Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Gijs Gans[632]

Pluto[632]

Citaat van: Willie Wortel[632] op 23 juli 2022, 11:14:23
Citaat van: Pluto[632] op 22 juli 2022, 23:00:17
*WOEF Waf wOef WAF WAF WUUUHAAAF Woef*

VERTALING NAAR HET DUCKS
[Hallo beste Duckstedelingen. Uw trouwe viervoeter wilt zich ook kandidaat stellen als burgermeester. Wellicht kan Willie wel een uitvinding maken, zodat ik mijn hondse taal niet steeds hoef te vertalen]

Komt voor elkaar! Geef me een dagje!

WAHOEF Waf WOEF

[Geweldig Willie! Ik kijk er naar uit om de vertaalmachine om mijn nek te hangen!]

WOEHOEF WAF WAF
[Bedankt juffrouw Eugenia voor uw stem! Mijn stem zal ik op mijn baasje Mickey Mouse zetten!]

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Oom dagobert heeft samen met ons en Donald duck de meeste ervaring met het doden van weerwolven! Daarom zal onze stem naar dagobert gaan.

Willie Wortel[632]

In mijn laatste uitvinding zag ik even heel kort Dagobert met de bm ketting.. helaas brak het daarna ook meteen in twee.. ik geloof dat het een voorteken is en ik dus op Dagobert zal moeten stemmen.

Oma Duck[632]

Citaat van: Guus Geluk[632] op 23 juli 2022, 20:02:28
Uiteraard Oma Duck is best wel oud met alle respect maar zij heeft het hoofd er niet altijd even goed bij

Ik heb ze alle 100 nog op een rijtje en meer wijsheid in m'n linkervleugel dan jij in je hele lijf, Guus. Pas op je woorden, dekselse kwajongen. We hebben een bende schobbejakken in het dorp en die moeten we wis en waarachtig een kopje kleiner maken en met dat gewauwel en geluier van jou schieten we natuurlijk geen steek op.

Oma Duck[632]

Aangezien wijsheid met je jaren komt, gaat mijn stem naar Mickey. Die muis ziet er nog fris uit, maar heeft al heel wat jaartjes op de teller.

adriaan

Denk aan jullie stemmen en acties, de deadline is over minder dan 2 uur.

Buurman Bolderbast[632]

Gefeliciteerd meneer Duck. Kunt u de wolven omkopen zodat zij Duckstad verlaten?

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Buurman Bolderbast[632] op 24 juli 2022, 22:40:26
Gefeliciteerd meneer Duck. Kunt u de wolven omkopen zodat zij Duckstad verlaten?
Ik heb even naar de cijfers gekeken en ik kan met spijt enkel concluderen dat Dagobert hier geen budget voor heeft vrijgesteld.

Dagobert Duck[632]

Bedankt voor alle stemmen, ik ben voor jullie dus toch de juiste kandidaat. Bedankt juffrouw Eugenia, ik ga inderdaad niet mijn rijkdommen riskeren, ik denk niet dat mensen eerlijk gaan zijn

Willie Wortel[632]

@Pluto ik hoop dat dit je kan helpen, ik heb de denkdoos weten te repareren wat vast en zeker zal moeten helpen om je direct te kunnen verstaan!

Meester Warbol[632]

Willie heb jij geen leuke uitvinding die ons kan helpen de wolven te vinden?

Mickey Mouse[632]

Hooray! Best friends stick together.

allemaal in leven zijn we nog

ik wil oproepen tot kletsen met elkaar. tot nu toe iedereen gezegd hoi maar veel mensen niet zeg goed zijn of niet. dus verdacht!

Willie Wortel[632]

Citaat van: Meester Warbol[632] op 24 juli 2022, 23:34:22
Willie heb jij geen leuke uitvinding die ons kan helpen de wolven te vinden?

Helaas bleek mijn wolfsnuffer niet te werken.. dus we zullen het zonder moeten doen :(

Oma Duck[632]

Enigszins schoorvoetend zal ik dan Dagobert toch maar feliciteren. Bij deze. Het zal mij benieuwen hoe die vrekkige woerd deze taak zal volbrengen. Hij denkt doorgaans immers louter aan zichzelf. Gelukkig weet hij juffrouw Eugenia in zijn hoek, zij weet wél van wanten.

Om maar enige conversatie aan te stuwen wil ik nog even reageren op de uitspraak van Mickey. Jij geeft aan dat veel mensen wel gedag zeggen, maar geen kant claimen. Is dat waarachtig verdacht? In het eerste bericht dat ik van jou mocht ontvangen, staat ook geen claim. Moet ik me zorgen maken dat jij niet de Mickey bent die doorgaans alle mysteries oplost?