Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Klopt helemaal. Dus de lynch van Fannie is zeker een conversiewolf en daarmee zit er in het andere lijstje van de Reneiz dus 100% nog eentje.

Ik zit trouwens in een land waar ik van 2 landen de info mag opvragen of welke spelers daar zitten. Zijn er nog landen waar we helemaal niet geweest zijn en de info van willen weten?

Dragonfly

Citaat van: BloodWolf14 op 20 juni 2022, 23:14:42
Klopt helemaal. Dus de lynch van Fannie is zeker een conversiewolf en daarmee zit er in het andere lijstje van de Reneiz dus 100% nog eentje.

Ik zit trouwens in een land waar ik van 2 landen de info mag opvragen of welke spelers daar zitten. Zijn er nog landen waar we helemaal niet geweest zijn en de info van willen weten?

Dat is ook zo, gelukkig!!

Dragonfly

Malanaphy

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 23:19:22
Waarom trouwens inu boven William?
William durf ik nu nog blind te vertrouwen door zijn hulp de afgelopen speldag, tenzij hij nu geconverteerd is natuurlijk.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Maareh, niet lullig bedoelt, maar beetje apart dat ik dat van de stoorwolf als nog vrij nieuwe speler moet uitleggen aan mensen die hier al lang zitten.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het toevallig vind dat jullie uitgerekend zielsverwanten zijn. Maar voor nu wil ik het wel geloven want er zijn sterkere aanleidingen. Als Inuzuki de conversiewolf niet is dan zou ik wel gokken op DF en Circle samen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

BloodWolf14

Omdat ik dus denk dat Inu dag 1 Fannie van de lynch gered heeft. Maar William kan in principe ook slecht zijn.

Citaat van: Malanaphy op 20 juni 2022, 23:20:41
William durf ik nu nog blind te vertrouwen door zijn hulp de afgelopen speldag, tenzij hij nu geconverteerd is natuurlijk.
Welke hulp?

Malanaphy

Citaat van: BloodWolf14 op 20 juni 2022, 23:22:46
Citaat van: Malanaphy op 20 juni 2022, 23:20:41
Welke hulp?
Zijn mede push op Perry en Fannie. Door die discourse wist ik zeker dat ik Perry moest beulen.

BloodWolf14

Maar hij kon als onboard niet weten of Perry Sjamaan was of niet. Datzelfde gold voor Fannie. Dus ik zou niemand de credits toewijzen voor Perry. Dat was meer een gelukstreffer imo dan dat we daar info uit kunnen halen over wel of geen onboard slechtjes. Als Perry zelf wolf was geweest had ik daar heel anders naar gekeken.

Malanaphy

Citaat van: BloodWolf14 op 20 juni 2022, 23:28:33
Maar hij kon als onboard niet weten of Perry Sjamaan was of niet. Datzelfde gold voor Fannie. Dus ik zou niemand de credits toewijzen voor Perry. Dat was meer een gelukstreffer imo dan dat we daar info uit kunnen halen over wel of geen onboard slechtjes. Als Perry zelf wolf was geweest had ik daar heel anders naar gekeken.
Verschil zit m in dat Fannie deed alsof ze neutraal was maar eigenlijk Perry verdedigde terwijl William echt vol op Perry zat. Ik denk niet dat hij op dat punt slecht was iig.

Williambz

Ik vind het wel gapart dat ik ik nog steeds bij sommigen hoog op het lijstje blijf staan. Vooral bij DF bijvoorbeeld.

Dat een wolf ook op Perry kon gaan ben ik het mee eens. Ik moet er wel bij zeggen dat Perry wel bij meerderen verdacht was, dus prima een hulpje kon zijn, maar ik snap dat je hierdoor nog wolf kan zijn.

Echter ging ik ook meteen met mala (net zoals bij perry btw) mee op fannie om haar te lynchen. En van haar was ik ook vrij zeker. Ik wil wel even erbij vermelden dat ik op het einde met Mala zei dat we op Fannie bleven hoor. Ik had ook gewoon op Inu kunnen gaan en Fannie redden maar dat heb ik niet gedaan.

Circle en DF en later ook Yasu en BW wilden graag eerst inu lynchen ipv Fannie. En dan komt DF nog steeds aan dat ik wolf kan zijn wat ik apart vind.

We weten dus dat er niet gestoorwolft kan zijn en dat het andere lijstje een conversiewolf moet bevatten. De enige levenden zijn DF, Inu en ik. Mezelf kan ik afstrepen uiteraard, dus dan heb ik DF of inu. Er wordt gedacht dat inu bij lynch 1 fannie heeft geprobeerd te redden, alleen hebben Circle en DF ook gewoon op Katz gestemd.

Ik weet dat DF Yeti heeft geclaimd en dat is ook de reden waarom ik waarschijnlijk inu zal stemmen. Maar qua gedrag vind ik DF wel verdachter eerlijk gezegd. Ik wacht af wat inu te zeggen heeft en te claimen, maar ik denk dat inu dan wel de 2e concersie moet zijn.

Als inu de conversie inderdaad is, is het wel opvallend dat beide conversiewolf zo op het hakblok lagen. Dat doet met denken dat inu wellicht nog niet had geconverteerd inderdaad en dat ze met maar 3 waren gisteren (namelijk fannie, inu en waarschijnlijk de conversie van fannie?)

