Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

De stemming lijkt nu tussen semi en shaddow te gaan en ik kan me erin vinden dat hier waarschijnlijk een wolf tussen zit.
Semi blijft heel fel richting mij, zowel in het DT als prive, maar geeft me verder ook weinig vertrouwen dat ik de vorige keer fout zat. Vind zijn 'argumenten' richting mij ook niet sterk en ik zie mijzelf ook niet als onzichtbaar in dit spel. Eigenlijk elk argument wat hij voor mij geeft geldt ook zeker voor hemzelf. Verder wil semi sowieso op mij maar wachten met zoeken naar een eventuele geconverteerde. Als Shaddow geen wolf is kan ik hooguit nog hulpje zijn, waarom zou ik dan prio hebben? Als shaddow ketter is kun je net zo goed met hem beginnen, volgens mij is nu op mij gaan totaal niet logisch. Overigens ben ik het niet helemaal eens met het niet kijken naar eventuele geconverteerden, iemand die middenin het netwerk stemmen en eventuele acties zit te sturen is namelijk enorm gevaarlijk. Ik zou nu niet meteen daarop gaan stemmen, maar het is juist wel iets wat in deze fase van het spel volgens mij enorm belangrijk is om daar op kritisch te blijven kijken.

Ik sta ook voor shaddow totaal niet in en ik kan me ook vinden in de argumenten dat hoe slecht het spel speelt past bij hoe ik het shaddow zie doen. Maar, gegeven dat ik weet dat ik niet slecht ben, vind ik het vreemd als shaddow ketter is waarom hij mij zou wateren. Het enige wat hij ermee kan bereiken als ketter, is dat als hij dood gaat ik daarna zou volgen. Maar mij lijkt het dat dat het niet waard is om zo de aandacht op jezelf te vestigen. Om deze reden vind ik shaddow geloofwaardiger dan semi en zal mijn stem wederom op semi gaan.

Rich

Inu ik wil idd ook best op jou omdat ik vrij zeker ben dat jij en shaddow beide slecht zijn.

Het moet voor goed nu ook wel duidelijk zijn dat elk mogelijk slechtje zo'n beetje nu op mij gaat.

Ik ben niet fel tegen je geweest in whatsapp en ook niet hier. Als een verdenking uiten al fel is.. in whatsapp heb je overigens net als shaddow geen antwoord gegeven op waarom je denkt dat ik gered zou zijn met de lynch op Nos. Dat vind ik al genoeg zeggen.

Ik ben vanavond afwezig. Alleen even voor de deadline kan ik wss nog online komen. Aan alle goedjes: stem op Shaddow, anders is het spel wss vanavond afgelopen en wint slecht.

RoodHapje

Heel eerlijk Inu, ik vind je verhaal best wel sterk. Sterker nog, daardoor komt Semi op mij verdachter over dan Marc. Fannie dacht er ook zo over, maar als je dan gaat tellen zitten er teveel mensen op Semi, ook wolven. Dat geeft mij het gevoel dat er inderdaad ook wolven liever willen dat Semi weggaat dan Marc. Wat betreft het verhaal zou ik Semi er uit gooien, maar wat betreft de stemmen klopt er hier gewoon iets niet.

Daarnaast, gaan beredeneren wat wel logisch voor Marc zou zijn om te doen of niet gaat bij hem heb ik het idee niet altijd op. Hij denkt vaak anders dan anderen. Jongens, denk hier even goed over na. Het zit me niet helemaal lekker.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Inuzuki

Ik blijf wel bij mijn eerdere post, maar ik ben benaderd met een analyse en de vraag of ik toch nog kan wisselen. Ik kan me in de analyse weer wel vinden, dus voor nu ga ik toch wisselen. Fingers crossed..

Waterwork

Ik vind Shaddow al verdacht vanaf dag 1. En na alles naast elkaar gleegd te hebben vind ik Shaddow het meest logische voor nu

Rampposi

Onthoud dat de slechtjes voor mij (en voor meerdere mensen wss) tussen sunny, inuzuki, semisjamaan en shaddow zitten en dat inu en sunny beide op shaddow stemmen.

