Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Mijn stem is terug naar Waterwork gegaan, omdat dit 1 van de weinige was waarmee ik contact heb gehad en wolf was al door hem vrijgepleid. Bovendien houd ik van iets meer vaart in het stemmen dan ongveer 1 stem per dag, want dan kunnen we hier nog lang wachten

Malanaphy

Nou dat is jammer, bij deze staat Waterwork ook weer op mijn lijstje dan.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Oke to clear things up. Ik heb o.a. met Waterwork en Wolf contact gehad, dus wist wolf op wie ik zou stemmen en wie WW daarna weer zou doen. Dat zal zijn treintje dus zijn. Wolf heeft bij heel wat mensen rondgevraagd. Ik weet niet wat er precies is verteld, maar hij was opzoek naar info wat baar mijn mening niet verdacht overkwam.

Zelf zou ik ook willen weten op wie diegene stemt die ik vrijpleid, want als diegene mijn hoofdverdachte wilt vrijspreken zou ik nog een 2e keer nadenken over mijn stem

Wolf

Als je mij zodanig slecht vind dan zorg je maar dat er controlerende rollen mij bekijken. Ik heb zo mijn eigen theorieën over wie er wolf kan zijn op basis van (niet) gedeelde informatie en deze mensen bevinden zich niet in het treintje van spelers, die dit overigens niet van elkaar weten dat er zich een treintje vormt.

Ik kan me hier gaan verdedigen tot ik een ons weeg, maar ik ga er nu toch niet uit. De aanval openen op mij is een goede afleidingsmanoeuvre van anderen omdat het voor nu toch niets uitmaakt.

Inuzuki

Vind het een hele opvallende keuze gezien WW de enige was met een concrete verdenking. Klinkt dus ook alsof dit ook Wolf zijn doel was met het doorgeven van het stokje aan William.
@William begrijp ik goed dat een van je argumenten is dat hij wolf vrij pleit. Betekent dit dat jij wolf zeker weten op goed hebt staan oid?
Ik ben namelijk het spoor behoorlijk kwijt van wat er hier achter de schermen bedacht lijkt te worden  :-\

Inuzuki

Sorry er kwamen wat posts terwijl ik aan het typen was  :P

Williambz

Citaat van: Inuzuki op 12 september 2022, 23:14:17
Vind het een hele opvallende keuze gezien WW de enige was met een concrete verdenking. Klinkt dus ook alsof dit ook Wolf zijn doel was met het doorgeven van het stokje aan William.
@William begrijp ik goed dat een van je argumenten is dat hij wolf vrij pleit. Betekent dit dat jij wolf zeker weten op goed hebt staan oid?
Ik ben namelijk het spoor behoorlijk kwijt van wat er hier achter de schermen bedacht lijkt te worden  :-\
Nee het is meer gewoon een afspraak die we maakten met zn 3en, zodat we werden vrijgepleid. En omdat ik wolf niet kon vrijpleiten deed ik dat met WW.

Daarnaast wil ik even aangeven dat Kevin inderdaad benoemde dat hij WW wellicht eerst verdacht, maar dat dit daarna werd ontkracht. Ik heb namelijk toen ik Kevins bericht las wel gedacht of ik dan op WW moest stemmen of niet.

Malanaphy

Citaat van: Wolf op 12 september 2022, 23:14:14
Als je mij zodanig slecht vind dan zorg je maar dat er controlerende rollen mij bekijken. Ik heb zo mijn eigen theorieën over wie er wolf kan zijn op basis van (niet) gedeelde informatie en deze mensen bevinden zich niet in het treintje van spelers, die dit overigens niet van elkaar weten dat er zich een treintje vormt.

Ik kan me hier gaan verdedigen tot ik een ons weeg, maar ik ga er nu toch niet uit. De aanval openen op mij is een goede afleidingsmanoeuvre van anderen omdat het voor nu toch niets uitmaakt.

