[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

123berber

Zodat wolven er niet naartoe kunnen gaan om met de roulette nog extra wolven te krijgen

BloodWolf14

Maar is daar niet te controleren of iemand een nieuwe rol heeft gekregen dan? En welke rol dat is?

123berber

Geen idee dat kan @Williambz wel toelichten gok ik. Die heeft dus blijkbaar de roulette op mij gebruikt.

BloodWolf14

En verder zou @yasu dus moeten weten of de kracht al eerder gebruikt is toch?

Williambz

Sorry maar berber of BW (of allebei) worden echt in de val gelokt als jullie mij lynchen. Jullie denken dus dat ik conversie ben en inu ketter?

Ik vind ook dat het verhaal van DF logischer klinkt, maar als je o.a. naar het stemgedrag kijkt komt zij wel slechter uit de bus. Ik zou het persoonlijk heel naaiend vinden als ik Fannie als medewolf zou hebben gelyncht. Mala en ik waren er als eerste bij (en ook direcht na de dood van perry), dus het was niet zkeer dat fannie op de lynch kwam. Dus nogmaals als ik echt conversie zou zijn, zou dat echt een naaiactie zijn van mij.

Berber en BW willen ook allebei naar een land om DF te controleren, maar bedenk je dan dat als ik wordt gelyncht en er wordt een goedje geluncht het spel hoogstwaarachijnlijk over is, dus dan kan je niets meer controleren.

Bovendien zou het ook nog dom zijn als ik als wolf aan berber vertel dat hij Vanuatu op slot moet gooien, omdat daar een extra wolf gemaakt kan worden. En wie wilde dit land nuet op slot gooien? Juist Circle.

Ik denk echt dat jullie je stem moeten herzien berber en BW, want anders is het spel zo goed als over.

Ik krijg echt flashbacks naar 625 waar ik als giedje werd gelyncht en daarna inu als goedje en toen het spel over was. En ik vrees dat dit potje precies hetzelfde gaat verlopen. Al is de kans dat dit spel na mijn lynch afgelopen is groter.

Williambz

En BW en berber als jullie echt je stem op mij blijven zetten dan moet je zorgen dat je in een land komt waar je voordeel bij de lynch kan halen of iets anders waarmee je de overhand krijgt. Er zijn nu nog 9 spelers en na de lynch warschijnlijk 7. Dit zullen 3 a 4 wolven zijn, dus als het spel überhaupt nog doorgaat na de lynch moet goed echt nog acties achter de hand hebben om dit te winnen

123berber

@Dragonfly ik heb wel een vraag over jouw burgemeester stem.
Hoezo ging die niet naar Circle, aangezien zij ook in de race was om BM te worden?

Williambz

Omdat ze samen wolf zijn en geen ZVW. Dus als ze allebei op elkaar stemmen is dit te obvious als wolf zijnde. I tell you: het zijn df, circle en yasu

BloodWolf14

Ik verwacht nog 3 wolfjes.

Maar William, stel DF en Circle zijn dus idd samen slecht. Wie is dan hun medewolf volgens jou? Ik vind een stel zielsverwanten op een spel met 2 conversiewolven helemaal geen gek idee, maar verder komt er niemand mee naar buiten dat ze zvw zijn. Dus dan hebben we een spel met 2 conversiewolven en een Wisselaar, maar geen zvw's? Op zo'n aantal spelers geef ik dat weinig kans.

Ik vind de claim van DF en Circle te logisch in deze verdeling om het te negeren.

Dus dan kom ik uit bij jou als Conversiewolf aangezien Inu dit niet kan zijn. Of iemand moet haar rol ook verwisseld hebben :P

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 22 juni 2022, 09:33:10
En verder zou @yasu dus moeten weten of de kracht al eerder gebruikt is toch?

Katz en ik waren de eerste op dag 2 en wij hebben het niet gebruikt

Williambz

Citaat van: BloodWolf14 op 22 juni 2022, 10:55:19
Ik verwacht nog 3 wolfjes.

Maar William, stel DF en Circle zijn dus idd samen slecht. Wie is dan hun medewolf volgens jou? Ik vind een stel zielsverwanten op een spel met 2 conversiewolven helemaal geen gek idee, maar verder komt er niemand mee naar buiten dat ze zvw zijn. Dus dan hebben we een spel met 2 conversiewolven en een Wisselaar, maar geen zvw's? Op zo'n aantal spelers geef ik dat weinig kans.

Ik vind de claim van DF en Circle te logisch in deze verdeling om het te negeren.

Dus dan kom ik uit bij jou als Conversiewolf aangezien Inu dit niet kan zijn. Of iemand moet haar rol ook verwisseld hebben :P

Dan is Yasu met hen wolf. Want Yasu zegt te kunnen bevestigen dat ze ZVW zijn wat ik niet geloof. Voor mij moet DF wel conversiewolf zijn en kan dus onmogelijk zvw zijn met circle

Malanaphy

Citaat van: 123berber op 22 juni 2022, 10:15:56
@Dragonfly ik heb wel een vraag over jouw burgemeester stem.
Hoezo ging die niet naar Circle, aangezien zij ook in de race was om BM te worden?

OEI..... Daar heb je ze ben ik bang hahhsjancnd
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Oké jongens, lijkt me echt even slim om onze hele reis op tafel te gooien.

Mijne is vrij kort:
Dag 1 - Indonesië, hier kon je eenmalig iemand zegenen.
Dag 2 - Filippijnen, hier is een markt met meerdere perks. Hier heb ik een dag met Nostalgia gezeten en hier zit ik nu nog steeds.

Kan iedereen zijn/haar reis toelichten? Ik denk dat we hier info uit kunnen halen.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.