Sunny

Daar ik nu tijd over had omdat ik het spel niet hoefde te spelen, want dat deden zonder verdere overleg Fannie, WW en Hans wel even, heb ik de tijd genomen om het DT eens goed door te spitten en de stemmingen nog eens te bekijken.
Want hier klopt iets niet hoor.

Ik ben verbaasd dat ik nog leef, want in tegenstelling van wat Hans schijnt te denken en uitspreekt in een groepsapp gericht aan Semi, Inu en mijzelf en waarin hij ons alle 3 aanspreekt als Slechtjes, ben ik gewoon Goed.
Ik begrijp ook niet zo waar die verdenking vandaan komt want ik wist vanaf dag 2 wie ons Vogeltje was en heb hem beschermd met als risico dat ik zelf op de lynch zou komen als ik mijn bron niet wilde vertellen. (Looking at you WW)

Ook had ik niks met zijn dood te maken, want hij is gewoon last minute gelyncht. En niet door mij...

En ja Shaddow had mij verteld dat hij priester was, maar:
1. ik heb helemaal geen contact gehad met BW dit spel, anders dan een kantclaim en
2. dan had ik hem toch allang onschadelijk kunnen maken?
Bovendien gaf hij zelf ook al direct aan dat hij Berrie er van verdacht dat te hebben doorverteld aan BW.

Daarnaast heb ik er met de spelletjes steeds op gehamerd dat er transparantie moet zijn wanneer er wederom een besloten groep werd aangemaakt die voor Goed (met standaard dezelfde mensen, waar ik het ook al niet mee eens was) ging spelen en ook regelmatig moeten zeggen dat we om de tijd moesten denken omdat de mensen die zichzelf goed genoeg vonden om voor Goed te spelen, en anderen buiten de groep probeerden te houden, hun tijd er voor namen.

Ik krijg sterk het gevoel dat ik in leven ben gehouden juist doordat ik verdacht ben (gemaakt).
Het berichtje van Hans gisteren zal daar zeker aan bij hebben gedragen. Dit wordt handig en slim gespeeld, zoveel is duidelijk.

Wat komt er uit het DT en de stemmingen naar voren?

Inu
Bij Inu spreekt uit het DT eigenlijk helemaal niets tegen haar. Toch wordt zij door bijna iedereen verdacht als Welp.
Ik lees wel dat zij ten onrechte wordt beschuldigd door Fannie dat zij zou zijn opgekomen voor Berrie. En ik lees ook dat WW die uitleg daarop van Inu niet wil accepteren en andere dingen die zij zegt af doet als onzin.
Verder vind ik de Welp-sticker die zij krijgt bijzonder aangezien alleen Ramp heeft gemeld te zijn gewelpt na N3. Dat betekent dat er 2 nachten waren waarin er niet is gewelpt? Hoe raar is dat?
We konden allemaal lezen dat Ramp baalde van het feit dat het DT zo stil was en dat hij bommetjes aan het gooien was om reactie te krijgen. Er kwam GEEN reactie op zijn Welp verhaal, behalve dan dat BW hier even handig gebruik van maakte en dat Inu dan wel de Welp moet zijn. Dit zit mij dus al dwars vanaf dat Ramp dit zei en ik denk nu dus echt dat er geen Welp in het spel zit. Ik denk dat wat wij zoeken nog een Conversie Wolf en een Geconverteerde Wolf zijn. En ja, dat kan Inu prima zijn, maar aanwijzingen ervoor in DT/stemmen heb ik niet gevonden.

Waterwork
-Wilde persee mijn Vogelbron weten en mij lynchen wanneer ik het niet ging vertellen.
Geloofde niet dat ik hierover de waarheid sprak.

