[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

adriaan

Graag herinner ik jullie eraan dat het doorvertellen van het zijn van adellijk verboden is behalve aan iemand met wie je op een board zit (geliefde, medeslechtje of zielsverwant). Het overtreden van deze regel leidt ertoe dat je onmiddellijk sterft in het spel.

Willie Wortel[632]

Hai hai. Uitvinder en adellijk zijn klinkt als een geweldige combinatie.

Katrien Duck[632]

Goedenavond heer Wortel. Hier nog een blauwbloedige. Rollen uitwisselen per PM?

Willie Wortel[632]

Katrien Duck[632]

Dagobert Duck[632]

Hallo,

Ik ben nummer 3, maar dat kon ook niet anders met mijn status

Dagobert Duck[632]

Aangezien ik ook graag rijk ben in informatie heb ik met iedereen contact gezocht, ben benieuwd of hier iets opvallends tussenzit

Katrien Duck[632]

Ik ben niet veel thuis vandaag, ik zal morgen eens kijken wat voor contact ik kan leggen.

Dagobert Duck[632]

Ik heb nu van iedereen een kantclaim binnen al was die van Madam Mikmak tweede hands. Mogelijk spelen er 2 neutraaltjes mee die hiernaar hinten, maar ik heb geen definitieve neutraalclaims ontvangen. Is jullie nog iets opgevallen?

Willie Wortel[632]

Ik moet nog wat meer contacten leggen, maar de contacten zo ver claimen allen goed en doen nog niets raars.

Katrien Duck[632]

Zwarte Magica antwoordde op mijn PM met vraag naar kantclaim;
"Ik ben zo duister dat het goed is". Kan zijn dat hij/zij in de rol op gaat, maar ik vind het een raar antwoord.

Willie Wortel[632]

Ik vind het klinken als een goedclaim haha maar wel een leuke

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Katrien Duck[632] op 25 juli 2022, 18:50:16
Zwarte Magica antwoordde op mijn PM met vraag naar kantclaim;
"Ik ben zo duister dat het goed is". Kan zijn dat hij/zij in de rol op gaat, maar ik vind het een raar antwoord.

Ja zoiets zei ze tegen mij ook, vandaar dat ik daar goed/neutraal heb staan. Ik ben zo duister dat ik bijna goed ben zou zomaar neutraal kunnen betekenen