[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 29 juli 2022, 13:48:47
ik zou graag willen mededelen dat er minimaal een slechtje tussen dagobert, mickey en goofy zit. Dat kan ik garanderen. Het minst aannemelijk van deze drie vind ik dagobert.
jij komt bij mij rol vragen en dan mij hier neerzetten als minimaal slechtje zonder onderbouwing. uitleg? ik niet slecht en mensen weten mijn rol!

Goofy[632]

Nou weet je wat?
Lynch mij dan maar. Dan kan iedereen rustig ademen dat ik er uit ben en hoeft men zich er geen zorgen meer over te maken dat ik slecht ben. En de wolven lachen in hun vuistje.  O0

Katrien Duck[632]

Citaat van: Goofy[632] op 29 juli 2022, 15:31:00
Nou weet je wat?
Lynch mij dan maar. Dan kan iedereen rustig ademen dat ik er uit ben en hoeft men zich er geen zorgen meer over te maken dat ik slecht ben. En de wolven lachen in hun vuistje.  O0
Blaas je het nu niet een beetje uit proportie? Mickey vraagt om onderbouwing waarom één van die drie slecht is, ik geef enkel aan dat ik nog twijfel (en niet alleen aan jou). Ik ben ook wel benieuwd daar Donald's onderbouwing, moet ik zeggen.

Guus Geluk[632]

Nou weet je wat?

Als ik dit zo lees ben ik juist van plan om je te lynchen

Katrien Duck[632]

Citaat van: Guus Geluk[632] op 29 juli 2022, 15:41:47
Nou weet je wat?

Als ik dit zo lees ben ik juist van plan om je te lynchen

Tactiek van omgekeerde psychologie? Zou kunnen. Gewaagde tactiek, wel. Weet niet of ik het zo zou spelen.

Dagobert Duck[632]

Meestal word dit gebruikt als laatste redmiddel, maar we hebben nog meer dan een dag voor de deadline. We hebben ook nog niet alle info concreet nu. Valt me wel op dat Guus er gelijk opduikt, net zoals de eerste stemming

Goofy[632]

Nee het is geen omgekeerde tactiek.
Uit ervaring weet ik dat ook al zou er iemand anders gelyncht worden , mijn naam toch wel blijft rondzingen.
En zolang daarover geen duidelijkheid is blijven goedjes de verkeerde kant op kijken.

Mickey komt bijv bij mij in mijn PB en vraagt naar info die in het DT staat en waarop hij al heeft gereageerd.
Ik geef aan dat ik hem verdacht vind en wanneer hij specifieke vragen heeft hij dat vooral moet doen.
Vervolgens lees ik hier weer dat ik toch echt verdacht ben.

Donald Duck komt op D2 al vragen om een rolclaim.. als je dan toch op zoek bent naar een Welp....
Anyways ik heb hem gezegd kom over 2 nachtjes nog eens langs.
Dat doet hij ook en ik heb hem mijn rol gezegd. Vervolgens ben ik 1 van zijn 3 verdachten. Dus tja...

Katrien neemt gewoon voor waar aan wat Bolderbast haar verteld en deelt dit meteen openbaar. Maar dan mag ik me niet verdedigen.

Er zijn inwoners die niet reageren op PB, hoe moet ik daar een relatie mee opbouwen?

Dus prima, lynch mij maar. Zie dat ik niet slecht zodat iedereen zich weer kan concentreren op wèl slechtjes vangen.
Daar zit niks anders achter dan pragmatisch zijn, want eerlijk, op deze manier gaat goed het niet redden.
No hard feelings  :)

Gijs Gans[632]

Mickey kan prima wolfje zijn want hij stemde pas laat mee op Magica dus misschien een medewolfje die gewoon wilde doen alsof hij een slechtje stemde

Gijs Gans[632]

Ik denk nu dat er wolfjes zitten bij Mickey, Minnie, Guus en Goofy als ik kijk naar wat er gebeurt is tot zover

Buurman Bolderbast[632]

Ik heb een lange werkdag gehad, kan iemand even samenvatten wat er gebeurd is, waar ik op zou moeten reageren en waarom er nu op mij gestemd wordt? Ik zie door alle berichten en pm's letterlijk het bos niet meer.

Buurman Bolderbast[632]

Ik hoop alle pm's beantwoord te hebben, als je je genegeerd voelt, stuur mij een nieuwe, dan krijg je zo spoedig mogelijk antwoord.