- Hierna:
Citaat van: Waterwork op 20 november 2022, 20:53:38
en ja ik heb gezegd dat Sunny de bron niet deelt verdacht vind maar als je eordt gebruikt als messenger moet je de bron met 1 iemand delen in geval van als je dood gaat en dat wou ze ook niet ook niet met Foxi die ze heel erg vertrouwde zoals ik het mag geloven
Heel bijzonder dit want 1. Ik vertrouwde Foxi helemaal niet zo dat ik haar dat zou vertellen en 2. ik heb, na overleg met Nos, de bron met niemand gedeeld omdat wij er niemand mee vertrouwden. Wij hadden bedacht dat als ik dood zou gaan zij zich zouden melden bij de eerste persoon die als goed werd gezien. Ik begrijp deze opmerking dus helemaal niet van een goedje die, nadat de info gewoon goed bleek te zijn, alsnog probeert mij verdacht te maken.

- Daarnaast zat WW in bijna alle WA spelergroepen zonder daarin positief bij te dragen.
Zelfs in het Ticket to Ride spel, waarbij hij via Hans liet weten heel erg goed te zijn in het spel en dus in de groep wilde droeg hij niets van waarde bij en was na dag 1 bijna verdwenen.
Slecht aan de andere kant, deed het verrassend goed. Zo goed zelfs dat ze wonnen...

- Had contact met BW, de (waarschijnlijk slechte) Heks, na diens oproep of de Welp zich bij hem wilde komen melden. Suggereerde dat Nos onderdeel was van een g/s koppel, wat dus duidelijk niet zo was, maar Nos ging er wèl uit.

- Domien twijfelde openlijk en prive aan WW

- Ramp verwachte openbaar van WW dat hij hem zou backen wat zijn "ik ben bewezen goedje" claim betreft, maar kwam van een koude kermis thuis.

- Nadat Hans een post maakt waarin hij verteld dat ik een observatie over WW met hem check is WW de volgende dag aan het lobbyen om mij op de lynch te krijgen.

Fannie
- Blijft het hele spel een beetje op de achtergrond. Normaal hebben wij best wel contact, maar dit spel loopt dat stroef.

- Beschuldigde Inu ervan dat ze het voor Berrie had opgenomen, dat was niet waar. (Dat was Hans)

- Hoefde niet in de spelersapp, maar goed daar zat Hans al in dus dat was ook niet belangrijk.

- Claimt al vrij vroeg in het spel zvw met Hans te zijn.

-Weet mijn rol van (Nee, ik zwijg als het graf"  ::)-) Domien en wil daar alle info over hebben.
Sure Fannie. Maar toen herinnerde ik mij de Sjamaan-actie die slecht had gewonnen... Aha!

-En ik herinnerde mij ook dat ik bij TTR had aangegeven dat slecht wellicht toch meer juiste kaarten had dat Hans riep (echt we moesten hem er op vertrouwen, hij wist het zeker!) en zij daar vrij kort op reageerde dat we ons aan het plan moesten houden en dat slecht toen toch won. Dat geldt ook voor Hans trouwens, die ons 2 keer beloofde dat slecht niet kòn winnen.

- Qua stemmingen valt op dat Fannie op Semi voor BM stemt en ook bij de Stalker actie stemt zij op Semi. Hierna standvastig op Anja en nooit op Semi. Sterker nog ze verdedigd hem wanneer Ramp hem verdenkt.

Semi
- Wilde absoluut de Stalkeractie krijgen, omdat alleen hij die had verdiend volgens hem

- Is verdacht door velen, maar nog steeds niet gelyncht. Wat dubbel is want gemakkelijker om een verdachte in leven te houden om af te leiden van "bewezen goedjes" net als mijzelf.

- Shaddow en Ramp waren overtuigd van Semi als slechtje.

- Gaf mij een hard time over dat ik het eerste spel over liet aan andere spelers, maar doet eerlijk gezegd zelf ook weinig in de bordspellen

Hans
-Wilde ons overtuigen dat Berrie goed was, ondanks alle bewijs dat het niet zo was

- Verklaarde bovendien WW als bewezen goed, terwijl er een verhulde Lynch was en het helemaal allemaal niet zo duidelijk was. Wilde hem Immuniteit geven. Ramp was het daar eerst mee eens, maar bedacht zich later. (Ik was degene die hem daar op aansprak btw)

-Maakt gebruik van een toevalligheid om Shaddow en mij verdacht te maken, waar Fannie het meteen mee eens is. En het was ècht toeval, ik had Shaddow sinds de ochtend van de vorige dag niet meer gesproken.

