[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Willie Wortel[632]

waarom zouden zij het nu al uitten, dat voelt wel apart haha

Dagobert Duck[632]

Ja vond ik ook, het was voor de nacht zei ze. Zodat de info erin bleef

Willie Wortel[632]

wel nog best lang voor de nacht.. lang genoeg in ieder geval voor wolven om een lunch te wisselen (gelukkig zijn we geen wolf..)..

Dagobert Duck[632]

Oh nee ik las het verkeerd, de rol van haar ZVW is WB, dus het is niet Warbol. Er zijn geen stalkers

Willie Wortel[632]

Ook NU al iets opgevraagd... en dan ook stalkers... mijn hemel.. op 18 man nu al gaan vragen.. waarom XD

Dagobert Duck[632]

Ja geen idee, ik wil alleen dat jullie het weten voor als er wat met mij gebeurd

Willie Wortel[632]

Dagobert Duck[632]

Allemaal nog wakker en een leugenwolf eruit, dat is voordelig

Katrien Duck[632]

Dagobert Duck[632]

Ja het spreekt voor jullie in het voordeel en dat is top. Ik zal Mikmak even uithoren morgen waarom ze gekozen hebben om het aantal stalkers op te vragen

Katrien Duck[632]

Ok, dus Mikmak claimt ZWV met de Wijze Burger, die nu een redelijk vage rol opgevraagd heeft?

Dagobert Duck[632]

Ja klopt, dus ik wil dit even aan de tand voelen. Maar wat ik zeg, jullie weten dit niet anders kan ik in de problemen komen met haar

Katrien Duck[632]

Mickey benadert net mij, Bolderbast en Mikmak in een groepsbericht. Dat ie ons vetrouwt, omdat Magica richting ons probeerde te sturen, en of wij hem vertrouwen. Ik vind dat wat te vroeg, maar ik hou deze connectie even warm. Mickey geeft ook aan, dat als hij 'ons' kan helpen met zijn kracht 's avonds, dat we het maar moeten laten weten.

Ik heb hem gezegd sowieso voorzichtig te zijn met dergelijke claims, heb zelf m'n vingers al eens gebrand omdat ik te makkelijk vertrouwde.

Dagobert Duck[632]

Mickey was gisteren ook vrij spraakzaam naar mij. Ik weet idd niet wat dit precies zegt over zijn status in het spel, maar ik zou hem idd niet teveel informatie geven nog. Gewoon even kijken waar hij zelf mee komt, al vind ik Bolderbast een aparte keuze want die deed het puur om zijn eigen huid te redden. Het is voor ons 3 sws goed om zoveel mogelijk lijntjes uit te hebben staan aangezien wij van elkaar weten dat we goed zijn.