[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Arthur Pendragon[666]

Citaat van: Shrek[666] op 24 maart 2023, 08:42:15
Maar we horen ook niks meer over een welp? In de eerste nacht werd in ieder geval iemand verkeerd gewelpt toch?

Zou misschien kunnen dat de welp Donkey heeft geprobeerd te welpen, die vermoedelijk is beschermd gezien de stille nacht. Maar ik neem aan dat de wolven dan Donkey ook als lunch hadden staan.

Citaat van: King Harold[666] op 24 maart 2023, 11:52:22
Dan kom ik toch weer terug bij Arthur, die ook nog eens komt met een klassieke tegenstem (dat vind IK echt een slechtjesding om zo maar te laten zien dat je echt 'heel bozig bent om je onterechte stem') en vervolgens ook nog eens roept dat ik niks zinnigs heb bijgedragen terwijl ik juist een analyse over de stemming had gedaan met ook wat conclusies.
Ik snap wat je bedoelt met de tegenstem, maar "bozig" was het niet hoor. Ik vind het gewoon opvallend als niet (heel) actieve spelers gaan stemmen op andere niet (heel) actieve spelers. Dat voelt voor mij als zoeken naar een excuus om random te stemmen terwijl je hetzelfde doet. Ik heb geen analyse gezien, ik had al aangegeven dat ik geen tijd had om uitgebreid terug te lezen, want ik was ziek (nog steeds).

Magic Mirror[666]

Donkey kan niet meer gewelpt worden en bescherming werkt daar sowieso niet tegen volgens mij.

Pinocchio[666]

Citaat van: Gingy[666] op 24 maart 2023, 12:24:28
Citaat van: Pinocchio[666] op 24 maart 2023, 11:36:26
Met zowel een dode grafdelver als een conversiewolf is de kans dat Donkey goed blijft behoorlijk groot. Ik zou het zelf geen gek idee vinden dat mensen hun informatie bij hem neerleggen en hij wellicht kan helpen met een stemadvies.

Eerder zei u nog dat we de mogelijkheid van conversie niet helemaal kunnen uitsluiten. Zijt ge van mening veranderd of spreekt ge uzelf hier gewoon tegen?

Ik denk dat er geconverteerd kan zijn maar dat dit niet Donkey kan zijn  ::)

Donkey[666]

Ik heb geen concrete verdenkingen, wie zich niet gemeld hebben na m'n bewezenheid vallen op.

Lord Farquaad[666]

Dat vind ik een flauwe beredenering want we weten niet wat slecht heeft aan wolven. Voor hetzelfde geld ben je afgelopen nacht alsnog wel geconverteerd. Ik ga daar niet vanuit, maar hou dat zeker wel in mij achterhoofd en ga je daarom niet nu vertellen wat mijn rol is.
Dat maakt mij niet slecht of opvallend maar voorzichtig.

Rapunzel[666]

Dit is idd ook de reden dat ik niet contact opgenomen heb. Ik vind het veel te kort door de bocht hier nu meteen bij jou te gaan zitten claimen wat ik ben. Je zette ook alle neutraalclaimers easy op t Dt vlak na de waarschuwing van een welp.

Ik zie overigens wel dat de DL vanavond al is en heb na alles gelezen te hebben geen duidelijke verdachte. Meerdere spelers die een grotere kans hebben goed te zijn maar geen spelers die ik nu in t rood zet.

King Harold[666]

Aangezien Donkey niet met iets zinnigs is gekomen stem ik op basis van mijn eigen gevoel en dat is niet veranderd.

Fairy Godmother[666]

Ik heb geen hele harde verdenkingen, de drie biggetjes twijfel ik nog altijd aan of snow white ons misschien juist het verkeerde spoor op wilde zetten door juist tegen hen in discussie te gaan. Mijn gevoel is wat minder bij Rumpel, Merlin en Arthur. alle 3 al wat langer, maar bij alle 3 kan ik nog altijd niet echt mijzelf een goede reden geven waarom, ik denk iets in de stijl van de posts of de inhoud ervan die mij niet lekker voelen. Omdat ik verder niets beters heb zal ik mijn stem op een van hen gaan zetten deze speldag. Omdat Arthur al een stem heeft en ik bij Merlin een iets negatiever gevoel heb zal ik mijn stem daarop zetten om niet gelijk alle ballen op Arthur te gooien, maar als ik later zie dat mijn stem weinig effect heeft zal ik nog wel wisselen.