-Probeert stemmingen te beïnvloeden zodat mensen doen wat hij graag wil. Anders ben je verdacht.

- Speelt met mij; ik ben Slechtje, dan vertrouwd hij mij toch want had mij getest, en dan toch weer niet. Speelt Inu en mij tegen elkaar uit.

Het is dus best interessant om te zien hoe hier dingen met elkaar verbonden lijken.
Ook vind ik dat, voor mij, WW en Hans er meest uit springen qua opmerkelijk gedrag.

Gevoelsmatig gezien ga ik dan toch naar Hans.
Hoewel ik eerst wel dacht dat hij goed was ben ik hierover na TTR en de wijze waarop hij met mij speelt wel van gedachten veranderd. Ik denk dat Hans heel goed is in dit spel en gebruikt maakt van zijn status als joviale, hard werkende, nieuwe speler.
Maar zijn duidelijke poging tot manipulatie van de lynchstemmingen, het feit dat hij zichzelf in een luxe positie vind zitten qua huidenwisselaar en daarmee het leven van mij, Inu of Semi op het spel zet èn het feit dat hij zo vaak roept dat ik/wij hem moet vertrouwen en dat alles dan wel goed komt, terwijl dat dus duidelijk niet het geval is, maakt dat ik nu op Hans stem.
-Feierabend!-

RoodHapje

Ok, een flinke lap tekst, mooi geschreven. Allereerst complimenten daarvoor.
Mochten anderen dit stuk lezen en overtuigd zijn van mijn slecht zijn: no hard feelings als je op me stemt, ik had het misschien ook gedaan.

Toch wil ik mezelf graag even verdedigen.

Citaat van: SunnyDaar ik nu tijd over had omdat ik het spel niet hoefde te spelen, want dat deden zonder verdere overleg Fannie, WW en Hans wel even, heb ik de tijd genomen om het DT eens goed door te spitten en de stemmingen nog eens te bekijken.

Wanneer je denkt dat er 3 wolven zijn en je denkt te weten wie goed zijn, dan ga je niet eerst even met de wolven overleggen wie het spel gaat spelen. Lijkt me niet een onredelijke gedachte. In principe is er dan gewoon overleg met de helft van de spelers geweest.

Citaat van: sunnyIk ben verbaasd dat ik nog leef, want in tegenstelling van wat Hans schijnt te denken en uitspreekt in een groepsapp gericht aan Semi, Inu en mijzelf en waarin hij ons alle 3 aanspreekt als Slechtjes, ben ik gewoon Goed.

Ik ben dan wel nieuw, maar het zal vast vaker voorkomen dat wolven goed en verbaasd claimen. Dat zegt niet zoveel.

Ik moet zeggen dat ik het appgroepje ben gestart omdat ik juist helemaal niet zeker was hoe de situatie precies in de steel zat en zo reactie probeerde te ontlokken. Van verschillende kanten werd er heel verontwaardigt gereageerd, maar niet naar elkaar gewezen, dat vond ik wel jammer, want dat was mijn hoofddoel toch. Nogmaals voor de genen die het echt vervelend vonden dat ik het groepje opstartte: excuses. Ik heb niemand willen kwetsen, het is blijkbaar een terugkerend fenomeen dat ik niet altijd rekening houd met een ieders gevoelens en dat dat als vervelend kan worden ervaren. Ik zal er van proberen te leren, maar geef me tijd :)

Citaat van: sunny- Beschuldigde Inu ervan dat ze het voor Berrie had opgenomen, dat was niet waar. (Dat was Hans)

Klopt, kan ik niks anders van zeggen. Ik zat fout.

Citaat van: sunny- Verklaarde bovendien WW als bewezen goed, terwijl er een verhulde Lynch was en het helemaal allemaal niet zo duidelijk was. Wilde hem Immuniteit geven. Ramp was het daar eerst mee eens, maar bedacht zich later. (Ik was degene die hem daar op aansprak btw)

Ik zie nog steeds niet hoe William er uit moet zijn gegaan als WW niet met hem had gewisseld. Wat er daarna wel of niet is gebeurd, maar ik blijf er bij dat WW op dat moment huidwisselaar zal zijn geweest.

