[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Willie Wortel[632]

Nou over die sterke rol was niks gelogen :p alleen toch wel over welke kant die sterke rol had.

Pluto[632]

Citaat van: Zwarte Magica[632] op 26 juli 2022, 22:28:53
Voor goed, wat kom je vanzelf achter.

Goed slecht zal je bedoelen magica. Ik ruik die duistere krachten met mijn speurneus van een kilometer afstand. Nu vind ik wel dat ik een lekker sappig bot verdien.

Meester Warbol[632]

Excuus dit os niet wat ik verwachtte. Ik vond de verdachtmaking alleen te makkelijk. Zwarte Magica, zware jongens en madam mikmak zijn de enige slechteriken dus uit character vond ik dat logisch. Plus de trein ineens.

Dagobert Duck[632]

Toch bij het rechte eind, ik zat ernaast. Het leek zo hard te gaan opeens dat het onwaarschijnlijk werd

Donald Duck[632]

dom idee:
wat als de rolverdeling gebaseerd is op de tv serie? dus alle slechte rollen van de normale serie in de game hier ook slecht zijn? of denk ik er nu te moeilijk overna?

Pluto[632]

Dus Madam mikmak, ik (pluto), willie, buurman bolderbast, katrien en mickey stemden op Zwarte magica.

Opvallend is dat Eugenia ook eerst haar stem op magica had, naar die enkele minuten voor de deadline wisselt naar donald, terwijl buurman bolderbast juist donald leek vrij te pleiten. Daarnaast komt meester warbol ook wel erg slecht de bus, omdat hij naast het verdedigen van magica ook nog zijn stem vlak voor de deadline op donald zet.

De zware jongens vallen ook op, omdat deze liever op madam mikmak wilden gaan dan magica. Maar deze vallen wel erg op, waardoor ik afvraag of ze dit zouden doen als medewolfje. In ieder geval heb ik nu de meeste vraagtekens bij warbol, gevolg door eugenia en daarna de zware jongens

Pluto[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 26 juli 2022, 22:48:31
dom idee:
wat als de rolverdeling gebaseerd is op de tv serie? dus alle slechte rollen van de normale serie in de game hier ook slecht zijn? of denk ik er nu te moeilijk overna?

Daar denk je te moeilijk overna. Ik weet namelijk dat dit niet zo is

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Pluto[632] op 26 juli 2022, 22:49:45
Dus Madam mikmak, ik (pluto), willie, buurman bolderbast, katrien en mickey stemden op Zwarte magica.

Opvallend is dat Eugenia ook eerst haar stem op magica had, naar die enkele minuten voor de deadline wisselt naar donald, terwijl buurman bolderbast juist donald leek vrij te pleiten. Daarnaast komt meester warbol ook wel erg slecht de bus, omdat hij naast het verdedigen van magica ook nog zijn stem vlak voor de deadline op donald zet.

De zware jongens vallen ook op, omdat deze liever op madam mikmak wilden gaan dan magica. Maar deze vallen wel erg op, waardoor ik afvraag of ze dit zouden doen als medewolfje. In ieder geval heb ik nu de meeste vraagtekens bij warbol, gevolg door eugenia en daarna de zware jongens

De situatie was al erg dire voor Magica, zouden ze zo obvious hun medewolf gaan verdedigen? Dan heb je alleen maar kans om samen ten onder te gaan

Pluto[632]

Citaat van: Pluto[632] op 26 juli 2022, 22:50:31
dom idee:

Daar denk je te moeilijk overna. Ik weet namelijk dat dit niet zo is

Stel dit zou wel zo zijn zou je 4 a 5 wolven hebben. Namelijk magica, mikmak, zware jongens, bolderbast? en wellicht guus? Maar over guus kan je nog discussiëren of deze als slecht gezien kan worden. Denk het zelf eigenlijk niet, maar donald heeft gewoon een hekel aan zijn geluk.

Maar nogmaals, ik weet dat dit niet zo is

Goofy[632]

Citaat van: Oma Duck[632] op 26 juli 2022, 22:13:37
Goofy, omdat hij in een PB aangaf bij Midas Wolf langs geweest te zijn en vroeg of ik nog informatie had, maar niet vroeg om een kantclaim.

Oma, kunt u uitleggen waarom u dit verdacht vindt alstublieft?

Ik ben persoonlijk wel geïnteresseerd nu in de spelers die probeerden om een treintje op mij te krijgen om Magica te redden...

Pluto[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op 26 juli 2022, 22:52:45
Citaat van: Pluto[632] op 26 juli 2022, 22:49:45

De situatie was al erg dire voor Magica, zouden ze zo obvious hun medewolf gaan verdedigen? Dan heb je alleen maar kans om samen ten onder te gaan

Zou niet de eerste keer zijn dat een medewolf de 1e dag een medewolfje probeert te redden van de 1e lynch hoor. En daarna wordt vaak exact deze reden gegeven dat een medewolfje nooit zijn medewolfje zo erg verdedigd, maar ik zie dit nog tamelijk vaak gebeuren.

Wilt niet zeggen dat ik deze mensen nu meteen op 100% slecht zet ofzo, maar ze vallen wel meer op. Warbol vind ik verdachter dan de zware jongens, omdat de zware jongen wel heel obvious te linken zijn aan magica en warbol wat minder, dus ik ga enigzins al met je theorie mee.

Pluto[632]

Citaat van: Goofy[632] op 26 juli 2022, 22:53:58
Citaat van: Oma Duck[632] op 26 juli 2022, 22:13:37
Goofy, omdat hij in een PB aangaf bij Midas Wolf langs geweest te zijn en vroeg of ik nog informatie had, maar niet vroeg om een kantclaim.

Oma, kunt u uitleggen waarom u dit verdacht vindt alstublieft?

Ik ben persoonlijk wel geïnteresseerd nu in de spelers die probeerden om een treintje op mij te krijgen om Magica te redden...

Ik zet goofy hierom al iets meer richting groen, omdat onder andere magica een treintje op goofy wou krijgen

Madam Mikmak[632]

dom idee:
Dat zou dus betekenen dat ik een trein heb gestart op een medeslechtje bij de eerste lynch. Ik vind dit inderdaad een raar idee om het zacht uit te drukken en het verbaasd mij ook dat je niet dacht aan wie de trein heeft gestart.

Oma Duck[632]

Zeker, lieve Goofy. Ik kan gewoon niet erg plaatsen waarom je Midas Wolf aanhaalde in je eerste bericht aan mij. Ook nog met de toevoeging dat hij zichzelf lijkt te zijn en dat Wolfje op hem zou letten. Ik dacht even dat ik een dorpsbewoner had gemist. Eigenlijk stond er helemaal niets in je berichtje en daar kreeg ik geen goed gevoel bij.

Goofy[632]

Citaat van: Oma Duck[632] op 26 juli 2022, 23:03:58
Zeker, lieve Goofy. Ik kan gewoon niet erg plaatsen waarom je Midas Wolf aanhaalde in je eerste bericht aan mij. Ook nog met de toevoeging dat hij zichzelf lijkt te zijn en dat Wolfje op hem zou letten. Ik dacht even dat ik een dorpsbewoner had gemist. Eigenlijk stond er helemaal niets in je berichtje en daar kreeg ik geen goed gevoel bij.
Ach oma wat vervelend dat ik u op het verkeerde been heb gezet. Het zal de leeftijd wel zijn he, dat uw gevoel voor humor wat minder wordt?

Maar goed, nu heb ik helaas ook geen goed gevoel meer bij u.  :(