Donkey[666]

Mijn stem zal gaan naar sleeping beauty of Queen Lillian

Arthur Pendragon[666]

Citaat van: Fairy Godmother[666] op 24 maart 2023, 19:20:25
Ik heb geen hele harde verdenkingen, de drie biggetjes twijfel ik nog altijd aan of snow white ons misschien juist het verkeerde spoor op wilde zetten door juist tegen hen in discussie te gaan. Mijn gevoel is wat minder bij Rumpel, Merlin en Arthur. alle 3 al wat langer, maar bij alle 3 kan ik nog altijd niet echt mijzelf een goede reden geven waarom, ik denk iets in de stijl van de posts of de inhoud ervan die mij niet lekker voelen. Omdat ik verder niets beters heb zal ik mijn stem op een van hen gaan zetten deze speldag. Omdat Arthur al een stem heeft en ik bij Merlin een iets negatiever gevoel heb zal ik mijn stem daarop zetten om niet gelijk alle ballen op Arthur te gooien, maar als ik later zie dat mijn stem weinig effect heeft zal ik nog wel wisselen.
Ik moet zeggen dat dat gevoel wederzijds was, maar ik vind het enorm voor je spreken dat je niet (gelijk) op mij volgt. Dank daarvoor :)

Ik zit zelf ook met dat ik meer mensen op goed zou zetten dan op slecht... eigenlijk voor mij ook niemand concreet. Als ik nu echt iemand móét noemen, dan zou ik denk ik Puss zeggen. Ik had van een burgermeester toch wel wat meer leiding verwacht in een geval als deze waar nog niet zo veel te zeggen valt. Een passieve bm vind ik, uitzonderingen daargelaten, meestal verdacht. Maar of ik daadwerkelijk op hem ga stemmen weet ik nog niet.

Ik vergeet trouwens steeds dat welp geen beul of priester kan welpen, excuus haha ::) Ik weet niet of een conversiewolf er echt nog in zou zitten, maar een omegawolf en conversiewolf kan wel denk ik. Ik zou Donkey dus nu wel op goed zetten, ondanks dat ik het niet eens ben met wat hij zegt over hem niet benaderd hebben (heb ik zelf ook niet gedaan).

Sleeping Beauty[666]

Citaat van: Donkey[666] op 24 maart 2023, 19:24:30
Mijn stem zal gaan naar sleeping beauty of Queen Lillian
Waarom ik als ik vragen mag? ::) Je hebt trouwens een PM.

Donkey[666]

Ik heb gekeken wie nog minste in dt hebben geplaatst, dat waren jullie, en dat dus XD

Sleeping Beauty[666]

Dat ik het discussietopic niet zoveel post wil toch niet gelijk zeggen dat ik het meeste verdacht ben hopelijk? XD Er is nog zoiets als achter de schermen, een leven naast weerwolven, dat soort dingen.
Is er niet iets gekomen uit al de informatie die je tot nu toe achter de schermen hebt verzameld door alle mensen die zich gemeld hebben?

Gingy[666]

Citaat van: Arthur Pendragon[666] op 24 maart 2023, 20:03:27
Ik zit zelf ook met dat ik meer mensen op goed zou zetten dan op slecht... eigenlijk voor mij ook niemand concreet. Als ik nu echt iemand móét noemen, dan zou ik denk ik Puss zeggen. Ik had van een burgermeester toch wel wat meer leiding verwacht in een geval als deze waar nog niet zo veel te zeggen valt. Een passieve bm vind ik, uitzonderingen daargelaten, meestal verdacht. Maar of ik daadwerkelijk op hem ga stemmen weet ik nog niet.

Hier kan ik precies niks uit halen. Een halfzachte verdenking op Puss met als enige reden dat hij BM is en minder actief dan ge graag gezien had. En ge weet niet hoe actief 'm is in PB, dus het is een totaal grondeloze aantijging.

Citaat van: Arthur Pendragon[666] op 24 maart 2023, 20:03:27
Ik vergeet trouwens steeds dat welp geen beul of priester kan welpen, excuus haha ::) Ik weet niet of een conversiewolf er echt nog in zou zitten, maar een omegawolf en conversiewolf kan wel denk ik. Ik zou Donkey dus nu wel op goed zetten, ondanks dat ik het niet eens ben met wat hij zegt over hem niet benaderd hebben (heb ik zelf ook niet gedaan).

We spelen met de basisrollenlijst, en daar zit Omegawolf niet tussen.

Ik kom met u overeen dat het niet onverstandig is om met betrekking tot rollen aan Donkey vertellen een zekere voorzichtigheid in acht te nemen, want het kan best dat er effectief nog een Conversiewolf in zit. Totdat we die zekerheid hebben, heeft het geen zin om op Donkey te stemmen. En als we die zekerheid wel hebben, dan nog heeft zoeken naar die andere Conversiewolf hogere prioriteit.

Merlin[666]

Ik heb weinig om vanuit te gaan, en zal gaan stemmen op onderbuikgevoel. Het zit me nog steeds niet lekker van Fairy Godmother om wat ik eerder gezegd hebt en mijn onderbuikgevoel zegt dat ze slecht is dus voor mijn stem op haar