Goofy[632]

Katrien, Bolderbast ontkent dat hij jou gezegd zou hebben dat ik hem gewelpt zou hebben.
Hij vindt het ook niet leuk dat ik hem er op aanspreek dat hij mij vals beschuldigd en oppert zelfs dat hij niet jouw bron is.
Interessante ontwikkeling, niet waar?  :)

Donald Duck[632]

Citaat van: Goofy[632] op 30 juli 2022, 08:51:39
Katrien, Bolderbast ontkent dat hij jou gezegd zou hebben dat ik hem gewelpt zou hebben.
Hij vindt het ook niet leuk dat ik hem er op aanspreek dat hij mij vals beschuldigd en oppert zelfs dat hij niet jouw bron is.
nu snap ik er niets meer van geloof ik.

Oma Duck[632]

Ik weet van Donald dat u niet de meest innemende persoonlijkheid bent, maar ik had niet verwacht dat u moeite zou hebben slecht 3 pagina's aan post te kunnen doornemen. Ik ben van het vlijtiger soort, dus bij deze:

Donald: geeft na de stemming aan op Katrien te stemmen omdat de Zware Jongens zijn 'bron' zou zijn voor zijn verdenking op Katrien. Verder is zijn bijdrage minimaal, al doet hij nog wel even (na het verhaal van Katrien en de daarop volgende discussie (zie hierna) de onthulling dat er minimaal een slechtje zit tussen Mickey, Dagobert en Goofy.

Willie: verdenkt Mickey opdat deze de dans zou ontspringen, maar dit lijkt niet op concrete informatie gebaseerd. Is verder kritisch op Donald omdat een jager niet bepaald een logische 'bron' is.

Katrien: eens met kritiek van Willie en stemt (weer) op Donald. Kort daarop wijzigt ze naar Goofy op basis van een bron en daarbij wordt ook Gijs als potentiële welp genoemd.

Goofy: identificeert u, Bolderbast, als bron en geeft aan dat u al voor de deadline van N3 had opgebiecht een zienende rol te hebben. Hem wordt ook (door Mickey en Katrien) kwalijk genomen dat hij uw naam bekend maakt. Is zichtbaar aangedaan door de beschuldigingen en lijkt het bijltje erbij neer te willen gooien. Laatste nieuws hierover heeft u al meegekregen en betreft uw privecontact met Goofy.

Mickey: geeft aan het eind van pagina 17 nog een uitgebreide analyse, welke ik lastig kan samenvatten. Hopelijk bent u nog even in de gelegenheid deze zelf door te nemen. Hij lijkt een aanzienlijke lijst met verdachten te hebben, Goofy de voornaamste.

Gijs: verdenkt Minnie, Mickey, Gijs en Goofy, maar maakt daar niet veel woorden aan vuil.

Dit lijk alles te zijn en ik heb dus geen noemenswaardige bijdrage gevonden van Minnie, Pluto, Mikmak, Guus en de neefjes. Hopelijk komen die nog in de lucht.

Zelf twijfel ik aan je verhaal Buurman: het zit mij niet lekker dat je al heel vlot aangaf dat Donald goed is, maar daar naar hem toe niet op geacteerd hebt. Als ik daar bewijs van zou hebben, zou ik hem direct benaderen. Dit heb jij niet gedaan en je hebt hem ook niet in vertrouwen genomen. Waarom niet, als je zijn kant kende?

Ook dan van Donald vertrouw ik niet blind. Ik zeg vast niets nieuws wanneer ik aangeef dat het op het visioen van een dorpsgek lijkt, maar waarom blijf je zo terughoudend?

Buurman Bolderbast[632]

Citaat van: Goofy[632] op 30 juli 2022, 08:51:39

Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg: ik heb nooit jou genoemd als dé verdachte voor een welppoging maar als onderdeel van een groep mensen waaraan ik mijn informatie gedeeld heb. Ik vind het toontje dat jij opzet in privéberichten naar mij niet prettig, niet het valse beschuldigen van jou richting mij.

Ik heb geen enkele zekerheid over wie mij gewelpt zou hebben, het enige wat ik weet is dat ik met mijn informatie gestrooid heb bij verschillende mensen en dat jij daar ook bij hoorde, dit heb ik ook benoemd bij onder andere Katrien, dat zij vervolgens dit leest als een "Bolderbast zegt dat Goofy sowieso welp is dus hij is mijn bron" dan zit zij verkeerd te redeneren. Zoals ik je al gezegd heb, ik weet niets over jou, ik weet iets over 2 andere spelers, dat is het.