Williambz

Omdat ik ook op het lijstje sta zal ik ook open kaart spelen.

Ik ben weerhamster. Toen ik in het 1e reinez lijstje stond dacht ik daarom ook 'shit' omdat ik dacht dat een ziener eerst deze mensen zou checken. Ik heb echter niet geclaimd in verband met en mogelijke welp en hoopte gewoonweg dat de ziener niet mij zou bekijken (als er überhaupt een ziener inzit).

De 1e dagen was ik nog niet erg actief, maar ik zag dat ik bijna de 1e lynch was geworden wat ik opmerkelijk vond. Er werd ook relatief makkelijk op mij gestemd, omdat ik te stil was. Ik heb ook gewoon aangegeven dat dit door mijn verjaardag kwam. Ik realiseerde me echter een dag terug dat de 1e lunch niemand dood was gegaan. Ik zou dus wellicht ook de 1e lunch geweest kunnen zijn, aangezien ik ook weer in 625 tot het einde in het spel bleef.

De wolven zouden daarom wellicht al weten dat ik weerhamster zou zijn en die kan je alleen maar lynchen. Daarom viel mijn oog al eerder op berber, fannie en katz.

Berber bleef na de lynch ook nog mijn naam noemen en voor mijn gevoel wilde hij mij wel erg graag lynchen. Immers is een weerhamster niet te lunchen uiteraard. Toen kwam ik in een land waar men de rolkrachten van een persoon kan wisselen, terwijl de alliantie hetzelfde blijft. Omdat ik berber verdacht had ik besloten zijn rolkrachten te wisselen. Ik kon overigens niet kiezen, maar het zou willekeurig uit een lijst met 5 rollen worden gekozen. Er stond 1 neutrale rolkracht in, dus dat kan inderdaad kloppen dat berber deze heeft gekregen. Ik denk dat het beter is om dit voor onszelf te houden. Overigens is dit het land waar o.a. Yasu is geweest, dus dan weet je welk land inderdaad.

Ik heb dit nog niet voor de deadline gedeeld, omdat dan enkele mensen zouden weten in welk land ik op dat moment zou bevinden en ik ben nog steeds voorzichtig met de landenwelp.

Misschien is mijn stem op Fannie (en waarom ik niet naar inu wilde switchen) nu ook wat duidelijker. En ik weet dat weerhamster een goede wolvenclaim kan zijn, naar helaas kan ik mijn rol niet veranderen

Williambz

Oh mijn oog viel trouwens op berber, fannie en nos, omdat zij op mij hadden gestemd (naast katz)

Ik zag ook dat berber voor de deadline wilde weten welk land dit was, zodat hij deze kon blokkeren ofzo? Ik weet niet of je daar nu nog bent en wilt weten welk land het is? Dan zou ik je eventueel een uitnodiging kunnen sturen om je dit te vertellen (niet om er heen te gaan ofc). Ik denk echter dat ik nog in een ander land ben geweest wat je beter kunt blokkeren

Williambz

Oh en bij 625 zat ik trouwens tot bijna het einde in het spel.

Maar ik denk als we even iedereen op een rijtje zetten met alle claims etc. dat we al een stuk verder komen, want ik vergeet ook wat iedereen al heeft geclaimd.

We hebben nu:

123berber                 ?
   Angelique           Burger             
   BloodWolf14          ?          
   Circle           ? +  ZVW   
   Dragonfly         Yeti + ZVW        -> 1e reinez lijst     
   Inuzuki                ?                  -> 1e reinez lijst
   Malanaphy         Beul         
   Williambz         Weerhamster     -> 1e reinez lijst     
   yasu                      ?

123berber

Ik was gokker, nacht 2 is mijn actie mislukt. Dragonfly is de enige die yeti claimt, dus dat verhaal lijkt te kloppen. Dit spreekt DF vrij van conversiewolf.

Williambz, ik kan nog steeds landen op slot zetten, of mensen een reisverbod geven. Best grappig hoor deze actie! Momenteel dus de normale rol uit de lijst. Daarmee zou jij genoeg moeten weten.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Circle

Angelique heeft bij mij stalker geclaimd in het land waar we gisteren samen waren. Ze zei dat ze BW al gestalkt had, maar dat ze niets had gezien. Ik kan me alleen niet herinneren welke nacht het was. Het zou kunnen dat ze nacht 2 zei, maar toen was er ook een yeti.

Ander opvallend puntje bij haar: in het land waar we waren had je kans een lijk te maken. Alleen bij goed en goed neutraal was er kans dat het zou lukken, maar iedereen kon in het speltopic zetten dat ze dat wilden proberen. De enige reden dat ik dat zelf niet heb geprobeerd is dat ik het niet leuk zou vinden om DF een mes in haar rug te zetten. Daarom had ik wel verwacht dat Angelique het zou proberen. Het is immers geen probleem dat ik zou weten dat ze die poging had gedaan. Respons die ik hier verwacht is: ik ben het gewoon vergeten en ook als slechtje zou ik toch doen alsof ik dat wilde proberen? En dat is ook wel weer een solide argument.

Zelf ben ik burger.