[Café] Al het lekkers van The Great Australian Bake Off

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 17:48:11

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

In het café kan je overleggen met je medereizigers, of boodschappen achterlaten voor hen die hier na jou nog komen.

Nostalgia

Nostalgia

Angelique

Nostalgia

Nostalgia

@Angelique, ik neem aan dat de reneiz-actie in NZ te vinden is. Heeft het voor mij zin om daarheen te gaan, of vertrouw je de mensen die daar nu zijn?

Angelique

Ik hoop vooral dat de tweede persoon die daar nu een tweede nacht zit vooral weg gaat. Want dat zou anders wel behoorlijk verdacht zijn in mijn ogen. Als jij 123berber niet vertrouwd, dan zou je daar heen kunnen gaan maar ik vraag mij af wat je er verder aan gaat hebben. Dus ik denk dat je daar vooral zelf over na moet denken. Maar ik zou er wellicht voor kiezen ergens anders heen te gaan

Nostalgia

Oké, dan ga ik ergens anders heen.  :)

Wil je nog delen waar we heengaan?

Angelique

We? Wil je met mij meereizen? Gezellig  ;)
Ik zit alleen te denken of het verstandig is om dat te zeggen

Nostalgia

Hahaha, ik bedoelde het meer als samen uitwisselen. Maar samen reizen vind ik ook heel gezellig!  :D

Als we daadwerkelijk naar dezelfde bestemming reizen, heeft het geen consequenties. Maar dan moeten we elkaar wel helemaal vertrouwen...

Angelique

Laten we het zo zeggen, ik maak een heeeeeel verstandige keuze. Daar laat ik het bij, of het ook verstandig is geen idee  XD

Nostalgia

Aha, ik ben ook van plan een verstandige keuze te maken!  ;D

Is jou verder nog wat opgevallen in het dt? Iemand die je niet vertrouwt?

Angelique

Niet perse iemand die mij is opgevallen, maar wel het feit dat de stemmen best wel behoorlijk gespreid zijn. Ik geloof best dat daar wel 1 of 2 wolfjes tussen kunnen zitten, maar allemaal? Lijkt mij stug. Daarnaast heb ik ook wel moeite met hoe Aappen het spel begonnen is, maar ben ik daarin ook niet de enige. Maar ik denk dat je deze tactiek niet zo snel zou hanteren als je slechtje zou zijn, want dan krijg je te snel de aandacht op je.

Maar ik zou eerlijk gezegd niet weten op wie ik zou moeten stemmen, zoveel keuze en de kans dat jouw stem de genadeslag geeft aan iemand. Dat vind ik ergens toch wel eng, maar negen van de tien keer als je zoiets zegt in het dtopic wordt dat als zwakte gezien... Dus vandaar dat ik dat daar ook niet zo snel neerzet waar iedereen het kan lezen.

En jij? Hoe sta jij erin?

Nostalgia

Het is inderdaad heel erg gespreid. Dat komt volgens mij ook omdat er weinig tot geen concrete informatie is. Je kan van alles zeggen over mensen hun reactie en hoe de reactie die van een wolf zou kunnen zijn, maar daardoor zijn er volgens mij vaker goedjes dan slechtjes gelyncht.  XD

Ik vond het ook heel moeilijk om een stem te plaatsen. Er zijn eigenlijk weinig mensen die me erg negatief op zijn gevallen, want iedereen heeft op zijn/haar manier wel bijgedragen aan de discussie. Vandaar dat mijn stem bij William terechtkwam, want ik heb van hem echt minder gezien dan ik van hem gewend ben.