Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Afgezien van BWs alliantie ben ik het wel met hem eens. Ik was toen ik mij inschreef even vergeten dat dit een bordspellenspel zou zijn, en ik ken al deze spellen (bijna) niet waardoor ik daar mij niet zo mee bezig houd. Het is jammer dat het gehele spel nu lijkt te draaien om een appgroep met wat mensen waar puur de spellen in gespeeld worden. Snap dat t deels mijj eigen schuld is maar ik kan hier niks mee tbh...
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

RoodHapje

Ik snap wat jullie zeggen, maar deze bordspellen zijn voor veel mensen dan ook de hoofdreden om mee te doen denk ik. Ik denk dat een aantal, ik wel in ieder geval, er erg veel plezier uit haalt om op zo'n unieke wijze een bordspel te spelen. Ik heb al meerdere nieuwe spellen leren kennen die ik tof vind, daarnaast is het grappig om een bordspel te spelen tegen een onzichtbare tegenstander, en met een dubbele lading (voordeel behalen in het hoofdspel). Daarnaast speelt je tegenstander als infiltrant in de bordspellen met je eigen kant mee en moet je ook dat onderscheppen.

Ik denk dat de meesten moeten toegeven dat we heel veel op de bordspellen focussen, en ja, het is een WvW forum, maar is het echt zo erg als mensen erg genieten van de bordspellen op deze manier?

Ik vind het in ieder geval frappant dat je je er voor inschrijft en je er dermate niet mee om kan gaan dat mensen op de bordspellen focussen, dat dit BW's reactie is.

Daarnaast, als een aantal blijkbaar niet meedoen met de spellen omdat ze bijv. geen tijd hebben om de spellen te leren kennen, is het wel logisch dat vaak dezelfde mensen in de appgroepjes verschijnen. Hoe dan ook, naar mijn mening is het goed om een beetje begrip te hebben dat de bordspellen de meeste focus vragen. In volgende spellen zal de verhouding wvw gemiddeld weer hoger zijn.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Nostalgia

Ik denk eigenlijk dat we ook even moeten discussiëren over wie er de immuniteit mag ontvangen. Wie zien jullie daar als geschikt voor en waarom?

RoodHapje

WaterMarc, die is volgensmij bewezen en daarmee de ideale lunch.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Rampposi

Citaat van: RoodHapje op 21 november 2022, 21:26:05
Hier sluit ik mij bij aan

Ook nog dit;
Niemand heeft blijkbaar geclaimed gewelpt te zijn, maar ik ben vannacht mislukt gewelpt. Ik weet niet waarom ik de keuze was geworden en waarom er nog niemanddit heeft gezegd. De welp kan niet meer welpen en groeit in 2 nachten op en komt daarmee in contact met onboard slecht.
Een oproep aan iedereen om goed naar connecties te kijken tussen bepaalde mensen.

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op 21 november 2022, 11:29:57
Joh mensen slapen en gaan werken of andere dingen doen. Je bent echt erg hypocriet nu. Verdenkingen op William en rampposi gaan al langer rond. En ja bordspel is ook belangrijk onderdeel. Eens dat er iets meer discussie nog zijn. Was zelf weekendje weg. Maar als je dit niet leuk vind schrijf je dan volgende keer niet in sorry not sorry
Ik ben niet hypocriet. Ik schrijf me in voor een spel om WvW te spelen en de varianten daarbij zijn leuk. Ik heb nu het idee dat alles echter draait om de spellen en het WvW-spel er maar wat los naast ligt. Sorry, maar dat is ondanks m'n eigen beperkte inzet toch niet waarvoor ik hier kom.

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 21 november 2022, 22:57:06
Citaat van: thelight288 op 21 november 2022, 11:29:57
Joh mensen slapen en gaan werken of andere dingen doen. Je bent echt erg hypocriet nu. Verdenkingen op William en rampposi gaan al langer rond. En ja bordspel is ook belangrijk onderdeel. Eens dat er iets meer discussie nog zijn. Was zelf weekendje weg. Maar als je dit niet leuk vind schrijf je dan volgende keer niet in sorry not sorry
Ik ben niet hypocriet. Ik schrijf me in voor een spel om WvW te spelen en de varianten daarbij zijn leuk. Ik heb nu het idee dat alles echter draait om de spellen en het WvW-spel er maar wat los naast ligt. Sorry, maar dat is ondanks m'n eigen beperkte inzet toch niet waarvoor ik hier kom.
nee oke. ja variant neemt wel veel tijd in beslag. maar ik ben zeker ook gewoon met wvw bezig. Verder is het vaak zat dat dingen last minute komen zoals vorige dag. heeft niet perse met de variant te maken. De opmerking dat mensen 12u niet hebben gereageerd in een tijdspan waar meeste deel mensen slapen en klaarmaken voor werk etc. vind ik wel gek.

BloodWolf14

Okay daar kan ik me in vinden ja :)

Zou mijnheer Welp zich ook bij mij kunnen melden aub? Ik kan je mogelijk met slecht in contact brengen :P

RoodHapje

Citaat van: Rampposi op 21 november 2022, 22:34:57
Hier sluit ik mij bij aan

Ook nog dit;
Niemand heeft blijkbaar geclaimed gewelpt te zijn, maar ik ben vannacht mislukt gewelpt. Ik weet niet waarom ik de keuze was geworden en waarom er nog niemanddit heeft gezegd. De welp kan niet meer welpen en groeit in 2 nachten op en komt daarmee in contact met onboard slecht.
Een oproep aan iedereen om goed naar connecties te kijken tussen bepaalde mensen.

Hoezo denk je dat er mislukt gewelpt is Ramposi?

Awards
[close]

Rampposi

Shaddow

Ik zou niet waterwork per sé als bewezen willen aanduiden, met de verhulling en het feit dat we TheLight op zijn woord moeten geloven dát hij heeft gekozen en dat hij heeft gekozen voor waterwork.

Of ik moet iets anders missen.

Rampposi

Oke niemand heeft dus blijkbaar gestemd op de immuniteit en ik was net te laat. Blijkbaar is er dus niemand die 1 bepaald persoon vrijgesteld wilde hebben van de dood in de nacht? Zelfs onze slechte heks heeft niks gepost.

Sunny

Ik had dus even gemist dat die DL al vandaag was.
Mijn vraag is wel waarom de mensen die Marc hebben voorgedragen dan niet gelijk op hem hebben gestemd? Ik kijk nu ook even naar Ramp, die nu heel verongelijkt doet, maar dus prima al eerder had kunnen stemmen.
Er hoefde toch niet 1 naam komen te staan?

Rampposi

Ik had iemand anders gestemd dan waterwork btw.

Sunny