Citaat van: sunny

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

RoodHapje

Excuses, mijn zoon verstuurde mijn post, hier het geheel:

Ok, een flinke lap tekst, mooi geschreven. Allereerst complimenten daarvoor.
Mochten anderen dit stuk lezen en overtuigd zijn van mijn slecht zijn: no hard feelings als je op me stemt, ik had het misschien ook gedaan.

Toch wil ik mezelf graag even verdedigen.

Citaat van: SunnyDaar ik nu tijd over had omdat ik het spel niet hoefde te spelen, want dat deden zonder verdere overleg Fannie, WW en Hans wel even, heb ik de tijd genomen om het DT eens goed door te spitten en de stemmingen nog eens te bekijken.

Wanneer je denkt dat er 3 wolven zijn en je denkt te weten wie goed zijn, dan ga je niet eerst even met de wolven overleggen wie het spel gaat spelen. Lijkt me niet een onredelijke gedachte. In principe is er dan gewoon overleg met de helft van de spelers geweest.

Citaat van: sunnyIk ben verbaasd dat ik nog leef, want in tegenstelling van wat Hans schijnt te denken en uitspreekt in een groepsapp gericht aan Semi, Inu en mijzelf en waarin hij ons alle 3 aanspreekt als Slechtjes, ben ik gewoon Goed.

Ik ben dan wel nieuw, maar het zal vast vaker voorkomen dat wolven goed en verbaasd claimen. Dat zegt niet zoveel.

Ik moet zeggen dat ik het appgroepje ben gestart omdat ik juist helemaal niet zeker was hoe de situatie precies in de steel zat en zo reactie probeerde te ontlokken. Van verschillende kanten werd er heel verontwaardigt gereageerd, maar niet naar elkaar gewezen, dat vond ik wel jammer, want dat was mijn hoofddoel toch. Nogmaals voor de genen die het echt vervelend vonden dat ik het groepje opstartte: excuses. Ik heb niemand willen kwetsen, het is blijkbaar een terugkerend fenomeen dat ik niet altijd rekening houd met een ieders gevoelens en dat dat als vervelend kan worden ervaren. Ik zal er van proberen te leren, maar geef me tijd :)

Citaat van: sunny- Beschuldigde Inu ervan dat ze het voor Berrie had opgenomen, dat was niet waar. (Dat was Hans)

Klopt, kan ik niks anders van zeggen. Ik zat fout.

Citaat van: sunny- Verklaarde bovendien WW als bewezen goed, terwijl er een verhulde Lynch was en het helemaal allemaal niet zo duidelijk was. Wilde hem Immuniteit geven. Ramp was het daar eerst mee eens, maar bedacht zich later. (Ik was degene die hem daar op aansprak btw)

Ik zie nog steeds niet hoe William er uit moet zijn gegaan als WW niet met hem had gewisseld. Wat er daarna wel of niet is gebeurd weet ik niet, maar ik blijf er bij dat WW op dat moment huidwisselaar zal zijn geweest.

Citaat van: sunny-Maakt gebruik van een toevalligheid om Shaddow en mij verdacht te maken, waar Fannie het meteen mee eens is. En het was ècht toeval, ik had Shaddow sinds de ochtend van de vorige dag niet meer gesproken.

Maakt gebruik van een toevalligheid? Kom op zeg. Ik had nog weinig over wvw gesproken binnen die dag en binnen 20 minuut staan Marc en jij allebei WW verdacht te maken omdat er iets niet zou kloppen. Het voelde gewoon als een 1-2tje. Het lijkt me dat je zoiets niet kan negeren. Achteraf was het inderdaad toeval, maar dat maakte het niet minder bizar.

Citaat van: sunny-Probeert stemmingen te beïnvloeden zodat mensen doen wat hij graag wil. Anders ben je verdacht.

