[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Bij mij niet:
Dag 1: Thailand met Perry en Inu. Geld krijgen of boete betalen.
Dag 2: Thailand alleen
Dag 3: Cambodja met Perry. Uitslag Reneiz
Dag 4: Laos alleen. Eenmaal per speldag voor $100 ergens heen reizen.
Dag 5: Myanmar alleen. Eenmalig varianttopic opvragen van 2 landen of de locatie van 2 spelers.

Dragonfly

Ik stemde geen Circle voor.bm omdat ik daar op dat moment eigenlijk niet bij stil stond. In t dtopic zag ik Yasu en gunde ik het hem na een tijd,.waar Circle onlangs nog BM was.

Dragonfly

Ik begon in Tuvalu. Waar ik dus met Rampposi zat en hij vergat de actie door te geven waarmee ik zijn rol had kunnen checken in de nacht. Je kunt daar dus een persoon opgeven, als die persoon een nachtactie doet zie je diens rol. Bij een wolf heb je daar kans op, afhankelijk van t aantal wolven.

Toen naar Fiji waar je 500 euro krijgt. Tenzij je samen bent dan betaal je een boete van 200. Ik was er samen met Katz.

Toen naar Vanuatu, het rad van fortuin. Ik heb daar niets gedaan. Ik had t op Circle kunnen doen, maar de 1/5e kans dat zij slecht zou worden en alles in mijn gezicht zou opblazen was me te groot.

Toen naar Australië, waar je dus oa die extra rol kunt opvragen van een ander. Nog meer kun je daar kopen, maar om t de wolven niet te makkelijk te maken hou ik dat even voor me.

Toen naar Papoea Guinea, waar ik kon gokken wie in welk land was. Heb je t goed wordt je inzet verdubbeld. Fout ben je t kwijt. Is de persoon in een buurland krijg je je inzet gewoon terug.

En weer terug naar Australië.

Dragonfly

Ik zal Berber of BW een uitnodiging sturen. Voorkeur wie van de twee?

123berber

Uitnodiging hoeft niet, we weten nu toch welk land het is?

Ik begon alleen in Singapore met een beschermengel actie.
Daarna op uitnodiging naar Nieuw-Zeeland gegaan. De Reneizactie was hier. Ik was hier met Aappen.
De dag daarna nog steeds in Nieuw-Zeeland, maar dan samen met Fannie.
De dagen daarna in Tonga waar ik mensen kan hinderen van reizen, of landen op slot kan gooien.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Williambz

DF op de 2e dag was je niet samen met Katz, maar met mij in Fiji waar we allebei die boete kregen

Williambz

Mijn reis ging als volgt:

Dag 1: Samoa, alleen - Dit is een nadelig land, want als hier 4 keer iemand komt zonder een actie te doen krijgen de wolven 2 lunches in plaats van 1. Als je dit niet wilde moest je een apostaatactie doen. Je moest dan kiezen tussen de lunch afschermen van de BE of de ziener afschermen van 1 persoon. Ik heb ervoor gekozen om de lunch af te schermen van de BE. Waarom? Omdat ik de kans erg klein achtte dat de BE in de 1e nacht al het wolvendoelwit zou beschermen. Bovendien had ik meer kans om iemand af te schermen van bijvoorbeeld de dorpsgek als die er in zou zitten. Die mag namelijk 3 namen noemen en ik wilde niet riskeren dat ik 1 van die namen zou pakken. Ik had ook niets kunnen doen, maar ik dacht dat de apostaatactie nacht 1 het minst kwaad zou kunnen doen, waardoor de 2 lunches op zijn vroegst nacht 5 zou kunnen plaatsvinden. Ik wist destijds nog niet hoe populair Samoa zou zijn, dus vandaar.

Dag 2: Fiji, met DF: Df zegt hier met Katz te hebben gezeten, maar ze haalt hem door de war met mij, omdat ik hier zat met haar. We kregen beide een boete van 200 euro, omdat we samen zaten. Als je alleen was kreeg je 500 euro en de dag VOOR ons was katz er geweest die 500 euro heeft gekregen. Wellicht dat daar de verwarring ligt.

Dag 3: Fiji, met Yasu en nog iemand. Ik weet niet meer precies wie hier zaten, maar ik zat in elk geval met 2 anderen. Ik was namelijk deze deadline vergeten mijn reisactie in te sturen, waardoor ik helaas nog een boete van 200 euro kreeg.

