[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Donkey[666]

Fiona
Shrek
Magic mirror
Fairy godmother

Die claimen neutraal, wie heeft aanvullingen?

Three Little Pigs[666]

Misschien is het vergezocht om informatie te willen halen uit de dood van Doris, maar het leek mij een poging waard.
.
Stel dat Doris als wisselaar gestart is en ze is door slecht uitgekozen omdat ze bewust of onbewust heeft laten doorschemeren dat ze een leuke rol had of iets dergelijks. Dan is het interessant om te weten wie ze gesproken heeft. Vandaar mijn vraag of iemand wist met wie ze contact heeft gehad.


Snow White[666]

Ik weet in ieder geval dat Doris contact heeft gehad met;
Mij, Fiona, Fairy Godmother, Queen Lillian, Cinderella, Sleeping Beauty, Dragon en Rapunzel.

Fiona[666]

Fiona kan bevestigen dat ze neutraal claimt. Fiona heeft zelf ook 2 neutraalclaims, de spiegel was hier nog niet bekend.

Fiona heeft alles nog eens rustig nagelezen. Wie vallen op?
King Harold bij de burgemeesterstemming. Hij legt daar op alle kikkers zout door zo een groot ding te maken van een massapm. Wilt een slecht iemand meteen zo opvallen? Fiona denkt van niet.
Prince charming zoekt meteen de aanval op. Valt daarmee aan King Harolf, Donkey en Biggetjes.
Donkey die daarna de neutraaltjes benoemd. Met welk doel? Blijft hierop doorgaan.

Fiona kan ook het bericht van Snow White bevestigen. Maar heel inhoudelijk is het gesprek met Doris nog niet geweest.

Er zijn een hoop wezens met veel kleine korte posts. Wat willen die daar nou mee bereiken? Vervuiling van het topic? Vooral Donkey doet dit erg veel.

Verder ziet Fiona een hoop wezens nog missen. Haar stem zal daar naar toe gaan. Dat is dan: Merlin, Queen Lillian, Shrek, Cinderella, Gingy.

Merlin[666]

Ik heb tot nu toe nog met niemand contact gehad ik was de afgelopen dagen in slaap gevallen, dat heb je met een oude man zoals ik. Ik ga contact zoeken en onderhouden met zoveel mogelijk mensen

Cinderella[666]

Citaat van: Snow White[666] op 21 maart 2023, 09:06:38
Ik weet in ieder geval dat Doris contact heeft gehad met;
Mij, Fiona, Fairy Godmother, Queen Lillian, Cinderella, Sleeping Beauty, Dragon en Rapunzel.

Misschien handig om te weten dat dit een groepsgesprek is in PM en niet individueel

Lord Farquaad[666]

Dan zou ik wel willen weten hoe jullie in dat groepsgesprek terecht kwamen en waarom dit groepje?

Fiona[666]

Oh dat wilt Fiona wel toelichten. Fiona zag een bericht over girlpower en dacht leuk alle girls in een groepsgesprek te zetten en te kijken wat er van zou komen!

Gingy[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op 20 maart 2023, 22:57:20
Misschien onpopulaire gedachte, maar ik vind donkey niet zo verdacht door die korte post. Sterker nog: ik wilde zelf ook eerst een soort gelijke post posten, maar bedacht toen dat iedereen daar (zeker op dag 1) als hazen op springt. Ik vind, zoals pinokkio al aangaf, de drie biggetjes verdachter. Diegene maakt een post met een aantal vragen waar ik het nut ook niet echt van inzie en is meer een 'zie mij meediscussiëren' post.

Ge vindt Donkey niet verdacht als die zegt van " :"( dode wisselaar" maar de drie biggetjes ineens wel. Die deed hetzelfde he.
Daarbij vaart ge mee op de verdenking van een ander en verschuilt zich daarachter, alsof Pinokkio ineens een autoriteit op gebied van juiste berichtgeving is (de grap op het personage kon ik niet laten liggen, maar mijn punt blijft onverminderd).

Dus uw post bevat een tegenstrijdigheid en een ingebouwd alibi.

Cinderella[666]

Citaat van: Fiona[666] op 21 maart 2023, 11:36:43
Oh dat wilt Fiona wel toelichten. Fiona zag een bericht over girlpower en dacht leuk alle girls in een groepsgesprek te zetten en te kijken wat er van zou komen!

Dit kan ik hierbij bevestigen #Girlpower!!!

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Gingy[666] op 21 maart 2023, 12:23:08
Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op 20 maart 2023, 22:57:20
Misschien onpopulaire gedachte, maar ik vind donkey niet zo verdacht door die korte post. Sterker nog: ik wilde zelf ook eerst een soort gelijke post posten, maar bedacht toen dat iedereen daar (zeker op dag 1) als hazen op springt. Ik vind, zoals pinokkio al aangaf, de drie biggetjes verdachter. Diegene maakt een post met een aantal vragen waar ik het nut ook niet echt van inzie en is meer een 'zie mij meediscussiëren' post.

Ge vindt Donkey niet verdacht als die zegt van " :"( dode wisselaar" maar de drie biggetjes ineens wel. Die deed hetzelfde he.
Daarbij vaart ge mee op de verdenking van een ander en verschuilt zich daarachter, alsof Pinokkio ineens een autoriteit op gebied van juiste berichtgeving is (de grap op het personage kon ik niet laten liggen, maar mijn punt blijft onverminderd).

Dus uw post bevat een tegenstrijdigheid en een ingebouwd alibi.