Dit zal dan misschien een leerpunt voor me zijn, dat alles er niet om moet draaien dat mensen met me meegaan en dat een eigen mening mensen niet verdacht hoeft te maken. Heb je hier voorbeelden van? Ik geloof best dat het is voorgekomen hoor, maar ik kan me niet concreet verdedigen op een situatie die ook niet concreet word aangedragen. Ik kan me wel voorstellen dat het bijvoorbeeld ging dat ik Semi heb gered de vorige speeldag. Ik vond simpelweg dat iedereen te makkelijk op de semitrein sprong. Ondanks dat ik semi wel verdacht vond, had ik er moeite mee wanneer teveel mensen op 1 gingen omdat de kans dan gewoon groter is dat het een target is waar de wolven blij mee zijn. Volgensmij is dit een prima logische gedachtegang maar correct me if I'm wrong.

Citaat van: sunny- Speelt met mij; ik ben Slechtje, dan vertrouwd hij mij toch want had mij getest, en dan toch weer niet. Speelt Inu en mij tegen elkaar uit.

Heel erg kort door de bocht. Ik stelde harder dan dat ik meende dat jullie 3 slechtjes waren, zie mijn eerdere toelichting. Ik heb je daarna al aangegeven dat er niet heel veel goedjes meer in kunnen zitten en dat ik gevoelsmatig meer mensen vertrouw dan dat eigenlijk zou moeten kunnen. Dat ik dus bij iemand of meerderen een foutief oordeel of blinde vlek heb en dat jij dat ook kan zijn. Kortom, vertrouw ik jou? Gevoelsmatig wel, maar dat heb ik er met teveel, dus moet ik soms dat gevoel even terzijde schuiven. Als ik iedereen op goed zet waar ik een goed gevoel bij zou hebben dan komen we nergens. Dus mijn verstand zegt dat ik op moet passen met iedereen echt te vertrouwen. Ik kan me niet voorstellen dat ieder ander hier zijn gevoel en verstand wel op dezelfde plekken heeft zitten. Dat ik dat uitspreek maakt me toch niet direct een slechtje? Op zijn hoogst lichtelijk labiel (ook niet positief).

Citaat van: sunnyMaar zijn duidelijke poging tot manipulatie van de lynchstemmingen, het feit dat hij zichzelf in een luxe positie vind zitten qua huidenwisselaar en daarmee het leven van mij, Inu of Semi op het spel zet èn het feit dat hij zo vaak roept dat ik/wij hem moet vertrouwen en dat alles dan wel goed komt, terwijl dat dus duidelijk niet het geval is, maakt dat ik nu op Hans stem.

Ik vind mezelf in een luxepositie ivm huidenwisselaar? Waar haal je dat vandaan? Het zal vast kloppen, maar ik mis even iets.

Even globaal:
Ik manipuleer geen stemmen, maar ik neem actief deel aan dit spel. Ieder heeft zelf een overweging naar wie hij/zij wel of niet luistert in dit spel, die verantwoordelijk draag ik niet. Blijkbaar werd ik op die momenten vertrouwd of had ik logische denkwijzen/argumenten. Ieder kiest zelf om te stemmen wat hij/zij stemt. Het is daarmee ook jou goed recht tot deze conclusie te komen, maar dat maakt het niet meer waar.

Ook wil ik je nog even bedanken. Joviaal en hardwerkend vind ik leuke complimenten. Bedankt!

Awards
[close]

fannieklm

Het zijn mooie opsommingen Sunny en Roodhapje.

Ik ben het op sommige punten met jullie eens en op sommige punten ook helemaal niet.

Het voelt een beetje als een do or die moment.
Vanaf de laatste nacht speelt de opmerking van Rampossi door mijn hoofd.
Citaat van: Rampposi op 29 november 2022, 21:09:46
Onthoud dat de slechtjes voor mij (en voor meerdere mensen wss) tussen sunny, inuzuki, semisjamaan en shaddow zitten en dat inu en sunny beide op shaddow stemmen.
En vanaf dat moment denk ik steeds om te stemmen op semi.

Ik merk dat ik het lastig vind om daar vanaf te stemmen.
Vooral ook omdat er verschillende mensen mij hiervan proberen af te praten.
Probleem daarvan is alleen dat dat gebeurd door de 2 mensen die ik vertrouw in dit spel.
Wat mij heel onzeker maakt, want heb ik dan al die tijd de verkeerde vertrouwd?

