Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hier kun je discussiëren over het spel. Probeer niet te veel te spammen.

adriaan

Rampposi

Wolf

Mijn stem gaat diegene die mij het beste liedje stuurt.

Ik hoef zelf geen burgemeesterschap, wel graag een redding deze nacht gezien mijn status.

Foxi

Ben erg benieuwd naar de variant! Ik wil me wel beschikbaar stellen voor Bmschap dit spel. Zelf begin ik wrs morgen pas met actief netwerken, maar mijn Whatsapp en pm box staan open.

fannieklm

ik wil ook wel BM worden O0

Ik zal mijn stem aan Foxi geven F-jes FOREVER!!!!

yasu

Hallo :) weer even geleden met alle drukte.. heb het alsnog best druk, doe mijn best om zo actief mogelijk te zijn :), maar voor de zekerheid de bm maar niet bij mij, zeker nu het een wat belangrijkere rol is dan normaal.

Williambz

Ik ben zaterdag en zondag de hele dag weg en dus een stuk minder actief. Ik laat deze keer bm voorbijgaan

Williambz

Ik stem wel alvast voor bm, voordat ik dat vergeet

Waterwork

Ik hoef niet per se bm te worden maar als mensen op mij willen stemmen be my guest. Dus bedankt @Williambz

Inuzuki

Ik ga stemmen op de eerste van kamp W die echt actief wil. Die heb ik echter nog niet gezien! Zelf hoef ik niet zo nodig  :)

Ik kom vanavond terug van vakantie dus tot dan zet ik het spel nog even op pauze. Dus voor alle kantclaim vragen, ik ben neutraal  :)

Waterwork

Citaat van: Inuzuki op 10 september 2022, 09:44:44
Ik ga stemmen op de eerste van kamp W die echt actief wil. Die heb ik echter nog niet gezien! Zelf hoef ik niet zo nodig  :)

Ik kom vanavond terug van vakantie dus tot dan zet ik het spel nog even op pauze. Dus voor alle kantclaim vragen, ik ben neutraal  :)

Nou ik heb toch even nagedacht en aangezien ik van KAMP W ben mag je op mij stemmen ik ga dit spel met passie spelen. ;D ;D

Kevindemen

Citaat van: Wolf op  9 september 2022, 23:04:29

Ik hoef zelf geen burgemeesterschap, wel graag een redding deze nacht gezien mijn status.
Zoiets? https://fb.watch/fs54KFQDCs/
Gelieve dit account te verwijderen.

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wolf

Citaat van: Kevindemen op 10 september 2022, 11:37:13
Citaat van: Wolf op  9 september 2022, 23:04:29

Zoiets? https://fb.watch/fs54KFQDCs/

En nu in een privébericht en dan tel ik 'm mee.