Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Merlin[666]

Ik zal de discussie eens openen ik ga vast een stem neerzetten en wel op Pinocchio en waarom nou omdat ik het heel verdcht als je 3 seconden voor de dl je stem aanpast en meestemt met de groep

Dragon[666]

Ik begrijp wel wat Merlin hier zegt en dan helpt het niet dat mijn oog al gevallen was op Pinocchio. Binnen 2 minuten 2 stemmen uitbrengen voelt niet helemaal als zuivere koffie. Het kan ook niet dat er in die tijd concrete info is gekomen, want Arthur was een burger. Ben benieuwd wat hier de aanleiding voor is

Rapunzel[666]

Ik ben heel benieuwd naar een uitleg van je Pinochio. Nu moet ik zeggen dat Puss in Boots volgens mij niet slecht is. En Shrek heeft geroepen bewijsbaar te zijn maar daar heb ik tot op heden ook niks van gezien.

De welp kan geen acties meer ondernemen dus ik ben benieuwd Shrek. Anders gaat mijn stem waarschijnlijk weer daarheen.

Rumpelstiltskin[666]

Ik vraag me af of Magic Mirror, Fairy Godmother en Puss in boots dan hebben afgesproken om samen op Arthur te stemmen? En was Pinokkio hierbij betrokken?

Fairy Godmother[666]

Niks afgesproken (in ieder geval niet waar ik bij betrokken was) ik gaf vooraf al aan dat mijn stem zou wijzigen als het niks toe te voegen zou hebben, en Arthur stond op mijn lijstje van genoemde namen.

Rumpelstiltskin[666]

Oke, want ik vind het wel opvallend dat er in de laatste minuut 3 stemmen op Arthur komen en dat er na de lynch hier niets over wordt gezegd.

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Merlin[666] op 26 maart 2023, 09:41:59
Ik zal de discussie eens openen ik ga vast een stem neerzetten en wel op Pinocchio en waarom nou omdat ik het heel verdcht als je 3 seconden voor de dl je stem aanpast en meestemt met de groep
Ik stem om dezelfde reden ook op Pinocchio.

Sleeping Beauty[666]

Mijn hoofdverdachten blijft Lord Farquaad.
Ik zit in een tunnel op Lord Farquaad. Ik heb tot nu toe vrij weinig van hem gezien zowel voor als achter de schermen. Nu geeft hij weer zo'n tikje waardoor er een beginnend sneeuwballetje verder rolt richting Pinocchio. Ik mis een beetje verdere informatie: Wie zijn verdachten, waarom ga je mee met deze stem, wie vertrouw je, andere informatie et cetera. Daarom nu mijn stem.

Ik houd ook de Pinocchio & Puss in Boots discussie in de gaten, maar ik stem nu alvast op Lord Farquaad omdat ik niet weer inactief wil zijn. Mocht het nodig zijn om mijn stem te wijzigen, dan kondig ik bij deze alvast aan ;)

Gingy[666]

Excuus voor mijn afwezigheid van de laatste paar dagen. Ik heb nu niet veel toe te voegen, maar ik ga mijn stem zetten op Pinokkio. Er zijn meerdere redenen waarom dat ik hem negatief vind opvallen, en zijn reactie over mijn vraag van eerder vind ik niet super oprecht overkomen.

Shrek[666]

Hallo, zoals ik al aangaf heb ik gestemd op de poes omdat het mijn redding leek te zijn. Ook stond hij ook wel behoorlijk op m'n verdachten lijstje.

Pinocchio zal wel nog even met een goed verhaal moeten komen. Er is vast een prima reden waarom plotseling stemmen veranderen. Ik vind dan ook lord Farquaad die heel makkelijk in een korte post zegt; dat vind ik eng dus ik stem erop, wel heel makkelijk. Dus ik neig mee te gaan met sleeping mooierd.

Ook hoor ik graag nog iets van Donkey... Zijn er al meerdere naar je toe gekomen? Heb je meer info kunnen vergaren?

Wat betreft mijn bewijsbaarheid zijn er figuren die hier meer van weten op dit moment...dus ik laat het daar even garen en kijken wat we er mee kunnen doen.

Donkey[666]

Ik ben er redelijk zeker van dat Pinocchio niet slecht was eerder in het spel tot de dood van de conversie wolf, dus tenzij er een extra conversie wolf in het spel zit zou ik in willen staan voor Pinocchio's niet slechtzijn.

Ik neig op dit moment om één van de drie neutraalclaimers te stemmen, waarbij ik zelf neig naar degene die nog niet neutraal of iets bij geclaimd heeft sinds ik bewezen goed ben. Sorry dat ik deze naam nu, zonder toestemming, toch openlijk deel, namelijk Prince Charming
Maar ik sta meer in voor Pinocchio's goedheid dan dat ik insta voor een neutraaltje die nog niets voor goed gedaan lijkt te hebben en zich ook niet gemeld heeft bij een bewezen goedje, ook al is het maar om je gedachten te delen of een keer hoi te zeggen.

Pinocchio[666]

Ik heb even een korte post want helaas weinigtijd vandaag,  en ik zie dat daar goed gebruik van wordt gemaakt  :P

Ik sta nog steeds achter mijn stem. Op het moment dat ik ging stemmen ging het tussen Shrek en Puss. Donkey heeft bij mij aangegeven dat Shrek waarschijnlijk in orde is en ik vond zelf Puss niet verdacht. Ik stemde dus eerst op Cinderella maar toen Puss last minute aangaf een sterke rol te hebben wilde ik hem zelf wel een kans geven.

Ik heb mezelf redelijk bewezen bij Donkey en ik weet ook dat Donkey voorlopig nog niet geconverteerd kan zijn/worden (@Gingy).

Merlin[666]

Als Donkey kan instaan voor Pinocchio ben ik beried te veranderem en dan verander ik naar Lord Farquaad vanwege zijn makkelijk meeschapen

Fairy Godmother[666]

Ik vind dit ook wel steeds negatiever opvallen hoe Farquaad steeds met erg weinig erg gemakkelijk bezig is.
Qua de neutralen heb ik ook het minst goede gevoel bij Prince Charming, al verwacht ik wel dat de kans groter is dat het niet op een onboard gaat (als in dat onboardst minder snel neutraal claimen) maar ik weet mijn rol, als de bewijsbaarheid van Shrek ook ergens staat dan vind ik de 5e wel echt te veel.

Lord Farquaad[666]

@Sleeping Beauty[666]
Je bent bent, wat mij betreft in ieder geval, nogal dubbel.
Ik mag geen vragen stellen in het dt maar je wilt wel dat ik jou alles vertel wat jij wilt weten. In het dt. Je lijkt inderdaad in een tunnel te zitten, helaas 1 die nergens toe leidt, tenzij jij slecht bent.

@Shrek[666] Wat wil je dat ik er nog meer over zeggen moet? Waarom is wat Merlin er iver zegt voldoende? Verwacht je dat ik maar een verhaaltje maak? Of ben jij nu degene die even gemakkelijk wil meeliften op Sleeping Beauty tunnelvisie?