Van Roodhapje weet ik dat hij in basis goed is. Anders konden wij immers geen ZVW zijn.
Dus het enige waarom hij niet te vertrouwen kan zijn is als hij GS is.
Maar én ZVW én 2 koppels lijkt me een beetje veel.

Waterwork heeft al heel vroeg wisselaar bij mij geclaimd.
Dus toen Robin stierf wist ik zeker dat de wissel gelukt was.
Hij bleek huidenwisselaar te zijn geworden en dit is bewezen door de dood van William.
Op dat moment was hij dus nog goed. En zolang er geen conversiewolf is gevonden blijf ik daarbij.

Inu heb ik tot nu toe weinig contact mee gehad.
Ik vind haar vrij kort van stof door het spel heen. Nu hoorde ik dat ze vakantie had, en dan ben ik ook niet altijd heel aanwezig.
Ze is vorige dag gewisseld van Semi naar Shaddow, maar dat was gevraagd door Roodhapje.

Met Sunny heb ik af en aan door het spel wat contact gehad. Maar zoals ze zelf ook al zei bleef dat vooral op de oppervlakte.
Ik hoorde van Domien Sunny's rol. En om mijn plaatje compleet te krijgen, niet meer niet minder.
En waar ze eerder vrij oppervlakkig en vriendelijk was, zag ik hier de 'oude' stekelige Sunny.
En dit bedoel ik met liefde, vaak als je slecht bent, ben je wat oppervlakkiger. En als je goed bent ben je wat feller.

Wel wil ik nog 2 dingen uit de analyse van Sunny halen:
Over de lynch van Nostalgia
Citaat van: Sunny op  2 december 2022, 13:49:24
Ook had ik niks met zijn dood te maken, want hij is gewoon last minute gelyncht. En niet door mij...
Die lynch is gedaan door allemaal (goede) dode spelers ÉN Semi

Citaat van: Sunny op  2 december 2022, 13:49:24
Ik denk dat wat wij zoeken nog een Conversie Wolf en een Geconverteerde Wolf zijn.
Dat denk ik niet, want ergens moet ook nog een verhullende wolf rondlopen.
Of denk jij dat william door zichzelf verhuld is?

Ik denk dat we gestart zijn met 4 slechtjes.
Berrie is gestorven als Apostaat, en William was verhuld. Ik denk dat hij ook slecht was.
Dat zou betekenen dat wij er nog 2 slechtjes zoeken.
Ik zou op basis van bovenstaande analyse zeggen dat dit Semi en Inu zijn. Maar vervolgens stemt inu op semi en ben ik weer terug bij af....

Welkom in de analyse van mijn hoofd...
Mogelijk dat een van jullie nog een inzicht heeft wat ik nog niet gehad heb.
Dat hoor ik dan graag!

RoodHapje

Ik heb eerlijk gezegd al heel lang gedacht dat William zichzelf heeft verhuld.

Awards
[close]

Sunny

Daar ben ik eigenlijk ook wel vanuit gegaan.
Zou hij geweten hebben dat WW hem verdacht?
Ww heb je dat met iemand gedeeld?
-Feierabend!-

fannieklm

Okee, als we er vanuit gaan dat William zichzelf verhuld heeft.
Dan is er nog geen conversiewolf uit. Dus is Marc nog goed.

Als je er vanuit gaat dat william de conversie was, dan kan hij niet marc geconverteerd hebben.
Want marc stond met hem gewisseld, daarom is william dood.
Daarvoor kan marc niet geconverteerd zijn, want dan zou de wissel niet door zijn gegaan...

Ergo, zo lang er geen conversiewolf opstaat is marc goed

Rich

Door omstandigheden kan ik niet uitgebreid reageren. Ik verdenk Inuzuki nog altijd het meest dus daarom stem ik op haar.

fannieklm

En nu stemmen mijn 2 verdachten op elkaar  :D

Aangezien de stemmen op inu niet onderbouwd worden ga ik dan toch op semi.