[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Arthur Pendragon[666]

Citaat van: Gingy[666] op 24 maart 2023, 20:26:38
Citaat van: Arthur Pendragon[666] op 24 maart 2023, 20:03:27
Ik zit zelf ook met dat ik meer mensen op goed zou zetten dan op slecht... eigenlijk voor mij ook niemand concreet. Als ik nu echt iemand móét noemen, dan zou ik denk ik Puss zeggen. Ik had van een burgermeester toch wel wat meer leiding verwacht in een geval als deze waar nog niet zo veel te zeggen valt. Een passieve bm vind ik, uitzonderingen daargelaten, meestal verdacht. Maar of ik daadwerkelijk op hem ga stemmen weet ik nog niet.

Hier kan ik precies niks uit halen. Een halfzachte verdenking op Puss met als enige reden dat hij BM is en minder actief dan ge graag gezien had. En ge weet niet hoe actief 'm is in PB, dus het is een totaal grondeloze aantijging.

Dat is ook het punt... dat ik het niet zo goed weet, en dat dit voor nu mijn enige optie zou zijn totdat iemand anders wellicht met meer informatie komt.

Maar ik voel de bui eerlijk gezegd al hangen, dus ik zal mijn stem op Puss zetten en dan wens ik iedereen veel succes verder. Goedjes, let op wie zijn stem verder op mij zal plaatsen ;)

Magic Mirror[666]

Citaat van: Puss in Boots[666] op 24 maart 2023, 12:14:23
Met de huidige ontwikkelingen stap ik van Rumpelstiltskin af en stem ik op Shrek. Ik heb zijn bijdragen er nog eens bij gepakt, en dit is de kern:

- Het niet fijn vinden om als neutraal geexposed te worden.
- Benoemen dat hij Donkey wel verdenkt, maar verwacht dat hij toch eerder een flapuit is.
- Benoemen dat hij de sjamaan claim van Donkey in eerste instantie toch niet geloofde.
- Open deur intrappen dat neutraaltjes minder snel voor slecht zouden kiezen.
- Aandacht verleggen naar het eerdere welp verhaal van Rapunzel.

Zoals Shrek zelf al aangeeft zitten de neutraalclaimers nu niet in een fijne positie, aangezien Snow White best wel veel van haar posts besteed heeft dat wij ons niet teveel op de neutraalclaimers moeten focussen.

Ik vind Shrek geen duidelijke eigen mening hebben en hij post informatie die je met voorkennis over slecht ook makkelijk kan posten. Vandaar mijn stem op hem.

Ik ben het hier grotendeels mee eens. Ik wil niet op neutralenjacht als neutraaltje, of misschien juist wel, want ik weet dat ik het echt ben XD, maar de post van Shrek heb ik het slechtste gevoel bij

Fairy Godmother[666]

Citaat van: Merlin[666] op 24 maart 2023, 21:02:09
Ik heb weinig om vanuit te gaan, en zal gaan stemmen op onderbuikgevoel. Het zit me nog steeds niet lekker van Fairy Godmother om wat ik eerder gezegd hebt en mijn onderbuikgevoel zegt dat ze slecht is dus voor mijn stem op haar

Dat ik niet op snow stemde? En niet namen noemde wie slecht waren aan de hand van dat wat je zelf kon lezen? Beide heb ik uitgelegd en vooral het niet op snow meegaan zou juist enorm idioot zijn voor een medeslechtje als het kant en klaar is dat ze eruit gaat. Dan kan je beter een wit voetje halen

Shrek[666]

Hai, ik zie dat ik te weinig bijdraag. Geen eigen mening. Ik heb weinig tijd gehad en een rol zonder info te kunnen krijgen. Sorry. Ik ga mezelf proberen te bewijzen bij de mensen die goed contact met me hebben. Ik heb een bewijsbare rol. Komt goed. Geen paniek. Maar zelf geen idee wie wel op te hangen.

Lord Farquaad[666]

Ik blijf voor nu ook bij mijn eerste verdachte. Heb verder helaas ook niets om echt op af te gaan.

Dragon[666]

Ik heb momenteel zelf de grootste twijfels bij Pinocchio. Het voelt een beetje wisselvallig en alsof hij wilt dat er zoveel mogelijk informatie verdwijnt via achterdeurtjes. Nu blind alles bij 1 persoon leggen zonder dat we het hele plaatje weten is een heel groot risico. Zeker als ik zo tussen de regels door lees.

Three Little Pigs[666]

Ik zal ook op onderbuikgevoel af moeten gaan:

Rapunzel zit me niet lekker: de melding van de welppoging was wat aan de late kant en het is opvallend dat er na de tweede nacht geen welppoging is gemeld. Haar bijdrage in het dt heeft die (lichte) alarmbellen niet kunnen wegnemen.

Ook bij Puss heb ik een slecht gevoel, eigenlijk voornamelijk veroorzaakt door zijn (privé) opmerking wel een goed gevoel bij me te hebben door de door mij (privé) gestelde vragen. Ik heb vaker gezien dat slechtjes je proberen te vriend te houden door dat soort opmerkingen.

Ten slotte queen Lillian, wiens (als ik het goed gezien heb) enige bijdrage sinds de vorige nacht de stellige bewering is dat Donkey wel goed moet zijn. Mocht er toch een tweede conversiewolf zijn, zou dat een poging kunnen zijn om mensen het gevoel te geven dat er rustig info met hem gedeeld kan worden. Om daar later misbruik van te maken.

Ik ga op het gevoel af dat het hardste knaagt en stem op Puss in Boots

Puss in Boots[666]

Dit zou ik counteren als ik jullie was. Hier gaat goed een hele sterke rol mee verliezen...

Magic Mirror[666]

Ik zal dan als shrek bewezen kan worden zal ik niet op hem stemmen, idk of ik een lynch op puss in boots zie zitten, heb geen slecht gevoel persé. maar ik twijfel heel erg

Rapunzel[666]

Ik vind de stemmen op Puss in Boots eigenlijk onzin momenteel. Ik ga op Shrek, het alternatief volgens mij.

Fairy Godmother[666]

Zoals genoemd als mijn stem niks waard bleek te zijn wissel ik

Rumpelstiltskin[666]

Ik zie dat de stemming mega verdeeld is, maar dat Shrek en Puss in boots nu meerdere stemmen hebben. Zelf ben ik wel meer van de biggetjes afgegaan met mijn verdenking, maar had ook eerst het idee dat hij met puss in boots samenwerkte. Nu hij zijn stem op puss plaatst denk ik dat niet en stem ik ook op 1 van mijn verdachte; namelijk puss. Omdat ik nog niet het nut inzie van het lynchen van een neturaalclaim (ook omdat ik shrek niet dusdanig verdacht vind) stem ik nu ook op puss in boots.

Prince Charming[666]

Het spijt me mensen, ik zal morgen het DT goed nalezen en proberen een analyse te maken. Nu ga ik slapen.

Shrek[666]

Ik heb op puss gestemd omdat ik mezelf wilde redden. Ik zag het fout gaan. Ook ik ga morgen eens analyseren.

Cinderella[666]

Had er nog iemand het gevoel dat slecht ons gisteren aan het saboteren was? Niemand kon op het forum.