Dit is echt een prut verdediging en verklaart niks over je incomplete verhaal en meerdere pogingen om het spel te leiden. Als jij wil dat anderen met je mee gaan vandaag dan kan je beter jezelf verklaren voordat je er de volgende dag uit ligt. Je bent niet zo untouchable als je je voordoet.

Citaat van: Williambz op 12 september 2022, 23:19:14
Daarnaast wil ik even aangeven dat Kevin inderdaad benoemde dat hij WW wellicht eerst verdacht, maar dat dit daarna werd ontkracht. Ik heb namelijk toen ik Kevins bericht las wel gedacht of ik dan op WW moest stemmen of niet.
Maar je dacht geen tweede keer na met mijn bericht over zowel Waterwork als Wolf?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Malanaphy op 12 september 2022, 23:20:54

Dit is echt een prut verdediging en verklaart niks over je incomplete verhaal en meerdere pogingen om het spel te leiden. Als jij wil dat anderen met je mee gaan vandaag dan kan je beter jezelf verklaren voordat je er de volgende dag uit ligt. Je bent niet zo untouchable als je je voordoet.

Citaat van: Williambz op 12 september 2022, 23:19:14
Maar je dacht geen tweede keer na met mijn bericht over zowel Waterwork als Wolf?

Bedoel je het bericht onderaan pagina 4? Want als je die bedoeld kan ik je vertellen dat ik die niet eens had gelezen, voordat ik op WW stemde. Had namelijk mijn stem al bepaald

Waterwork

Ik heb besloten om Fannie vrij te stemmen, toen ik de 1e keuze moest maken had ik contact met best een aantal mensen. Maar het meest met Wolf, William en Fannie en aan de reacties van Fannie te lezen komt zij op mij goed over. Ik heb zelf echt geen leads en 100% vertrouwen doe ik niemand

Williambz

Daarnaast wil ik even zeggen dat ik niet vind dat wolf nu iedereen beïnvloedt of leidt wat je nu zegt malanaphy. We hebben met zn 3en overlegd en de mensen hebben zelf gezegd wie zij zouden vrijpleiten en ondanks dat ik de gesprekken van wolf niet kan lezen met die mensen lijkt het me niet dat wolf voor die mensen heeft gekozen wie ze moesten vrijpleiten

Wolf

Ik snap oprecht niet waar jij vandaan haalt dat ik het spel probeer te leiden, ik vergaar informatie waaruit ik patronen zie tussen mensen die op andere mensen stemmen, hieruit volgt een trein van mensen. Als de trein zich volgt zoals het aangegeven is bij mij dan zie ik een perfect pad richting het elimineren van mijn verdachten.

Ik hoef mensen hun keuzes niet te beïnvloeden, want het waren allemaal hun eigen keuzes, niets kwam vanuit mij. En volgens mij lees je mijn post ook niet bepaald goed, want ik vraag juist mensen om mij dan maar te checken, dan zullen ze zien dat ik gewoon goed zit. Voor deze dag voel ik mij zeker untouchable want dat is letterlijk deze variant.

BloodWolf14

En je noemt geheel geen namen. Oh wat heerlijk wolfs dit <3

Wolf

Citaat van: BloodWolf14 op 12 september 2022, 23:38:07

En je noemt geheel geen namen. Oh wat heerlijk wolfs dit <3

Ik hoef geen zwartrijders

BloodWolf14

Citaat van: Williambz op 12 september 2022, 23:30:50
Daarnaast wil ik even zeggen dat ik niet vind dat wolf nu iedereen beïnvloedt of leidt wat je nu zegt malanaphy. We hebben met zn 3en overlegd en de mensen hebben zelf gezegd wie zij zouden vrijpleiten en ondanks dat ik de gesprekken van wolf niet kan lezen met die mensen lijkt het me niet dat wolf voor die mensen heeft gekozen wie ze moesten vrijpleiten
Kun jij openbaar maken wie Wolf heeft gezegd dat iedereen waarmee hij spreekt vrij zou pleiten? Ben erg benieuwd of daar nog leugens tussen zitten of niet.