Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: Sunny op 17 november 2022, 20:12:08
Hmmm gaan we hier een Joker aan verspillen? Of heeft iemand een optie die ik niet zie?

Voor de kleur moeten we sowieso een joker gebruiken ja

Williambz

Oke ehm we kunnen niet heel veel met deze zetten. We kunnen de blauwe ster afstrepen in J, maar ik denk dat het verloren zaak is eigenlijk

123berber

Als we snel zijn kunnen we het spelletje misschien nog winnen! We staan er veel beter voor dan slecht, maar zo gaan we verliezen op tijd. Dat is ook zonde!

WCeend!! Zomerspelen 2014

fannieklm

Rampposi

Ik geef echt niet op.
Groen 1 helemaal links asap
Of rood in het midden ergens voor sie rij
Of de kolom die ik net heb aangemaakt boor mogelijheid, kom op mensen.

Rampposi

Iemand doe 2 blauw in dat vakje qara ik er net 3 heb aangekruisd s.v.p.

fannieklm

fannieklm

yasu

Ik heb net een post gemaakt met het fiche boven het bord (is een beetje lastig te zien, maar daarom noem ik het in de tekst er ook bij)

fannieklm

ik zou zeggen leg die een beetje in het midden van het bord waar zoveel mogelijk bij elkaar komt
Ik denk aan plek 16 of 17

Verder ken ik dit spel niet, dus als er anderen met meer info zijn, dan is dat ook geen probleem.

Williambz

Citaat van: fannieklm op 17 november 2022, 23:19:00
ik zou zeggen leg die een beetje in het midden van het bord waar zoveel mogelijk bij elkaar komt
Ik denk aan plek 16 of 17

Verder ken ik dit spel niet, dus als er anderen met meer info zijn, dan is dat ook geen probleem.

Ik zou hem niet op 16 leggen, want daar zitten geen spear strings aan gekoppeld. Dit is wel weer een spel waar ik het moeilijk vind om een tactiek uit te denken.

Rich

Ik zou hem op 23 leggen. Voor dit spel is het wel weer handig om een app-groep aan te maken.

Sunny

Ja eens. Is er iemand die dit spel kent? Of innieder geval tijd en zin heeft zich erin te verdiepen? Ik heb de video bekeken en vermoed dat het wel te doen is, dus wil me wel aanbieden. Maar ik ben bang dat ik dit weekend geen tijd heb om de hele tijd online te zijn.

AnjaAquaFaba

Ik heb de spelregels gelezen, ik geloof dat ik het wel snap. En toevallig heb ik ook zoiets van: weekend, misschien kan ik dan weer wat bijdragen.

Ik denk dat 23 een prima plan is

Rich

Ik zat nu ook aan 15 te denken. It's up to you. Ik moet zo gaan.