[Discussietopic] Is deze discussie fraudegevoelig?

Gestart door Rampposi, 17 september 2022, 13:49:04

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Citaat van: Foxi op 19 september 2022, 22:03:43
Netjes, goed gebruik gemaakt van je water. Als jij aangeeft dat berber je geholpen heeft met deze keuze dan is dat voor hem ook een streepje voor
Berber heeft Nostalgia niet als naam genoemd in dit geval. Het ging me er meer om dat hij zei mensen te gaan wateren die hij moeilijk kon lezen. Dat principe heb ik nu ook maar gehanteerd :P

fannieklm

lekker bloodwolf!
Mooi begin!

Mijn BM stem heb je.

Ik heb voor de openbaring nu ook op castiel gestemd!
Voor aankomende speldag mogen jullie mij ook openbaren, dat is geen probleem

Castiel.

Kijk, heerlijk begin. Lekker Blood!

Wat betreft de beredenering en anderen meteen een streepje voor geven lijkt me dat een beetje voorbarig, zoals Blood zelf ook al zegt.

Moet zeggen dat ik vooral Blood zijn eigen reactie geniaal vind. Pure verbazing hahaha
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Foxi

Ik maakte uit de comment op dat zij het samen besproken hadden, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb het verkeerd geïnterpreteerd

BloodWolf14

Ja zo kun je het wel lezen idd.

Ik stem voor de rol openbaring maar mee op Castiel I guess.

Ik vind de stemmen voor rollen trouwens ook wel interessant. Het feit dat niemand tegen het zien van Castiels rol is kan namelijk betekenen dat hij een slechtje is zonder sterke rol of gewoon goedje. Ik denk dat we met die stemming in komende dagen ook moeten kijken naar welke spelers we verdacht vinden en op basis daarvan gaan stemmen. Wellicht dat slecht dan hun sterke rollen nog moet gaan verdedigen.

maartenrambo

Ben het met je eens bloodwolf. Om voortaan te stemmen wie we verdacht vinden en die rol willen zien. Had gehoopt dat er meer discussie over wie we wilden zien zou komen

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Foxi

Daar moeten we wel naartoe, maar voor nu heb ik niemand waarvan ik zeg daar moet ik de rol van weten. Het zal je op 1 na meest verdachte persoon worden lijkt mij, aangezien je op de ander stemt voor de lynch

Castiel.

Het leek mij voor nu slimmer om rol te openbaren die niet van essentiële waarde zou zijn voor het verdere verloop. Het zou zuur zijn als we een sterke goedjesrol zouden openbaren en slecht hiermee een dienst bewijzen. Daarom bood ik mezelf aan.

BloodWolf14

Citaat van: Castiel. op 20 september 2022, 18:25:58
Het leek mij voor nu slimmer om rol te openbaren die niet van essentiële waarde zou zijn voor het verdere verloop. Het zou zuur zijn als we een sterke goedjesrol zouden openbaren en slecht hiermee een dienst bewijzen. Daarom bood ik mezelf aan.
Dat snap ik en is voor vandaag ook helemaal prima :)

Perry26

Okay, een wijze burger.

Iemand enig idee of we iets met deze info moeten doen? De standaarddingen zoals het aantal conversies opvragen gaan niet werken immers.

Foxi

Nu de rol bekend is begrijp ik waarom Castiel het niet erg vond om bekend te worden. Ik zie dit spel weinig reden om te liegen over je rol, aangezien je elk moment bekend gemaakt kan worden. Ik weet niet wat een handige strategie hiervoor is, aangezien we alleen weten hoeveel er van een rol inzitten en niet bij welke alliantie ze zitten.

BloodWolf14

Ik zit te denken dat je evt het aantal bewijsbare rollen gaat vragen. Dus beulen of priesters. Dan weet je direct of een slechtje die actie evt heeft. Als er bijvoorbeeld nog een Priester is verwacht ik wel dat die slecht is.

thelight288

Daar kan ik me in vinden dan lijkt priester mij nu nog de meest nuttige, maar beul kan ook. Dat betekend ook dat een eventuele slechte priester. wss vals gaat claimen.

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op 21 september 2022, 14:55:40
Daar kan ik me in vinden dan lijkt priester mij nu nog de meest nuttige, maar beul kan ook. Dat betekend ook dat een eventuele slechte priester. wss vals gaat claimen.
En vanwege die valse claims is het wellicht leuk om op te vragen lijkt mij.

Castiel.

Absoluut. Ik denk wel dat het deze speeldag moet om zeker te zijn dat slecht mij niet snel nog omlegt.

Ik sta open hierover te discussiëren, echter moeten we niet uit het oog verliezen dat we ook iemand moeten lynchen en dus daar ook mee bezig moeten zijn.