[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Katrien Duck[632]

Citaat van: Buurman Bolderbast[632] op 22 juli 2022, 22:17:17
Citaat van: Donald Duck[632] op 22 juli 2022, 21:25:52
Ik wil wel burgemeester zijn.
Ik hoop als burgemeester ons mooie wakkerdam veilig te kunnen houden!

Ik dacht het niet, Duck! Ik stel mijzelf kandidaat, alleen maar om jou te laten verliezen!  (6)

Niet zo gemeen tegen Donald, bullebak!  :D

Zwarte Magica[632]

[Duistere muziek]

MUHAHAHA! En jullie denken deze stad te kunnen leiden zonder magie? De enige geschikte burgemeester voor dit miezerige dorp ben IK! Zwarte Magica! En als burgemeester zal ik als eerst alle geluksdubbeltjes mijzelf toe eigenen, en daarna alle slechterikken opsporen met mijn magie! Geen leugenaar is veilig voor mij!

Gijs Gans[632]

Willie Wortel[632]

Citaat van: Pluto[632] op 22 juli 2022, 23:00:17
*WOEF Waf wOef WAF WAF WUUUHAAAF Woef*

VERTALING NAAR HET DUCKS
[Hallo beste Duckstedelingen. Uw trouwe viervoeter wilt zich ook kandidaat stellen als burgermeester. Wellicht kan Willie wel een uitvinding maken, zodat ik mijn hondse taal niet steeds hoef te vertalen]

Komt voor elkaar! Geef me een dagje!

Zwarte Magica[632]

Muhahahaha, ik ga tegen alle principes in voor mijn medeheks Madam Mikmak stemmen! Ze wilt het niet worden, maar ik geloof dat enkel zulke duistere geesten als wij en de zware jongens in staat zijn de slechteriken te kunnen ontmaskeren  (6)

Dagobert Duck[632]

Ik heb geen tijd voor onzinnige taken, ik ben te druk met mijn geld tellen. Tenzij jullie bereid zijn om mij te betalen voor mijn diensten natuurlijk

Minnie Mouse[632]

Ohhh ik zou dolgraag burgemeester worden! Dat lijk me heeeeeeeul leuk. Ik zal op Mickey stemmen :-*

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op 23 juli 2022, 13:06:38
Ik heb geen tijd voor onzinnige taken, ik ben te druk met mijn geld tellen. Tenzij jullie bereid zijn om mij te betalen voor mijn diensten natuurlijk
Dagobert, dat doe ik al! Jij zou prima burgemeester kunnen zijn, ik doe dan al het werk voor je achter de schermen.

Maar och, die Pluto is ook zo een schattig ding.

Katrien Duck[632]

Moge duidelijk zijn op wie ik stem. Mijn liefste Donald, natuurlijk!

Gijs Gans[632]

Wak! Hoe gaan we eigenlijk vinden wie we moeten ophangen?

Meester Warbol[632]

Ik heb vertrouwen in de heer Dagobert Duck om ons te helpen in deze tijden. De eventuele kosten zal het hopelijk waard zijn.

Goofy[632]

Oma bakt de lekkerste taarten van de hele wereld.  :D
En ze weet heel veel.  :)

Guus Geluk[632]

Citaat van: Gijs Gans[632] op 23 juli 2022, 14:58:08
Wak! Hoe gaan we eigenlijk vinden wie we moeten ophangen?

Waarom heb jij je stem zo snel veranderd

Gijs Gans[632]

Citaat van: Guus Geluk[632] op 23 juli 2022, 16:37:06
Waarom heb jij je stem zo snel veranderd
Ik hoopte dat we met jouw geluk de slechtjes konden vangen maar toen bedacht ik me dat ik oma na al die tijd en lekkere taarten niet zomaar achter kon laten wak!

Ben jij een betere BM dan oma?

Guus Geluk[632]

Uiteraard Oma Duck is best wel oud met alle respect maar zij heeft het hoofd er niet altijd even goed bij