[Discussietopic] Is deze discussie fraudegevoelig?

Gestart door Rampposi, 17 september 2022, 13:49:04

Vorige topic - Volgende topic

Foxi

Persoonlijk kan ik weinig halen uit het feit dat William eruit ligt. Ik zie eigenlijk niemand dit eerder wel of eerder niet doen. Ik denk dat we idd de focus moeten leggen of de lynch, maar ook na moeten blijven denken over de rolonthulling en dan eventueel Cas zijn actie. Mochten we niemand vinden die we genoeg in twijfel trekken vind ik het prima als jullie mij kiezen voor de rolonthulling.

Qua lynch heb ik echt nog wel meer info nodig, aangezien ik nog niemand echt op het oog heb

Wolf

Kunnen we ook stemmen op William voor de rolopenbaring?

maartenrambo

Citaat van: Wolf op 21 september 2022, 17:37:11
ja dat zou kunnen alleen heeft dat in mijn ogen geen meerwaarde op dit moment

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Wolf

Citaat van: maartenrambo op 21 september 2022, 19:06:42
ja dat zou kunnen alleen heeft dat in mijn ogen geen meerwaarde op dit moment

Ik weet inderdaad niet of het ook meerwaarde heeft (ws niet), maar ik wist het niet zeker of het mogelijk was, want dat kan later misschien wél handig zijn.

BloodWolf14

Ik denk ook niet dat dat op dit punt veel gaat uitmaken idd. Sowieso sterven er in principe 2x zo veel mensen als dat we rollen bekend kunnen krijgen dus op zo'n manier loop je alleen achter de feiten

Als ik ergens een lynchkeuze op moet baseren denk ik dat ik dat doe op het openbaren van Castiels rol. Als ik er vanuit ga dat hij goed zou zijn wil slecht volgens mij zo snel mogelijk die rol vastleggen, ondanks dat het niet zo'n sterke rol was volgens Castiel. Dan kijk ik dus naar de vroege stemmers. In dit geval Maarten, Berber, Foxi en evt Thelight. Maarten is naar mijn idee best wel aanwezig wat hij normaal niet is. Mijn stem gaat voorlopig dus waarschijnlijk zijn kant op.

Wolf

Omdat ik graag het antwoord wil weten er op gewezen werd dat het misschien niet opvalt op deze manier, even een tag.
@Skunki @Rampposi

Rampposi

Ja, je mag op doden stemmen voor rolopenbaring.

Castiel.

Ik moet eerlijk bekennen dat ondanks dat ik de variant leuk vind, het wel werken met gigantisch weinig informatie is. Iedereen kan zich makkelijk verschuilen achter een claim. Ik zou graag zien dat iedereen een claim neerlegt bij Bloodwolf. Dit omdat Blood onmogelijk slecht is en hoogstens onderdeel zou kunnen zijn van een G/S koppel waarbij hij het goede deel is.

Daarnaast heb ik van Wolf een goede suggestie gekregen voor mijn actie. Van de rest nog niet echt, als mensen hier ideeën voor hebben staat mijn inbox open.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Ik vind het met deze variant ook . Bw is goor mij 99% bewezen puur omdat ik niet denk dat hij gelijk medeslechtje zou doden. Koppel altijd mogelijk, maar dat komt dan vast wel aan het licht

maartenrambo

Citaat van: BloodWolf14 op 21 september 2022, 19:16:58
Ik denk ook niet dat dat op dit punt veel gaat uitmaken idd. Sowieso sterven er in principe 2x zo veel mensen als dat we rollen bekend kunnen krijgen dus op zo'n manier loop je alleen achter de feiten

Als ik ergens een lynchkeuze op moet baseren denk ik dat ik dat doe op het openbaren van Castiels rol. Als ik er vanuit ga dat hij goed zou zijn wil slecht volgens mij zo snel mogelijk die rol vastleggen, ondanks dat het niet zo'n sterke rol was volgens Castiel. Dan kijk ik dus naar de vroege stemmers. In dit geval Maarten, Berber, Foxi en evt Thelight. Maarten is naar mijn idee best wel aanwezig wat hij normaal niet is. Mijn stem gaat voorlopig dus waarschijnlijk zijn kant op.
ik stelde voor om op Castiel te stemmen om zijn rol te openbaren. Aangezien het vorige dag alleen op wel of niet jouw water te gebruiken leek te gaan. Zoals mijn post toen ook zei wilde ik ook mijn stem wijzigingen op een andere speler als der een reden voor was. Dus als ik naar de stemming op Castiel kijk zie ik wel dat sommige mensen meteen mee gingen.  Ja ik speel wat meer openbaar dan voorheen. Wil proberen een wat activere speler een keer te zijn. Die niet niet alleen maar leest. 

-- Han Solo
Rollen van mij

thelight288

Citaat van: maartenrambo op 22 september 2022, 15:26:53

ik stelde voor om op Castiel te stemmen om zijn rol te openbaren. Aangezien het vorige dag alleen op wel of niet jouw water te gebruiken leek te gaan. Zoals mijn post toen ook zei wilde ik ook mijn stem wijzigingen op een andere speler als der een reden voor was. Dus als ik naar de stemming op Castiel kijk zie ik wel dat sommige mensen meteen mee gingen.  Ja ik speel wat meer openbaar dan voorheen. Wil proberen een wat activere speler een keer te zijn. Die niet niet alleen maar leest.

mijn redenatie was ook liever iemand die het zelf aanbied. wat ook een slechtje kan doen btw. dan riskeren een goede rol van goed te openbaren die gelijk lunch wordt

Waterwork

Hallo allemaal ik heb weinig van me laten horen i know ik heb weinig tot geen tijd gehad hiervoor ik zal alles even teruglezen en dan even een mening geven

Foxi

Herken zelf ook dat het nog niet helemaal op gang komt. Vanavond is er alweer een deadline en ik heb nog niet het idee dat er genoeg informatie ligt om iemand aan te wijzen als verdachtste. Ook binnen privé contact heb ik nog lang niet iedereen gesproken, hiervoor hoop ik morgen wat meer tijd te vinden.

maartenrambo

Citaat van: thelight288 op 22 september 2022, 15:30:33
Citaat van: maartenrambo op 22 september 2022, 15:26:53

mijn redenatie was ook liever iemand die het zelf aanbied. wat ook een slechtje kan doen btw. dan riskeren een goede rol van goed te openbaren die gelijk lunch wordt
we krijgen pas na de nacht de uitslag van de rol ook. Dus hopelijk kan iemand die gene de dag dat t bekend is beschermen.

Ik ga alvast stemmen. Ik stem op me zelf bij beide omdat ik weg moet en ik ga niet op een klein onderbuik gevoel op iemand stemmen.

-- Han Solo
Rollen van mij

BloodWolf14

Ik ga mijn stem op Thelight zetten. Ik ben benieuwd wat anderen gaan doen.