[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Katrien Duck[632]

Even een ander ding; ik ben de eerste nacht niet buiten geweest, dus de lunch is om een andere reden niet doorgegaan. Zal ik komende nacht wel naar buiten komen?

Willie Wortel[632]

Ik denk het wel, in ieder geval geen even nacht om mogelijk een dorpsgek ofzo te stoppen, maar wel om een beetje af te tasten hoe het loopt. We zijn wel met veel man, dus ergens is wachten ook niet een enorm hoog risico.

Dagobert Duck[632]

Ik denk dat het goed is om even de discussie af te wachten misschien. Dan kunnen we morgen kijken wat het slimste plan van aanpak is. Ik zou jezelf misschien wel alvast op buiten zetten ivm een mogelijke orc, je kan altijd alsnog binnen blijven

Katrien Duck[632]

Goed idee inderdaad i v m volgorde. Ik ga mezelf er vast uitsturen 😉

Katrien Duck[632]

Gijs Gans vraagt mij wie ik zou bekijken, als ik dat kon. Vroeg hij dat aan jullie ook? En hebben jullie al geantwoord? Lijkt me handig dat we niet hetzelfde antwoorden, dat zou op kunnen vallen.

Dagobert Duck[632]

Hij vroeg het mij ook idd, ik heb aangegeven dat ik Zwarte Magica of Minnie Mouse zou bekijken omdat ik op het moment dat hij het vroeg daar het meeste mee uitgewisseld had en ik wilde weten of deze spraakzame spelers te vertrouwen zijn. Hij zei toen zelf eerder te kiezen voor stille spelers omdat die niet te peilen zijn

Katrien Duck[632]

Ik twijfel zelf ook bij Magica. Ik heb ook van 3 spelers nog geen claim, dus 1 van die drie zou ook kunnen.

*extra toevoeging: Neutraalclaim van K3. Ik zou die wel willen zien, als ik dat kon.

Willie Wortel[632]

hebben wij ergens nog een mogelijkheid om te spliten zonder dat het te erg opvalt? of dat het uberhaupt zin kan hebben. Ik verwacht namelijk dat de trein nu eigenlijk al te snel vertrokken is en we erg lastig uit kunnen stappen.

Dagobert Duck[632]

Ik stem sws afwijkend, dus dan is er iets van spreiding

Katrien Duck[632]

Ik kon niet op Bolderbast blijven, plus ik vond Magica überhaupt al dubieus.

Willie Wortel[632]

Ergens voelt Donald ook niet heel lekker.. maar ik kan niet goed plaatsen waarom niet.

Katrien Duck[632]

Dagobert Duck[632]

Donald vind Katrien verdacht, dus dat is niet helemaal pluis. Ik heb een ZVW claim binnen gekregen

Dagobert Duck[632]

Er is me gevraagd dit niet door te vertellen, dus jullie weten niks. Als ik het moet geloven is het Madam Mikmak met Meester Warbol