Merlin of Sleeping beauty.

Dragon[666]

Ik begrijp ook dat ik genoemd word, mijn activiteit slipt wat weg deze dagen. Ik red het ook niet altijd om hier rond de deadline te zijn en veel stemmen switchen vlak ervoor. Zeker als er pas laat informatie op tafel komt kan ik daar niet altijd op anticiperen. Daarnaast is het ook niet altijd typisch goedjes gedrag om er maar achteraan te schapen. Ik heb voor elke stem wel mijn reden gehad, Donkey omdat hij mij dat gevraagd heeft en Pinocchio omdat ik vond dat er wat rare randjes aan zijn berichten zaten. Aangezien er op dat moment nog weinig informatie was kreeg hij voor mij de voorkeur. Ik zie nu dat een hoop mensen het er niet mee eens zijn, maar ik snap niet waarom ik dan gelijk slecht zou moeten zijn. We weten nog niks en ik was de eerste die hem toen opperde. Als het een medewolf was geweest zou dat nou niet echt een handige tactiek zijn.

Ja het klopt dat ik sneeuwwitje genoemd heb als iemand die leek actief mee te doen aan de discussie en voor mij daardoor minder in aanmerking kwam voor het zijn van een slechtje. Volgens mij lag tegen die tijd de claim van haar al bij donkey, zou ik zo openbaar een conversiewolf beschermen die zichzelf open en bloot gegooid heeft bij een bewezen beul?

Wat donkey betreft, ik heb de kans op conversie volgens mij genoemd voordat SW open lag. Daarnaast weten we nu dat de kans groot is dat er een tweede is. Ik vind het voor mezelf altijd belangrijk om de mogelijkheid te noemen, voordat we gezellig met zijn allen de info ergens droppen. Ik speel vanuit mogelijkheden en als ik denk dat iets kan dan noem ik het. Betekend niet dat ik er stellig in geloof of gelijk overtuigd ben dat dat zo moet zijn.

Wat het water betreft, een hoop is al genoemd. Ik deel de mening dat een ketter niet dit risico nu zou nemen en het is fijn om te weten dat de bm waarschijnlijk hoogstens bij een hulpje of ketter ligt. Hierdoor denk ik ook dat het spel verder open ligt en mensen verder gaan kijken. Het geeft Rumpel ook een grotere kans op goed en hierdoor ook meer ruimte om het spel te spelen. Des te meer mensen er richting goed kunnen des te beter het overzicht word.

Ik begrijp ook dat bij veel mensen de inactievere spelers onder de loep gelegd worden. De kans is zeer zeker aanwezig dat er ook slechtjes bijzitten. Ik denk alleen niet dat er alleen maar inactieve slechtjes zijn. Meestal is er een goede mix van strategiën.

Voor mij vallen voor nu door ofwel dt ofwel privé een aantal mensen af voor mijn stem. Dit zijn Puss, Gingy, Sleeping beauty, Rumpel, Donkey, Harold en Fairy godmother. Van hen heb ik momenteel zelf het beste beeld kijkende naar de info die ik heb.

Lord Farquaad[666]

@Queen Lillian[666] Prima opsomming, waarbij ik wil opmerken dat ik al lekker lag te slapen toen de trein op Charming op gang kwam. Dus da's wat lastig stemmen wil ik maar zeggen.
Daar komt bij dat de info over Dnow white een half uurtje voor de stemming kwam, dis hoe vroeg wil ke dan dat er gestemd had moeten worden?
Wat ik maar zeggen wil is dat puur naar de stemming kijken je niet de waarde aan info geeft die jij er aan schijnt te hangen.
En dat je in die zin een post maakt van veel geblaat, weinig wol.
Wat maakt dat jij toch ook best wel donker oranje bent.

Pinocchio[666]

Ik kan me redelijk vinden in King Harold's analyse. Er zijn meerdere mensen die vrij stil zijn en ik acht de kans groot dat daar een of meerdere slechtjes zitten, maar het is voor mij nog wel lastig om te kiezen tussen die stille opties. Waar ik afwijk ten opzichte van King Harold is dat Donkey in een ver, ver verleden aangaf dat Dragon op de hoogte was van dat hij zichzelf verdacht wou maken. Het is geen sluitend alibi, maar mijn verwachting is dat Snow White dan wel gewaarschuwd was voor ze in de val liep. Van mij krijgt Dragon dus het voordeel van de twijfel. Ik weet nog niet zeker op wie ik nu ga stemmen, ik ga mezelf denk ik weer lekker verdacht maken door de stemming een beetje af te wachten en posts maken met rare randjes:D

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Queen Lillian[666] op 28 maart 2023, 20:25:44
Meerdere mensen benoemen me hier, maar het feit dat ik als tweede een stem op de sjamaan zet (waarvan ik behoorlijk zeker ben dat die tegen dit punt, als die dat nog niet al was vanaf het begin, bekend is bij slecht) lijkt dus voor die mensen niks uit te maken?

Maar waarom ga jij ervan uit dat Prince Charming bloedbroeder was? Ik zie geen specifieke posts waarvan ik denk: 'hé, hij zal vast bloedbroeder zijn.' Bloedbroeder is ook niet iets wat nu standaard aan offboardjes wordt gegeven, dus dat je jezelf credits wilt geven voor het stemmen op een offboardje vind ik wel gek.

Queen Lillian[666]

Ik benoem toch ook dat (als hij nog niet aan het begin bekend was), dat ik verwacht dat hij dat tegen dit punt al wel is. Afgelopen dag was de 4e dag, met 3 dagacties en een wolf die redelijk obvious eruit leek te gaan ga ik er inderdaad vanuit dat hij het wist. Ik heb bloedbroeder als optie genoemd maar ook gewoon gezegd dat ik ook als hij dat niet is verwacht dat dat zo is. Dus ik snap niet hoe je dit uit mijn post haalt.

Queen Lillian[666]

Met dagacties bedoel ik uiteraard nachtacties, dus de 3 visioenen

Merlin[666]

Ik ben zelf een inactieve speler dat geef ik toe, wel heb een beeld gecreeerd bij bepaalde spelers en de spelers die ik nu onder de loep als slechtje zijn Lord Farquaad, Fairy Godmother en Rumplestilskin. Lord Farquaad wordt erg bescherm maar dat kan ook zijn omdat ze samen bloedbroeders zijn en misschien willen ze als zielsverwant optreden, ik geloof daar dus niet echt in.
Fiary Godmother noemt mij verdacht omdat ik haar meerdere malen heb aangevallen dat is niet waar ik heb je een keer genoemd maar om nou te zeggen dat ik je alleen maar heb aangevallen nee
Rumpelstilskin vind ik verdacht omdat het lijkt alsof hij overal door heen glipt. En ja hij heeft gewaterd maar kan nog ketter zijn voor nu zal k hem het voordeel van de twijfel geven.Ik ga nu op mijn eerste gevoel en dat is Lord Farquaad.