[Café] Al het lekkers van The Great Australian Bake Off

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 17:48:11

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Ok. Moet je nu wel gaan invoeren anders zie je straks niets meer. Dat zou jammer zijn.  XD

Dragonfly

@fannieklm als jij mij invoert is dus voor mij de kans om iig bewezen te zijn aan jou, kun jij er eentje afstrepen.

fannieklm

Ja snap ik idd.
Ik heb je ingevoerd, dus nu even wachten op adriaan

Dragonfly

Oh sorry ik keek daar overheen.  XD dit is wel een terugkerend item de laatste tijd, over dingen heen kijken. ::)

Dragonfly

fannieklm

Ach het leven van een moeder denk ik maar...

Sunny perry en berrie weet ik niet.
Ik vond berrie wel goed meedenken. Ook met se reneiz.

Sunny zie ik niet zoveel van geb ik het idee en perry in het begin wel  nu ook minder

fannieklm

Bedankt voor degene die indonesie op slot heeft gedaan.
Of mij verboden heeft te reizen of wat er dan ook gebeurd is  :"(

yasu

hallo! wij zijn elkaar nog niet tegengekomen dit spel :D en ik kon eindelijk weer reizen na de 300 bonus van vorige nacht haha

Dragonfly

Wel toch? Wij zijn elkaar wel tegengekomen. Zoals je in t speltopic van dit spel ziet ben ik goed. Ik speel wel slecht though.  ::)

yasu

Hahaha.. ik heb behalve dat ik fannie verdacht vond ook nog niet enorm veel voor elkaar gekregen XD
Zijn we elkaar tegengekomen ja? heb ik iets gemist.. of ik heb echt iets vergeten op te schrijven :p

(ik had even het slechte idee om samen een koppel te worden, werkt normaal erg goed voor ons :D)
Ik heb zelf trouwens een bijrol die ik waarschijnlijk hier wel ga verkopen.. Ik heb het geld wel nodig.. en als een beul mij wil beulen heb ik liever dat ik sterf dan de beul..

Dragonfly

Of ik ben in een land geweest waar jij eerder bent geweest....

yasu

Oh dat kan XD maar dan ben ik veel mensen tegengekomen waarschijnlijk

Dragonfly

Zou kunnen maar als ik.heb geen zin om gs koppel te worden Yasu hoor.   :P en denk dat gg helemaal niet zo voordelig is gewoon dubbel sterfkans. :P