[Café] Al het lekkers van The Great Australian Bake Off

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 17:48:11

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Ja, ik heb dus geen idee hoe hij speelt want heb natuurlijk zo lang geen spel gespeeld dat ik geen idee heb hoe hij normaal speelt.
Blah, vindt het maar niks. En van sommige spelers krijg ik de kriebels qua speelwijze, niet perse omdat ze misschien wellicht zijn...

fannieklm

Dragonfly

Hi Fannie!

Mwehh... Ik heb het gevoel dat t allemaal matig loopt. Het gevoel dat er nu wel echt een wolf uitgestemd moet worden maar ik weet niet goed genoeg wie dat zou moeten zijn.

Ik had bij Rampposi toch het gevoel dat hij de waarheid sprak maar had teveel twijfels om echt voor hem in te staan. Weet ook niet of het geholpen had. Maar vind t wel verrot.

Leuk dit land maar het is allemaal erg duur...

Hoe sta jij erin? Jouw naam is wel gevallen maar wat vind jij?

Dat  niet netwerken ben ik trouwens ook niet kapot van haha!

fannieklm

nee, niet netwerken is idd ook niet echt mijn ding...

Mijn naam wordt idd regelmatig genoemd. Ik krijg alleen niet helemaal duidelijk of dit nu vanuit de verdenking van Aappen komt of dat er ook nog andere redenen zijn.
Want de redenen van Aappen vind ik echt nergens op slaan...
Maar zoveel is volgens mij wel duidelijk...
En hij zegt dat hij zichzelf beschermd heeft. En ergens snap ik dat, maar hij wordt verder volgens mij niet echt genoemd.
Dus dan vind ik dat wel een beetje egocentrisch.

Het is zoals Yasu zei, wij hebben daar dag 1 niet eens over nagedacht...
En okee, misschien nu een paar dagen later wel... Maar toch

fannieklm

Wat wil je trouwens met die variant doen.

Ik twijfel een beetje.
Aan de ene kant denk ik who cares.
Maar aan de andere kant denk ik nog even en iemand komt met een zvw claim oid en dan is het wel fijn als het al gecheckt is of het in theorie kan...

Wie zou jij dan willen bekijken?

Dragonfly

Bekijk mij maar besluit ik nu. Als ik morgen dood ben ga ik er vanuit dat je wolf bent en ben jij de volgende.   ^-^

We hebben een beetje vaart nodig in dit spel.

Dragonfly

Jij loopt kans om op de lynch te komen. Ik weet dat anderen het straks ook kunnen lezen, maar heb jij dingen die in jouw voordeel spreken? Je weet dat je mij kunt vertrouwen wanneer je de landen actie doet.

Dragonfly

@fannieklm er moet wel wat gebeuren, ik wil ditmaal graag een wolf lynchen haha. Doe nu een tag, omdat ik daar bij rampposi niet aan dacht.

Dragonfly

En, is er nog een land om ons heen waar jij van zegt nou daar hoef je niet heen?

fannieklm

Nou nieuw Zeeland is het reneiz land, dus dat heeft weinig zin.
In Solomon eilanden kun je iemand beschermen tegen de komende lynch.
En in Papoea nieuw Guinea kun je gokken op wie zich in welk land bevindt.

Ik heb weinig om voor mij te laten spreken. Buiten dat ik je kan zeggen dat ik gewoon goed ben.
Ik ben heel open geweest in alles wat ik deed. En ik snap de hele verdenking op mijzelf niet... voor mijn gevoel is die compleet vanuit een  onzin verdenking van aappen

Dragonfly

fannieklm

Dragonfly

Dragonfly

fannieklm

Nee, ik heb geen extra rol, dus levert je weinig op :-\
Maar dan weet je dat wel zeker