Dag 4: Vanuatu, alleen: De landenactie op Vanuatu is al uitgelegd. Ik heb deze actie pas op dag 5 gedaan.
Dag 5: Vanuatu, alleen: Ik had nog maar 100 euro, waardoor ik op Vanuatu moest blijven. Normaal moet je hiervoor een boete betalen, maar omdat adriaan hier geen rekening mee had gehouden hoefde dit niet deze keer. Bovendien kreeg iedereen nu 300 euro erbij.
Dag 6: WEER Vanuatu, alleen: Ik had deze keer wel een land ingestuurd, maar ik hoorde dat ik een reisverbod had gekregen. Die zal dus van berber geweest zijn. Maar ik hoefde wederom geen boete te betalen, omdat ik hier ook niets aan kon doen.

Williambz

Citaat van: BloodWolf14 op 22 juni 2022, 14:03:29
Bij mij niet:
Dag 1: Thailand met Perry en Inu. Geld krijgen of boete betalen.
Dag 2: Thailand alleen
Dag 3: Cambodja met Perry. Uitslag Reneiz
Dag 4: Laos alleen. Eenmaal per speldag voor $100 ergens heen reizen.
Dag 5: Myanmar alleen. Eenmalig varianttopic opvragen van 2 landen of de locatie van 2 spelers.

En dag 6?

Dragonfly

Citaat van: Williambz op 22 juni 2022, 14:55:56
DF op de 2e dag was je niet samen met Katz, maar met mij in Fiji waar we allebei die boete kregen
Je hebt gelijk ik vergis me

123berber

Ik ben nog steeds heel erg in dubio, maar in mijn ogen zijn er twee scenario's.

1. Inuzuki is ketter, dan is William de conversiewolf en zijn er nog 2 geconverteerde mensen. Met een lynch op DF of Circle hebben zij dus de meerderheid, want 4 tegen 3 (als er ook een nachtdode komt)
2. Inuzuki is priester, dan is William goed en Dragonfly dus conversiewolf met waarschijnlijk Yasu en Circle als geconverteerde wolven. Zij hebben met een lynch op William nog geen meerderheid na de nacht (want 4 goed tegen 3 slecht als er ook een nachtdode is).

Dat maakt ook dat ik toch mijn stem laat staan op William.

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

Citaat van: Williambz op 22 juni 2022, 15:09:11
En dag 6?
Oh excuus ik heb nog een extra dag alleen in Cambodja gestaan. Toen was ik het ook vergeten in te sturen.

Malanaphy

Ik wil nog even de reisgeschiedenis van wat andere spelers afwachten voordat ik mijn stem eventueel aanpas
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Inuzuki

yasu

dag 1: Salomon Eilanden met Fannie -> bescherm de volgende dag iemand van de lynch
dag 2: Vanuatu samen met Katz -> rad van fortuin, we waren de eerste en opgegeven aan de mensen na ons het niet te gebruiken
dag 3: Fiji samen met Rampposi en William -> 500,- als alleen, -200,- als samen
dag 4: Nieuw-zeeland alleen -> reneiz land
dag 5: Nieuw-zeeland alleen
dag 6: Australie met Dragonfly -> verkoop Ijzeren Hein voor geld, vraag bijrollen van iemand op, koop een bijrol. (niemand heeft rol verkocht of iets gekocht) er zijn alleen bijrollen opgevraagd.

Circle

1: Marshall-eilanden = Landenwelp eenzaam
2: Micronesië = eenmalig 3 berichten sturen aan 3 verschillende spelers
3: Nauru = lijk maken
4: Tuvalu = Slaapwandelaar-actie
5: Nauru = lijk maken
6: Solomonseilanden = iemand beschermen voor volgende lynch

Ik was overal alleen, behalve dag 5: toen was ik met Angelique.

Ik ben na Tuvalu teruggegaan naar Nauru omdat ik alleen maar geld had om naar Fiji of Nauru te gaan en ik niet wilde riskeren daar -200 te krijgen. Ik had ook nog in m'n achterhoofd dat ik alsnog een lijk zou proberen te maken als Dragonfly onverhoopt geluncht zou worden en dacht dat het misschien zinvol was om naar Micronesië terug te gaan om berichten te kunnen versturen.
Dat bleek niet het geval. Daarna was Solomonseilanden het enige land waar ik nog kon komen, waar ik nog wat aan zou hebben. In Nauru blijven was geen optie, want daar staat een boete op en dan kon ik niet meer wegkomen. Ik heb nog bij Adriaan gecheckt wat er zou gebeuren als ik in de min zou komen. Zijn reactie was dat dat geen consequenties had, maar hij zei ook dat het niet in de geest van het spel was om dat te doen. Dus ben ik vertrokken.

Ik ben nu overigens door m'n geld heen en ik kan niet ingaan op de uitnodiging die ik vandaag heb ontvangen.