Nee jij leest niet goed. Donkey zei alleen ach dode wisselaar en de biggetjes had er nog een verhaal om heen met vragen zoals: oh zou dit de originele wisselaar zijn etc. Dus dit is helemaal geen tegenstrijdigheid. Bovendien vind ik zelf ook niet dat ik mij verschuil achter pinokkio. Tegenwoordig is het altijd als je een zelfde verdenking hebt dat je meevart op de verdenking blijkbaar. Ik werk mijn verdenking uit waarom ik de biggetjes verdscht vind en dan kom jij meteen met OH HIJ VAART MEE OP EEN ANDER. Ik vind jouw post dus echt onzinnig gingy. Maar wellicht had je inderdaad een post nodig, omdat je nog bijna niets had gezegd. Maar jouw post bevat onwaarheden, onnauwkeurigheden en een te snel getrokken conclusie.

Rumpelstiltskin[666]

En de reden waarom ik de biggetjes verdachter vind dan de post van donkey is dus (wat je al eerder kon lezen, maar dit is speciaal voor gingy) omdat hij daardoor meer lijkt mee te denken met iets wat niet echt nuttig is. Ik denk niet dat het bij iedereen bekend is met wie doris had gesproken en zo ja heb je hier alsnog bizar weinig aan. Daarnaast komen mensen zelf wel op het dt met info als ze iets verdachts hebben gezien of gehoord.

Fairy Godmother[666]

Citaat van: Donkey[666] op 20 maart 2023, 23:01:30
Fiona
Shrek
Magic mirror
Fairy godmother

Die claimen neutraal, wie heeft aanvullingen?

Ik begrijp totaal niet wat je hiermee wil gaan bereiken behalve totaal de focus proberen te leggen op alle neutralen. Ik vind het ook niet cool dat dan maar de claims hier neer gegooid moeten worden. Ik claim neutraal en probeer gelijk te volgen of er lijntjes te leggen zijn, maar dat heeft al totaal geen kans meer omdat mijn claim al publiekelijk neergegooid word. Nu kan ik niet anders verwachten van een Ezel, maar mijn vertrouwen in jou is alleen maar verder aan het dalen hierdoor.. Ik heb daarnaast andere namen die niet op deze lijst van jou voorkomen, maar dat is aan hen om dat te claimen.

Snow White[666]

Citaat van: Gingy[666] op 21 maart 2023, 12:23:08
Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op 20 maart 2023, 22:57:20
Misschien onpopulaire gedachte, maar ik vind donkey niet zo verdacht door die korte post. Sterker nog: ik wilde zelf ook eerst een soort gelijke post posten, maar bedacht toen dat iedereen daar (zeker op dag 1) als hazen op springt. Ik vind, zoals pinokkio al aangaf, de drie biggetjes verdachter. Diegene maakt een post met een aantal vragen waar ik het nut ook niet echt van inzie en is meer een 'zie mij meediscussiëren' post.

Ge vindt Donkey niet verdacht als die zegt van " :"( dode wisselaar" maar de drie biggetjes ineens wel. Die deed hetzelfde he.
Daarbij vaart ge mee op de verdenking van een ander en verschuilt zich daarachter, alsof Pinokkio ineens een autoriteit op gebied van juiste berichtgeving is (de grap op het personage kon ik niet laten liggen, maar mijn punt blijft onverminderd).

Dus uw post bevat een tegenstrijdigheid en een ingebouwd alibi.
Dit is een post wat mij niet zo lekker valt. Het lijkt hier alsof je het op wil nemen voor de drie biggetjes. De drie biggetjes heeft zichzelf al aardig in de spotlights gezet, en misschien voelde jij dan de noodzaak om al lichtelijk je medewolf te verdedigen door smaad te gooien naar anderen.

Wat ik dus concludeer tot nu toe uit deze speeldag:
Als drie biggetjes slecht is, acht ik de kans groot dat Gingy ook slecht is.
Als Donkey slecht is, acht ik de kans groot dat Rumpelstiltskin ook slecht is (op basis van hetzelfde verhaal en argumenten van hierboven)
Verder valt mij op dat onze BM Puss in Boots iemand heel mooi het woord geeft aan het begin van de dag, en vervolgens nergens meer te bekennen is. Makkelijk om zo je bijdrage voor misschien wel de meest belangrijke lynch van het spel te laten zien.
En Queen Lillian is helemaal nergens nog opgedoken, dus ook dat kan een stemkandidaat worden in mijn optiek.

Al met al zit ik dus aan de volgende mensen te denken om te stemmen;
Donkey, Drie biggetjes, Puss in Boots, Queen Lillian.

Ik stem bij deze op Queen Lillian. Mocht het zo zijn dat zij niet meer online komt/is gekomen, dan meld ik bij deze alvast dat mijn stem wordt gewijzigd in een van de andere 3, mits ik op tijd ben. De zeven dwergjes slapen graag nog al vroeg ;)

Snow White[666]

Citaat van: Fairy Godmother[666] op 21 maart 2023, 17:36:06
Citaat van: Donkey[666] op 20 maart 2023, 23:01:30
Fiona
Shrek
Magic mirror
Fairy godmother

Die claimen neutraal, wie heeft aanvullingen?

Ik begrijp totaal niet wat je hiermee wil gaan bereiken behalve totaal de focus proberen te leggen op alle neutralen. Ik vind het ook niet cool dat dan maar de claims hier neer gegooid moeten worden. Ik claim neutraal en probeer gelijk te volgen of er lijntjes te leggen zijn, maar dat heeft al totaal geen kans meer omdat mijn claim al publiekelijk neergegooid word. Nu kan ik niet anders verwachten van een Ezel, maar mijn vertrouwen in jou is alleen maar verder aan het dalen hierdoor.. Ik heb daarnaast andere namen die niet op deze lijst van jou voorkomen, maar dat is aan hen om dat te claimen.
Dat is inderdaad ook iets wat ik echt niet tof vind.