[Discussietopic] Is deze discussie fraudegevoelig?

Gestart door Rampposi, 17 september 2022, 13:49:04

Vorige topic - Volgende topic

Wolf

Omdat de kans groot is dat ik na 20:00 niet meer online ga zijn voor de deadline, zal ik nu alvast mijn stemmen inzetten.

Ik heb op William gestemd als openbaring omdat ik denk dat ik meer wijsheid krijg over wat er mogelijk allemaal in het spel kan zitten qua sterkte van slecht, zodat sterke claims ineens twijfelachtig kunnen worden vanwege de al sterke goede kant.

Daarnaast heb ik op dan ook maar op Thelight gestemd, heeft geen contact gezocht en ik kan beter mijn stem laten tellen met de stem van BW dan dat ik nu op een willekeurig ander persoon stem.

Foxi

Ik ga nu trainen, dus zet voor nu even de stem op mezelf. Als het goed is ben ik voor half 10 nog terug om eventueel te wisselen

fannieklm

Sorry jongens ik heb de afgelopen dagen echt te weinig gedaan aan dit spel.
Hierdoor is mijn kennis en dus ook mijn verdachten dus ook echt non-existing.

Rolopenbaring ben ik gegaan voor de eerste die op zichzelf stemde.
Ik ga er vanuit dat deze er geen probleem mee heeft om zijn rol zichtbaar te zien.

Lynch vind ik lastiger. Ik denk dat ik voor een van de al genoemde spelers ga.
En dan ook degene die op zichzelf stemde (maar dan anders als degene bij de rolopenbaring)

Vanaf morgen hoop ik mijn hoofd meer in dit spel te kunnen steken

thelight288

Bij mij zit je fout. Snap ook niet waarom bw op me stemt heb aardig wat contact met hem. @Wolf jij ook niet bij mij dus bind ik flauwe reden tbh. Ik heb vooral contact met de bewezen speler. Ook vind ik waterwork en foxi wat stiller dan ik gewend ben. Ben nu schaken. Dus deels omdat ik zelf niet lynch wil worden en er op foxi stemmen staan gaat die nu daar heen

BloodWolf14

Ik vind dat Wolf opzich nog easy meespringt op Light. Mijn stem was in principe een stem om uit te lokken en te zien of er een treintje zou vormen.

Verder heb ik ook wel prima contact met Foxi dus ook daar zou ik niet direct op mee willen.

Ik ben erg benieuwd waar anderen mee komen. Ik neig atm naar Waterwork door afwezigheid, Berber met dezelfde reden en het vroeg stemmen op Castiel voor rol.

Ik heb verder een aantal claims mogen ontvangen, maar anders dan leugens detecteren heb ik daar niet veel aan natuurlijk...

Foxi

Ik heb meer gepost dan de meeste, dus snap niet dat je dan niet voor een echt stil iemand gaat. Ik heb geswitched op thelight omdat het nu lijkt alsof het hem of ik is

BloodWolf14

Als jullie mee willen op Berber, WW of Wolf zou dat voor mij atm ook prima zijn.

Perry kan ik me ook nog in vinden want die mis ik ook.

123berber

Hey, sorry. Werk is wat hectischer deze week dan gedacht. Ik zie dat ik genoemd wordt omdat ik op Castiel stemde voor openbaring. Ik weet niet of je mijn post N1 hebt gelezen BW? Maar ik stemde bewust op iemand die aangaf dit prima te vinden. Heb geen zin/tijd om dit nog eens uit te leggen.

Ik zie dat het voor de lynch lijkt te gaan tussen Foxi en Thelight? Mijn voorkeur heeft dan Foxi. Maar ik zie dat je liever naar iemand anders wijzigt BW? Prima, noem maar een naam.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Waterwork

Ik heb gestemd op iemand die ik niet echt gehoord heb en waar ik een slecht gevoel bij hem dit is een hele slechte reden maar ik wil niet mee met de trein

thelight288

Bw stem was uitlok zei hij als hij blijft staan kans dat ie toch slecht is

Wolf

Voor mijn duidelijkheid, hoe kan dit precies nu met 2?

BloodWolf14

Goeie vraag. Ik zie geen dodend goedje right? Of een van beide moet Jager zijn geweest die de ander heeft geschoten.

Wolf

Ik dacht aan een slechte zienende rol met een mogelijke weerhamster, een heks of een jager (maar zie je dat nu wel of niet?) Of misschien zelfs een koppel (zie je dat nu wel?)

Rampposi

Citaat van: Wolf op 22 september 2022, 22:30:50
Ik dacht aan een slechte zienende rol met een mogelijke weerhamster, een heks of een jager (maar zie je dat nu wel of niet?) Of misschien zelfs een koppel (zie je dat nu wel?)
Bij de dood van een jager wordt er vermeld dat er een schot klinkt en bij de dood van een koppel wordt expliciet vermeld dat het door liefdesverdriet is.

Wolf