Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Wat wel handig kan zijn is om voor jezelf een schemaatje te maken waar je het aantal edelstenen opschrijft die wij hebben / in het midden liggen / die slecht heeft. Ga ik hier niet posten om slecht niet te helpen, maar dat dus.

@adriaan sorry ik heb per ongeluk in het bordspeltopic gepost :-X

Rich

Thelight288

Waterwork

Vandaag ben ik hele dag in Efteling dus heb weinig tijd voor spel sorry

Thelight288

Williambz

Volgens mij is onze enige mogelijkheid om de meest rechter te kopen toch?

Shaddow

Williambz

Sunny

Ik krijg de indruk dat er nu vooral op snelheid en niet op overleg wordt gespeeld. Is er wel een vorm van overleg? Want ik vind het een onprettige gedachte dat slecht snel even hier een opdrachtje plaatst. Ik hoef er verder niets over te weten , maar wil wel graag geruststelling.  XD

Shaddow

Op dit moment is TheLight ons orakel en gaan alle zetten met toestemming van hem opdat hij ons naar overwinning mag leiden.

En ik ken het spel dus ook.

Ik wil best alle tactieken openbaren hier hoor, maar dat helpt slecht evenveel als goed.

Sunny

Ja alles leuk een aardig en ik vraag niet om openbaring, maar ik wil graag even zeker weten dat die zetten niet door 1 persoon gemaakt worden zonder enige vorm van controle en overleg.

Thelight288

Nee heb overleg met shaddow en semi gehad en als je zelf een idee hebt altijd mogelijk iets te zeggen. Miss mis ik iets

Sunny

Nee dat is prima.
Ik denk dat dit een spel is dat je 1 keer gespeeld moet hebben om te weten hoe het gaat. Ik kijk dus graag mee.
Zolang de controle gewaarborgd is, dat is alles wat ik vraag.

Shaddow

Is gewoon in praktijk niet haalbaa omdat je aan de ene kant wilt overleggen over het spel, maar eigenlijk niet openbaar.

Daardoor sluit je gelijk een groot deel buiten.

Wie zou je nu vertrouwen voor het toezicht?