[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Meester Warbol[632]

Wie zat je te denken? Want de reden dat er op je gestemd wordt snap ik niet. En ik ben het wel met je eens Magica

Gijs Gans[632]

Ik ga op Donald want hij onthoud zich lekker van de stemming verder heb ik de huidige discussie te snel doorgelezen om op basis daarvan een goed oordeel te kunnen vellen dus bij deze mijn keuze zo.

Pluto[632]

Citaat van: Meester Warbol[632] op 26 juli 2022, 22:16:04
Waarom zou slechtje een groeps pm aanmaken tho? Ik bind dit ook te makkelijk. Als je kijkt in character is dit logisch

Kan toch om vertrouwen te wekken? Ik zie nu dat er wel veel stemmen op magica staan, maar had niet verwacht dat na mijn 2e stem op haar er nog zoveel kwamen. Van madam mikmak en magica heb ik simpelweg meer vertrouwen bij madam mikmak.

Mijn andere verdachte was donald, maar buurman bolderbast vertrouwt zijn rivaal wel, dus dan neem ik dat aan dat dat goed zit.

Ik zie dat er inderdaad veel stemmen op magica staan, maar wilt dit dan altijd zeggen dat diegene automatisch goed is? Volgens mij niet. Ik kreeg ook nog een wanhoopsberichtje of ik mijn stem wilde heroverwegen. Ik snap dat dit wordt gedaan, maar ze blijft toch mijn enige verdachte.

Bovendien zie ik best vaak in spellen dat er 1 iemand een zoot stemmen krijgt, waarna de helft weer switcht, omdat er zoveel stemmen op 1 iemand staan. En hoewel ik dit enigzins snap vind ik dit ook weer best krom, omdat diegene dan toch de dans ontspringt en de wolven kunnen daar best genruik van maken.

Dus ik laat mijn stem staan

Donald Duck[632]

Citaat van: Gijs Gans[632] op 26 juli 2022, 22:22:26
Ik ga op Donald want hij onthoud zich lekker van de stemming verder heb ik de huidige discussie te snel doorgelezen om op basis daarvan een goed oordeel te kunnen vellen dus bij deze mijn keuze zo.
ik ben druk bezig in pm. Niet elke held hoeft op de voorgrond bezig te zijn :) Ik raad je aan om daar ook een gesprek met me te voeren als je meer over me wilt weten :)

Zwarte Magica[632]

Buurman Bolderbast[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 26 juli 2022, 22:23:50
ik ben druk bezig in pm. Niet elke held hoeft op de voorgrond bezig te zijn :) Ik raad je aan om daar ook een gesprek met me te voeren als je meer over me wilt weten :)

Als je ook zou antwoorden dan...

Goofy[632]

Citaat van: Katrien Duck[632] op 26 juli 2022, 11:49:28
Ik heb nu van bijna iedereen een kantclaim. Ik heb met iedereen contact gezocht.
Ik heb van Donald Duck, Guus Geluk, K3 (Kwik Kwek en Kwak) en Pluto nog geen antwoord. Iedereen claimde bij mij goed.
Gompie. Hierom heb ik niet om een kantclaim gevraagd.  ;D
Wat brengt dat? Iedereen claimt goed.

Mijn stem gaat naar Madam Mikmak, omdat ze aan het associƫren is op basis van niks, maar ondertussen wel samen met oma mijn naam er aan verbind.

Mickey Mouse[632]

ik gedaan, twee keer en niet reactie krijgen behalve dat je me niet negeert.

Zwarte Magica[632]

Ik hoop dat men mee wilt op Mikmak, want ik heb best een sterke rol...

Gijs Gans[632]

Een zeer handig luierplekje voor wolfjes! Jezelf niet in het Dt hoeven te vertonen is maar wat te handig om later uitspraken te kunnen omvormen of achterwege te laten omdat niet iedereen die gezien heeft!

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Zwarte Magica[632] op 26 juli 2022, 22:24:17
Kik stem niet op Bolderbast Eugenia...
O jee, dit krijg je na zo een lange werkdag. Ik dacht dat Minnie Mouse een reactie plaatste op een bericht van jou, ik zie nu dat dit naar Guus toe was.

Het is toch wat, een oude eend en het internet.

Zwarte Magica[632]

En bescherming als ik de Lynch overleef is ook welkom...

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Goofy[632] op 26 juli 2022, 22:25:30
Citaat van: Katrien Duck[632] op 26 juli 2022, 11:49:28
Ik heb nu van bijna iedereen een kantclaim. Ik heb met iedereen contact gezocht.
Ik heb van Donald Duck, Guus Geluk, K3 (Kwik Kwek en Kwak) en Pluto nog geen antwoord. Iedereen claimde bij mij goed.
Gompie. Hierom heb ik niet om een kantclaim gevraagd.  ;D
Wat brengt dat? Iedereen claimt goed.
Ik wil nog even benoemen dat ik het hier mee eens ben en dus niet begrijp waarom er nu op Goofy wordt gestemd.

Pluto[632]

Citaat van: Zwarte Magica[632] op 26 juli 2022, 22:26:12
Ik hoop dat men mee wilt op Mikmak, want ik heb best een sterke rol...

Een sterke rol goed of voor slecht? :P

Zwarte Magica[632]