[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Dagobert Duck[632]

Ik sta gelukkig niet alleen in deze positie en ik neem mijn werk altijd serieus. Hoe denk je anders dat ik mijn rijkdommen vergaard heb? Ook heb ik al met iedereen contact gezocht, want deze eend is ook graag rijk aan connecties. Ik wil graag zo snel mogelijk terug naar de normale gang van zaken, dus het vertrouwen in mij is niet misplaatst

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Oma Duck[632] op 25 juli 2022, 10:35:36
Enigszins schoorvoetend zal ik dan Dagobert toch maar feliciteren. Bij deze. Het zal mij benieuwen hoe die vrekkige woerd deze taak zal volbrengen. Hij denkt doorgaans immers louter aan zichzelf. Gelukkig weet hij juffrouw Eugenia in zijn hoek, zij weet wél van wanten.

Om maar enige conversatie aan te stuwen wil ik nog even reageren op de uitspraak van Mickey. Jij geeft aan dat veel mensen wel gedag zeggen, maar geen kant claimen. Is dat waarachtig verdacht? In het eerste bericht dat ik van jou mocht ontvangen, staat ook geen claim. Moet ik me zorgen maken dat jij niet de Mickey bent die doorgaans alle mysteries oplost?

ik mijn bericht begin zeg in titel dat ik goed ben. en aan ander wat zij vragen. zeven duckstadders niet geantwoord met kant naar mij hebben, rest allemaal goed.

Oma Duck[632]

Mijn oprechte excuses, lieve kleine muis! Met het schaamrood op de snavel moet ik toegeven dat ik de titel van je bericht niet heb gelezen. Ik vermoed dat ik m'n goede bril niet op had ten tijde van het lezen van je berichtje. Het zijn ook zulke kleine lettertjes op m'n ei-phone!

Gijs Gans[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op 25 juli 2022, 11:21:07
ik mijn bericht begin zeg in titel dat ik goed ben. en aan ander wat zij vragen. zeven duckstadders niet geantwoord met kant naar mij hebben, rest allemaal goed.
En wie zijn die 7 dan wel niet? Ik ben bang dat zij mijn taarten straks opeten!

Pluto[632]

Citaat van: Willie Wortel[632] op 24 juli 2022, 23:30:31
@Pluto ik hoop dat dit je kan helpen, ik heb de denkdoos weten te repareren wat vast en zeker zal moeten helpen om je direct te kunnen verstaan!

*Piep... piep.... piep....*
*Ieeeebrrrrrrbfff*
*POEF*

WRAAAAFFFH WOEEFAAA WILLLIIEEEE WOEF

*POEF*

Wauw woef. Wacht, wacht eens? Hey! Het werkt! Wauw bedankt Willie! Ik dacht dat je uitvindingen nooit goed werkten maar deze lijkt het aardig te doen!

Minnie Mouse[632]

Hmm.. Ik wil het aanwakkeren van de discussie door mijn lieve Mickey zeker niet ontmoedigen, maar als je een vraag in de titel van de pm zet vind ik het niet gek dat mensen dat over het hoofd zien. Volgens mij zijn mensen, ongeacht slecht of goed, vaak niet erg terughoudend in kanten delen.

Verder is het hier wel een hele stille dag zeg. Ikzelf heb ook weinig aanknopingspunten. Wel interessant dat we een stille nacht hebben gehad: bengel, yeti, wamster, vriend? Iemand heeft in elk geval wat goeds gedaan zo te zien!

Guus Geluk[632]

Ik heb ook een berichtje gehad van Mickey
Of ik wou samen werken dus heb daar antwoord gegeven zonder een claim te geven en inderdaad het stond in de titel maar heb daar niet op gelet.

Meester Warbol[632]

Ik had het wel gezien. Heb geantwoord dat de titel ook boor mij gelde. Vroeg Mickey alsnog ren kantclaim. Beetje raar dat hij bij andere dus wel over valt. Verder heb ik ook niet echt info die ons veel ksn helpen op dit moment

Mickey Mouse[632]

How's it going, boys?

ik zelf vergeten titel van bolderbas te lezen ook, dus ik snap de mistake oma  ;D

Gijs ik heb nu dertien goede duckkers. Donald, jij, Kwik kwek kwak en Zware jongens hebben niet bij mij kant gezegd.

ik vind van donald, gijs, kwik kwek kwak en zware jongens met name donald kwik kwek kwak en zware jongens heel stil hier. hoe dit komt weet ik niet. mogelijk zijn zware jongens de bank van dagobert aan het overvallen.
of mogelijk hebben kwik kwek kwak zich in de nesten gewerkt en moet donald het opruimen.

Dagobert Duck[632]

Ik mag hopen dat de zware jongens mij nu niet alsnog stiekem proberen te beroven, er zijn wel dringendere dingen aan de hand in Duckstad. Mogelijk is het door de stille nacht nog niet doorgedrongen bij sommige dat er daadwerkelijk een crisis bezig is. Aangezien een crisis nooit goed is voor de economie wil ik dit graag de kop indrukken. Mogelijk zijn er nog een aantal slechtjes onwennig aan hun nieuwe positie en proberen zij zich te verstoppen

Katrien Duck[632]

Ik heb nu van bijna iedereen een kantclaim. Ik heb met iedereen contact gezocht.
Ik heb van Donald Duck, Guus Geluk, K3 (Kwik Kwek en Kwak) en Pluto nog geen antwoord. Iedereen claimde bij mij goed.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Als het goes is heb je onze kantclaim ook binnen; tijdens het opruimen van onze kamer hebben we iets teveel weggegooid, waardoor we niet meer weten welke brieven we wel of niet hebben gereageerd. Zou vanaf nu beter moeten gaan.

Katrien Duck[632]

Citaat van: Kwik, Kwek en Kwak[632] op 26 juli 2022, 12:40:48
Als het goes is heb je onze kantclaim ook binnen; tijdens het opruimen van onze kamer hebben we iets teveel weggegooid, waardoor we niet meer weten welke brieven we wel of niet hebben gereageerd. Zou vanaf nu beter moeten gaan.

Jep, ontvangen. Dank je wel!

Mickey Mouse[632]

ik mis enkel nog kant van Donald in mijn berichten prive

verder vallen Guus, Donald en Eugenia mij op. zij lijken terughoudend of stil in mijn prive. ook zijn de laatste twee donald en eugenia niet veel te zien hier in discussie.

wie valt jullie op?

Zwarte Magica[632]

Bij mij valt Madam Mikmak op. Als collega heks verwacht ik toenadering en een klik bij eerste contact. Integendeel: ze negeert mijn berichten volledig. Ik neig voor nu dus op haar te gaan.